Een speler die weg wou bij ajax, omdat hij toe was aan een stapje hoger op. (FC Twente).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja dat was een speler die jullie van een rivaal hebben gekocht. Blijf van onze spelers af!!!
Gekocht, haha, sukkel!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja dat was een speler die jullie van een rivaal hebben gekocht. Blijf van onze spelers af!!!
Van Jong Ajax naar FC Twente is wel een begrijpelijke stap ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:14 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Een speler die weg wou bij ajax, omdat hij toe was aan een stapje hoger op. (FC Twente).
Ze hebben hem gratis een contract aan mogen bieden hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:15 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Van Jong Ajax naar FC Twente is wel een begrijpelijke stap ja.
Kwaliteitszender hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij hebt alleen nog maar Nederland 1 in zwart-wit dus
Zou dat wel samengaan? Een Feijenoorder, Ajacied en een Psv/PSG/Anderlecht/Schubbekutteveen-supporter?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan wil ik ook komen. Kunnen we gezellig met zijn drietjes pizza eten
Vertelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan Ajax
Nee dat wordt lastig. Trappen we Jorien het huis wel uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou dat wel samengaan? Een Feijenoorder, Ajacied en een Psv/PSG/Anderlecht/Schubbekutteveen-supporter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |