quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
In After The Lock.
Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef eer-ik het volgende:
is dit de nieuwe stage sc?
stage sc is overgegaan in dit, nieuwe leden en alles. Ook het gezeur dat je niet meer alleen smiley's mag posten en alles is weg. Ergens dus gewoon een vernieuwd iets, maar toch andersquote:
Dat is allemaal samengevoegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:46 schreef eer-ik het volgende:
Er was toch ook al een SES SC of mis ik iets?
Dat liep niet, dus hebben ze iedereen uit de goedlopende StageSC geschopt zodat we hier gingen postenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:46 schreef eer-ik het volgende:
Er was toch ook al een SES SC of mis ik iets?
quote:
hmm.quote:
We moeten het een tijdje aanzien van Renesite, maar hoor er niemand meer overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
hmm.
ok.
raar.
nieuwe SC dus, telt wel door vanaf het einde van stage sc, ik vind het maar een rare bedoening.
Wat een idioot besluit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat liep niet, dus hebben ze iedereen uit de goedlopende StageSC geschopt zodat we hier gingen posten
Waarom?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
We moeten het een tijdje aanzien van Renesite, maar hoor er niemand meer over
Het is ook binnen 7 minuten er door gedrukt, dus ja, echt inbreng hadden we ergens ook niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
hmm.
ok.
raar.
nieuwe SC dus, telt wel door vanaf het einde van stage sc, ik vind het maar een rare bedoening.
Daar hoef je geen 3 dagen voor weg te zijn, dat was in een kwartier geregeld geloof ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een idioot besluit.
Ik ben even 3 dagen weg en meteen is alles op z'n kop
Haha, waar is dat gebeurd precies?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is ook binnen 7 minuten er door gedrukt, dus ja, echt inbreng hadden we ergens ook niet.
Ik heb wel trek in een CBOquote:
Nee, de drempel in de StageSC was te hoog ofzo, omdat dat niet voor niet-stagiairs was oidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom?
De titel was echt belangrijk?
Euhm, ik zal even kijken voor je, het was in een stage SC topic ergens achteraanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, waar is dat gebeurd precies?
Stage SC # 762 Met de slet en de 7 neukertjesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, waar is dat gebeurd precies?
bullshit, ik heb nooit stage gelopen en kom hier ook al tijden...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, de drempel in de StageSC was te hoog ofzo, omdat dat niet voor niet-stagiairs was oid![]()
Ze zochten gewoon een reden om StageSC te sluiten, niks meer, niks minder. Maar dat zal wel niet zo zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bullshit, ik heb nooit stage gelopen en kom hier ook al tijden...
Het is ook je reinste onzin.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zochten gewoon een reden om StageSC te sluiten, niks meer, niks minder. Maar dat zal wel niet zo zijn
Dat doen mods wel vaker. Als de SC niet meer loopt, dan gaan ze een andere reeks sluiten om de SC vervolgens weer te laten lopenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bullshit, ik heb nooit stage gelopen en kom hier ook al tijden...
Nee dat niet, nieuwe Mac is best mooi, alles nieuw. En je kan jezelf zien in de vloerquote:
macquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee dat niet, nieuwe Mac is best mooi, alles nieuw. En je kan jezelf zien in de vloer.
Hé, ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doen mods wel vaker. Als de SC niet meer loopt, dan gaan ze een andere reeks sluiten om de SC vervolgens weer te laten lopen
En jij vindt het natuurlijk heerlijk om jezelf te kunnen zienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee dat niet, nieuwe Mac is best mooi, alles nieuw. En je kan jezelf zien in de vloer.
Die salades zijn heer en meesterquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mac
ik ga daar nooit meer heen
kuttent.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
En jij vindt het natuurlijk heerlijk om jezelf te kunnen zien
Dat weet ik niet, maar het is nogal een discussie bij sommige reeksenquote:
Glow is al een tijdje aan het zeuren, en Renesite is net nieuw, dus erg objectief is het allemaal niet besloten zeg maarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef eer-ik het volgende:
Het ging al 7xx topics prima, nu is het opeens een probleem.
quote:Ik wil dit graag eerst in de groep gooien: kijken of we er wat mee kunnen. Nodeloos hier modden en smilieposts indammen gaat hem gewoon niet worden (met alle respect). Jullie tegen mij in het harnas jagen is al helemaal niet mijn insteek.
Argument dat aangedragen werd was:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doen mods wel vaker. Als de SC niet meer loopt, dan gaan ze een andere reeks sluiten om de SC vervolgens weer te laten lopen
jezelf zienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En jij vindt het natuurlijk heerlijk om jezelf te kunnen zien
Correct. Maar iedereen heeft zich er al bij neergelegd geloof ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:58 schreef eer-ik het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit echt een van de meest idiote beweegredenen om een lang lopende SC om zeep te helpen.
Wat ik zei dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Argument dat aangedragen werd was:
SES SC loopt niet meer, bijna dood dus.
Stage SC loopt prima.
Dús, SES SC moet echt dood, Stage SC verandert in SES SC, iedereen mag weer smilieposts doen en het hebben over niks.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit echt een van de meest idiote beweegredenen om een lang lopende SC om zeep te helpen.
Er word niet over gesproken.. dat wilt toch niet zeggen dat ze zich er bij neergelegd hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Correct. Maar iedereen heeft zich er al bij neergelegd geloof ik
Heldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef eer-ik het volgende:
Mijn haar
Ik ken niemand met mooier haar dan ikzelf.
behalve sommige chicks dan.
Dan blijf ik nog wel even rebeld.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Correct. Maar iedereen heeft zich er al bij neergelegd geloof ik
Ohh, maar dat kan bij deze ook al welquote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef PieterBas het volgende:
We kunnen ook gewoon weer een Stage SC beginnen ...Of bij de volgende TT stiekem SES in Stage vervangen
Zo komt het dan wel over toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef Puala het volgende:
Er word niet over gesproken.. dat wilt toch niet zeggen dat ze zich er bij neergelegd hebben?
Ohja.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ik zei dus
maaaar!!!! SES SC daar kon je dan ook 1 S van Stage van maken
Er wordt wel degelijk over gesprokenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Er word niet over gesproken.. dat wilt toch niet zeggen dat ze zich er bij neergelegd hebben?
Omdat jij er nu weer over begint jaquote:Op zondag 18 januari 2009 00:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er wordt wel degelijk over gesproken
Mjah, misschien wel, maar ja, ik ben volgens mij trouwens ook de laatste die er moeilijk over mag doenquote:
En jij nog niet slaaptquote:
Hoezo? Omdat je 'nieuw' bentquote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, misschien wel, maar ja, ik ben volgens mij trouwens ook de laatste die er moeilijk over mag doen
Het heeft ook gewoon geen zin om er moeilijk over te doenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, misschien wel, maar ja, ik ben volgens mij trouwens ook de laatste die er moeilijk over mag doen
Nee,dat mag niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je 'nieuw' bentDan mag je nog een mening hebben
Doe eens wat actieverquote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft ook gewoon geen zin om er moeilijk over te doen
Of gewoon bijdehand doen en gewoon verder gaan onder Stage SC.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is soms wel is leuk om te rellen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze mag wel een mening hebben hoor. Die doet er niks toe, maar tochquote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee,dat mag niet.
Is dat je nooit geleerd thuis?
Zoiets ja. Heb al vaak zat gezeik er over gehad, omdat ik te snel een mening vorm over iets. Ga tegenwoordig liever niet meer die confrontatie aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je 'nieuw' bentDan mag je nog een mening hebben
Rellenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is soms wel is leuk om te rellen hoor
Ja, maar je ziet wel dat die drempel nu weg is en er veel nieuwe mensen zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Of gewoon bijdehand doen en gewoon verder gaan onder Stage SC.
Nu is het gewoon Stage SC, onder een pseudoniem...
Gaat nergens over.
WE SMELTEN DE KAZEN!!!11±!!!!1
Oh, mijn moeder vertelde me altijd dat nieuwe mensen hun bek moesten houden en als ze dat niet deden, mocht je ze neerslaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze mag wel een mening hebben hoor. Die doet er niks toe, maar toch
Ja, het zit vol met nieuwe mensen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet wel dat die drempel nu weg is en er veel nieuwe mensen zijn![]()
* Puala doet meequote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rellen
* pakt riek uit de kast en belt boze menigte
Daar wil ik best een zinnige bijdrage aan leveren.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Die nieuwe StageSC moest vanavond nog open toch?![]()
Jep. Laten we het daar op houden.quote:
Voornamelijk uit SES SCquote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet wel dat die drempel nu weg is en er veel nieuwe mensen zijn![]()
Sorry, dit is al het tweede topic waar zo'n discussie over is, dus weet het resultaat alquote:
heb je het nog niet door wat er wordt gevonden van je ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Laten we het daar op houden.
Er zijn nu nog maar weinig redenen om in deze slowchat te morren over 'smileyposts' 'onderwerp' 'groepjes mensen' 'kliek'. De vorige opzet had bij tijd en wijle alles behalve een daadwerkelijk onderwerp, terwijl voor de buitenstaanders het idee was dat het over stages ging. Nou, er is al eens over gepraat geweest, je wekt daar alleen maar irritaties mee.
Dit leek mij een goede middenweg. Voorzover ik kan zien blijft alles bij het oude, en laat het alleen maar voordelen zien. Maar mocht er een enquete worden gehouden over de gang van zaken, ik zie hem graag in de FB/mijn/Glowmouses PMbox.
Ah, hoi.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Laten we het daar op houden.
Er zijn nu nog maar weinig redenen om in deze slowchat te morren over 'smileyposts' 'onderwerp' 'groepjes mensen' 'kliek'. De vorige opzet had bij tijd en wijle alles behalve een daadwerkelijk onderwerp, terwijl voor de buitenstaanders het idee was dat het over stages ging. Nou, er is al eens over gepraat geweest, je wekt daar alleen maar irritaties mee.
Dit leek mij een goede middenweg. Voorzover ik kan zien blijft alles bij het oude, en laat het alleen maar voordelen zien. Maar mocht er een enquete worden gehouden over de gang van zaken, ik zie hem graag in de FB/mijn/Glowmouses PMbox.
Neh, ik ben in een zeikbuiquote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Renesite het volgende:
Eer-ik. Als ik je nou een heule dikke knuffel geef en een ranja, gaan we dan weer lief spelen?
Dat doen jullie maar.. vanwege 2 dingen..quote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Die nieuwe StageSC moest vanavond nog open toch?![]()
Misschien moeten we dit topic een naamsverandering gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neh, ik ben in een zeikbui
Wil het evt ook wel verplaatsen naar het FB topic hoor
Heb je:quote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat doen jullie maar.. vanwege 2 dingen..
A) Mijn batterij van mijn laptop is bijna op..
B) Ik heb geen zin om mijn warme bed uit te gaan om de adapter en voedingskabel te pakken.
Omdat in een algemene Slowchat het modden doorgaans tot het minimale is beperkt aangezien er geen onderwerp speelt. Het goedemorgenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, hoi.
Ik zie echt het probleem niet.
Wel grappig overigens om te zien dat de modjes daadwerkelijk meelezen, had dat niet verwacht.
Dat GM dat deed wist ik wel maar goed.
Effe he...
Waarom krijgen "we" nu opeens een vrijbrief om het te hebben over wat we willen en zijn smilieposts opeens niet meer erg?
Ik kan me daar werkeljik geen zinnige reden bij bedenken namelijk...
Jij bent ook zo slimquote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je:
1) Een telefoon binnen handbereik;
2) Een zusje
?
Dan: problem solved.
Sure, alleen heb ik nog 56 bladzijdes juridische literatuur en nog 20 bladzijdes jurisprudentie door te neuzen voor een tentamenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neh, ik ben in een zeikbui
Wil het evt ook wel verplaatsen naar het FB topic hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |