Maar je weet toch wat hij bedoelde?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij vroeg toch naar Vitesse-Twente?
Dan wil ik ook komen. Kunnen we gezellig met zijn drietjes pizza etenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef Happel het volgende:
Jorien, mag ik een komen kijken bij jou? Lijkt me echt vet zo een 42 inch televisie.
Ik moet het doen met dit ding...
Jij hebt alleen nog maar Nederland 1 in zwart-wit dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef Happel het volgende:
Jorien, mag ik een komen kijken bij jou? Lijkt me echt vet zo een 42 inch televisie.
Ik moet het doen met dit ding...
Maar je kan wel genieten van het schone spel van Utregquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Pff ik kijk weer de wedstrijden waar niet tot amper wordt gescoord
Met commentaar van Philip Bloemendalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij hebt alleen nog maar Nederland 1 in zwart-wit dus
Pizzaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan wil ik ook komen. Kunnen we gezellig met zijn drietjes pizza eten
Ja dat is inderdaad een pluspuntquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar je kan wel genieten van het schone spel van Utreg
quote:
Ajaxiedenquote:
Jaaaa. Dinsdag wordt ie gepresenteerd in Amsterdam.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:12 schreef need2009 het volgende:
Zagen jullie dat ajaxieden!
Ja dat was een speler die jullie van een rivaal hebben gekocht. Blijf van onze spelers af!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |