Dat doen ze gewoon weetjuh, dat is het aard van het beestjuh, toch? shiiiit, jeweettoch?quote:
Voor een bepaald soort vrouwen denk ik dat het zeker wel meespeelt. Ik geef verder niet veel om geld, ik wil graag zoveel mogelijk onafhankelijk zijn, maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die liever de hele dag thuis zitten of gaan shoppen met de creditcard van hun 'hubby'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:48 schreef bendk het volgende:
[..]
Welke rol speelt geld binnen een relatie denk je? Denk je dat vrouwen hier rekenschap mee houden als ze voor een man kiezen?
+1 Omdat jij het begrijpt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit wat vrouwen precies zoeken in mannen, want zodra ze het gevonden hebben willen ze alweer iets anders...
ik mag jou wel man je hebt echt goede humor, je maakt echt mijn dag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat doen ze gewoon weetjuh, dat is het aard van het beestjuh, toch? shiiiit, jeweettoch?
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef Ernemmertje het volgende:
Eerlijkheid
Liefdevol
Sociaal (maar niet te inderdaad)
Werkend (inderdaad ook niet te hardwerkend)
Een beetje romantiek
Niet zo snel drukmakend.
Geniet van het leven mannetje
Die lijkt op die vrouwvan Scrubsquote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, vrouwen die het voor elkaar krijgen om van een scharrel oid zwanger te raken en besluiten het kind te houden..
Zoals dit wijf: bron
Dat de man er goed uit moet zien is een pluspunt, volgens mij zeker geen vereiste. Status en autoriteit uitstralen compenseert enorm, zelfde bio-psychologische gedachte. Mannen vallen ook inderdaad sneller voor knappe vrouwen, iets wat z'n oorsprong waarschijnlijk ook in de genetische superioriteit vindt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Knevelt het volgende:
Vrouwen willen geen lieve man. Ze willen ook geen man die haar veel aandacht geeft. Noch wil ze een man met ambitie of intellect. De vrouw wil een sterke, standvaste klootzak die haar beschermt en zo af en toe keihard vernedert. Ze moeten er sterk en ruw uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle vrouwen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
Mannen willen geen vrouwen vol zelfvertrouwen. Ze willen ook geen vrouw die zelf carrière maakt. De man wil een zwakke, afhankelijke vrouw die hen verzorgt als ze terugkomen van een zware dag. Ze moet er mooi uitzien, want dat zijn goede genen bij de voortplanting. Alle mannen die beweren dat dit niet zo is liegen ofwel ze verloochenen hun intuïtie/instinct.
En nee dit is niet overdreven. Het oerinstinct dat aanzet tot voortplanting met de beste genen bepaalt een groot deel van de aantrekkingskracht.
Uitgerekend Darts als voorbeeld van een sport noemenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Xeanor het volgende:
2. Vrouwen en sport.Waarom zijn vrouwen bijvoorbeeld helemaal niet geïnteresseerd in Darts? Pas als een vrouw binnen een halve seconde kan uitrekenen in welk vakje Barney moet gooien om de wedstrijd te winnen, dan lullen we weer eens verder.
Noh noh niet zo raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef tho_Omas het volgende:
Alsof er een vrouw is die aan alle eisen jullie zweterige eisen voldoet. En mochten ze bestaan, zijn ze dik.
Tip: doe maar alsof je niet zoveel interesse hebt, des te harder lopen ze namelijk....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef TheInvincibleMan het volgende:
[..]
Noh noh niet zo raar.
Ik heb een sterker verhaal voor je. Ik heb nu zins enige weken met iemand (kon haar al eerder) en zei voldoet op één of andere manier aan al mijn eisen. Geen zeur, heeft geen 2 linker handen, vooruit denkend ziet er knap uit en ze weet donderse goed wat ze wil. Dit is precies wat ik zoek
Alleen één nadeel ze heeft zelden tijd omdat ze altijd bezig is. Wat me zelf wel soms onzeker wil maken (bang dat het uitraak, of geen interrese meer in me heeft).
Dus ut kan wel. En ik ben erg zeker in wat van meisje ik wil!
dat kan je een tijdje volhouden, als ze dan na toenadering nog niet hapt, is het een aandachtshoer...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:34 schreef bendk het volgende:
[..]
Tip: doe maar alsof je niet zoveel interesse hebt, des te harder lopen ze namelijk....
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef Lemonbutterfly het volgende:
Veel vrouwen zoeken een man op wie ze kunnen bouwen, waar ze zich fijn bij voelen, waar je lekker mee kunt knuffelen, die op hetzelfde niveau met jou zit, waar je altijd bij terecht kan, humor heeft en waarbij je een klik hebt die je niet bij elke man heb![]()
Kortom! Eigenlijk hetzelfde wat mannen uiteindelijk ook in een vrouw zoeken![]()
Wat jij wilquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:51 schreef La_Vita het volgende:Als ie maar lief is Als ie maar een ontzettende klootzak is
Mwah, ik heb een enorm lieve vriend, maar ik zou hem echt geen watje kunnen noemen tijdens/na een ruziequote:Op zondag 1 februari 2009 18:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en bij de eerste ruzie noem je hem dan een zacht eitje/watje, en neukt de harige buurman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |