quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
Heracles krijgt de 2-3 door de neus geboord. Een bal die een meter over de lijn is, wordt niet geteld door Bossen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
Heracles krijgt de 2-3 door de neus geboord. Een bal die een meter over de lijn is, wordt niet geteld door Bossen.
Nee, ik ben zo snel mogelijk met school gestopt om te gaan modden, dus praat me even bij.quote:
Nee nee, de grensrechter!quote:
Oh, Bossen.. dan hoef je de man niks kwalijk te nemen, het is de KNVB die deze incompetente scheids steeds weer wedstrijden gunt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
Twente is altijd een aanwinst voor ajax.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die twee Twente-supporters hier zijn wel weer een aanwinst voor VBL, hulde
Wij hebben tenminste het recht om hier te zijn, morgen kunnen jullie het niveau hier hoog houden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die twee Twente-supporters hier zijn wel weer een aanwinst voor VBL, hulde
gevatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Twente is altijd een aanwinst voor ajax.
Speel jij ook hattrick?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef Prosac het volgende:
Zullen we het over de wedstrijd hebben, ipv het hebben over wie een aanwinst is en wie niet. Want dan kunnen er wel meer potjes opengedraaid worden.
Tja, je had misschien beter in het stadion kunnen zittenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef need2009 het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste het recht om hier te zijn, morgen kunnen jullie het niveau hier hoog houden.
Oh, daar zit ik wel veel inderdaad. Het spel interesseert al weinig meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef DirkZz het volgende:
[..]
dacht ik al wel, daar lul je ook al zoveel op de fora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |