Wie zijn de genomineerden eigenlijk?quote:
Die zijn er niet echt. Van alles wordt er genoemd. De dijk, Krezip, Ilse De Lange, Alain Clark, Pete Philly en Perdinges, etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie zijn de genomineerden eigenlijk?
Okquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
Borisz, als je weer eens in ons dorp bent. Nieuwe bistro-restaurant Fleuri is een aanrader. Simpel, goed en betaalbaar eten.
En wat erbij?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb sinds lange tijd weer leuk gekoookt, varkensvlees free-style. Met knoflook en gember.
Soort variatie op babi ketjap dus?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Varkensvlees in blokjes bakken. 1 ui en 2 knoflooktenen fruiten. Djahe, ketoembar en nootmuskaat meefruiten, 1-2 theelepel van alles.
Naar smaak 4 bolletjes stemgember in plakjes mee sudderen..... Ketjap naar smaak.
Mooi zo. Onze favoriete NL band.quote:
Ik zag niet dat je er een naam aan had gegeven?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, als het babi ketjap was, dan had ik niet wat anders genoemd.
Misschien bedoel je die uit het kookboek?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef prupke het volgende:
ff vraagje?
was er niet een algemeen soeptopic? (ik kan het niet vinden )
Ik dacht dat er nog een andere was , maar deze link is helemaal primaquote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien bedoel je die uit het kookboek?
[Fok!-kookboek] Soepen en sauzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |