quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
Verder
Jorienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:03 schreef Happel het volgende:
42 inch? Geil! Wie heeft dat?
3de jaar op rijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Twente speelt pas voor het tweede jaar op rij hoog mee in de Eredivisie. Ajax doet dat elk jaar. Daar zit nogal een verschil in.
Concurrent was dan ook een beter woord geweest dan rivaal, maar dat rijmt niet.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:07 schreef Rumille het volgende:
Twente onze rivaal op voorsprong, oh noes
Zoek dan een ander forum, als je om elke opmerking een discussie wilt gaan beginnenquote:
Ben anders pas 1:00 ofzo thuis, en heb verplichtingen vanavond helaas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
He jij was toch die fanatieke supporter? Waarom zit ge niet in het stadion?
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:09 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als jij dat nu ook eens bij Jorien deed.
Alsof een verjaardag of wat dan ook belangrijker is dan voetbalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ben anders pas 1:00 ofzo thuis, en heb verplichtingen vanavond helaas.
Eigenlijk niet, maar het gaat hier om een peetoom..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof een verjaardag of wat dan ook belangrijker is dan voetbal.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof een verjaardag of wat dan ook belangrijker is dan voetbal.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:13 schreef Paul het volgende:
NOG EEN HALF UUR EN DAN DE TOPPER DE GODENZONEN UIT UTRECHT
[ afbeelding ]
Ik spuug op Utrechtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:13 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud bén jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar het gaat hier om een peetoom..
Anders krijg ik op m`n eigenverjaardag mischien niks.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:13 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
NAC GAAT ERAAANquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe oud bén je.
Godver, ik moet eigenlijk wel naar NAC - utrecht nu.
Bijna 13.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe oud bén je.
Godver, ik moet eigenlijk wel naar NAC - utrecht nu.
Nog iemand die naar zijn peetoom moet vanavond?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:16 schreef need2009 het volgende:
[..]
Wie noem jij een snotneus, knipmuts
Die ging laatst nog op de foto in de Albert Heijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:21 schreef The_Verve het volgende:
1-1 bij Den Haag. Ricky van den Bergh.
Best goed. Heeft een aantal goeie schoten afgeleverd en een goal. Heeft goede acties. Verliest alleen wel wat vaak kopduels. Haalt het niveau van de Graafschap omhoog.quote:
Die kop van Kenneth toen hij die foto nam, geniaalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die ging laatst nog op de foto in de Albert Heijn
Heh, goal is goal! Hoera!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Yeah 1-1.
Jammer dat het die kutkneus is die scoort
Aan wie vraag je dat?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog iemand die naar zijn peetoom moet vanavond?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best goed. Heeft een aantal goeie schoten afgeleverd en een goal. Heeft goede acties. Verliest alleen wel wat vaak kopduels. Haalt het niveau van de Graafschap omhoog.
komt goedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:29 schreef AstroStart het volgende:
De Graafschap naar de 14de plaats*
* - maar dan moet Ado nog wel even verliezen
quote:
Hij isch verkrachter...quote:Ajax de Kleine
Deze Ajax was de zoon van Oïleus, vorst van Locris. In de Trojaanse Oorlog vocht hij als boogschutter mee aan de Griekse zijde. Hij was beroemd om zijn snelheid in het lopen, waarin enkel Achilles hem overtrof. Tijdens de inname van Troje sleurde hij de zieneres Cassandra uit de tempel van Athena, waar zij tempeldienst verrichtte, om zich aan haar te vergrijpen. Als straf voor deze daad van heiligschennis werd hij door de godin met de dood gestraft: hij verdronk op zee.
De Romeinse dichter Vergilius geeft volgende beschrijving van zijn dood:
... Eigenhandig heeft zij (= Athena) Jupiter’s verzengende vuur uit de wolken geslingerd,
de schepen verstrooid en met windstoten de zeeën opgezweept.
De schurk zelf, nog vlammen brakend uit zijn doorboorde borstkas,
heeft zij in een windhoos opgetild en hem gespietst op een scherpe rots.
(Vergilius, Aeneis I, vv. 42-45 (vertaling Guy Debognies)
Mijn god hoe kom je er opquote:
Paulquote:
De finale van 74 ookquote:
Klopt, erg fout!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
wtf Barbara... 'toch nog een beetje positief nieuws voor Israel want Ben Sahar scoorde'
aldus haar verslaggeving over het conflict in de gazastrook?
Jezusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
wtf Barbara... 'toch nog een beetje positief nieuws voor Israel want Ben Sahar scoorde'
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
Wat een teefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
Wat een hersenloze hoerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
Heerenveen-feyenoord 3-1.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zijn de standen/uitslagen ?
Boehoequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat was een kaart voor die teringlijer Buijsr.
Hey is je nintendo stuk?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga lekker Fifa spelen op je 42'' scherm, nerd.
Yep!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef venomsnake het volgende:
Speelt Powel mee?
Dacht nog even dat 'ie van NEC was zekerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Espabilado het volgende:
Wisgerhof heeft Kolk de wedstrijd uitgetrapt.
Valse tussenstand!quote:
BAN BAN BANquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Valse tussenstand! [ afbeelding ]
Het is geen tussenstand maar een eindstand vriend.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Valse tussenstand! [ afbeelding ]
Ah, jij bent wel zo flauw geweest om de eerdere wedstrijd te posten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is geen tussenstand maar een eindstand vriend.
Ik ban geen Ajacieden.quote:
Je kunt beter een keertje dik verliezen en de wedstrijden daarop winnen ipv iedere keer nipt verliezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:55 schreef need2009 het volgende:
[..]
Vond ik nog knap. Zijn er wat wie dikker verloren hebben daar.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef fanneke het volgende:
Vitesse 1-1, Sansoni met de hulp van Boschker.
Hij vroeg toch naar Vitesse-Twente?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah, jij bent wel zo flauw geweest om de eerdere wedstrijd te posten.
Maar je weet toch wat hij bedoelde?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij vroeg toch naar Vitesse-Twente?
Dan wil ik ook komen. Kunnen we gezellig met zijn drietjes pizza etenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef Happel het volgende:
Jorien, mag ik een komen kijken bij jou? Lijkt me echt vet zo een 42 inch televisie.
Ik moet het doen met dit ding...
Jij hebt alleen nog maar Nederland 1 in zwart-wit dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef Happel het volgende:
Jorien, mag ik een komen kijken bij jou? Lijkt me echt vet zo een 42 inch televisie.
Ik moet het doen met dit ding...
Maar je kan wel genieten van het schone spel van Utregquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Pff ik kijk weer de wedstrijden waar niet tot amper wordt gescoord
Met commentaar van Philip Bloemendalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij hebt alleen nog maar Nederland 1 in zwart-wit dus
Pizzaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan wil ik ook komen. Kunnen we gezellig met zijn drietjes pizza eten
Ja dat is inderdaad een pluspuntquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar je kan wel genieten van het schone spel van Utreg
quote:
Ajaxiedenquote:
Jaaaa. Dinsdag wordt ie gepresenteerd in Amsterdam.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:12 schreef need2009 het volgende:
Zagen jullie dat ajaxieden!
Ja dat was een speler die jullie van een rivaal hebben gekocht. Blijf van onze spelers af!!!quote:
Een speler die weg wou bij ajax, omdat hij toe was aan een stapje hoger op. (FC Twente).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja dat was een speler die jullie van een rivaal hebben gekocht. Blijf van onze spelers af!!!
Gekocht, haha, sukkel!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja dat was een speler die jullie van een rivaal hebben gekocht. Blijf van onze spelers af!!!
Van Jong Ajax naar FC Twente is wel een begrijpelijke stap ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:14 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Een speler die weg wou bij ajax, omdat hij toe was aan een stapje hoger op. (FC Twente).
Ze hebben hem gratis een contract aan mogen bieden hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:15 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Van Jong Ajax naar FC Twente is wel een begrijpelijke stap ja.
Kwaliteitszender hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij hebt alleen nog maar Nederland 1 in zwart-wit dus
Zou dat wel samengaan? Een Feijenoorder, Ajacied en een Psv/PSG/Anderlecht/Schubbekutteveen-supporter?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan wil ik ook komen. Kunnen we gezellig met zijn drietjes pizza eten
Vertelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan Ajax
Nee dat wordt lastig. Trappen we Jorien het huis wel uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou dat wel samengaan? Een Feijenoorder, Ajacied en een Psv/PSG/Anderlecht/Schubbekutteveen-supporter?
Almelo's kwartiertje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags kwartiertje!
quote:
Ik zag deze week een training van Twente, maar wat liep die Hersi er ongeïnteresseerd bij zeg, echt niet te gelovenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef DirkZz het volgende:
Kennet Perez word gewisseld voor Youssoef Hershi
Mja, hijs wel lelijk ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zag deze week een training van Twente, maar wat liep die Hersi er ongeïnteresseerd bij zeg, echt niet te geloven
Misschien wel wat voor het huidige Feijenoord...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zag deze week een training van Twente, maar wat liep die Hersi er ongeïnteresseerd bij zeg, echt niet te geloven
Het is toch een kutclub, het maakt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien wel wat voor het huidige Feijenoord...
Gooi er nog een jood bijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien wel wat voor het huidige Feijenoord...
Mooi tochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:27 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een hippe nieuwe scheidsrechter shirts zijn er tegenwoordig
Vanwaar die haat als FC Twente supporter?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
In een geel-zwart shirt is alles lelijk.
Echt professioneel héquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:27 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een hippe nieuwe scheidsrechter shirts zijn er tegenwoordig
Vergeef hem, hij is bijna 13.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vanwaar die haat als FC Twente supporter?
Hem? Jullie zijn dezelfde persoonquote:
Jaquote:
Was dan ook wel een hardschot van Blaise NKufo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef Prosac het volgende:
Leuk geprobeerd van Kufo, maar ja.. dan staat Hersi daar.
Heb ik jouw wat gevraagd?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hem? Jullie zijn dezelfde persoon
Nooit geschiedenis les gehad?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vanwaar die haat als FC Twente supporter?
Inderdaad, zo'n shirt had Gomes een tijdje geleden aan (bij PSV)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja. Vond dat zwarte shirt bij Nijhuis gister trouwens nog erger. Leek ok erg veel op een keepers shirt
Gelijkspel is terecht!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:33 schreef denthemen het volgende:
Die zat er toch in??
Ja, das helemaal verschrikkelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n shirt had Gomes een tijdje geleden aan (bij PSV)Niet echt iets voor scheidsrechters. Shirts zijn wel beter dan die gele bouwvakker hesjes
die ze in Italië aan hebben.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
Heracles krijgt de 2-3 door de neus geboord. Een bal die een meter over de lijn is, wordt niet geteld door Bossen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
Heracles krijgt de 2-3 door de neus geboord. Een bal die een meter over de lijn is, wordt niet geteld door Bossen.
Nee, ik ben zo snel mogelijk met school gestopt om te gaan modden, dus praat me even bij.quote:
Nee nee, de grensrechter!quote:
Oh, Bossen.. dan hoef je de man niks kwalijk te nemen, het is de KNVB die deze incompetente scheids steeds weer wedstrijden gunt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
Twente is altijd een aanwinst voor ajax.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die twee Twente-supporters hier zijn wel weer een aanwinst voor VBL, hulde
Wij hebben tenminste het recht om hier te zijn, morgen kunnen jullie het niveau hier hoog houden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die twee Twente-supporters hier zijn wel weer een aanwinst voor VBL, hulde
gevatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Twente is altijd een aanwinst voor ajax.
Speel jij ook hattrick?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef Prosac het volgende:
Zullen we het over de wedstrijd hebben, ipv het hebben over wie een aanwinst is en wie niet. Want dan kunnen er wel meer potjes opengedraaid worden.
Tja, je had misschien beter in het stadion kunnen zittenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef need2009 het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste het recht om hier te zijn, morgen kunnen jullie het niveau hier hoog houden.
Oh, daar zit ik wel veel inderdaad. Het spel interesseert al weinig meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef DirkZz het volgende:
[..]
dacht ik al wel, daar lul je ook al zoveel op de fora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |