quote:
10 minuten lang zonder adem te halenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:32 schreef Quyxz_ het volgende:
de hele tijd noooooooooooooooooooooooooo schreeuwen
jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
10 minuten lang zonder adem te halen?
Mag ik jou dan aanraken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja
dan zet ik nog ff een wereldrecord neer zo vlak voordat er niet eens een wereld meer is
Wat ga je de overige negenenhalve minuut doen, dan?quote:
Ik begin met haar 9 en halve minuut verwennen met m'n usernamequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:46 schreef broer het volgende:
Als niemand hem inkopt, doe ik het wel even.
[..]
Wat ga je de overige negenenhalve minuut doen, dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:28 schreef SpecialK het volgende:
ik wil gewoon m'n ding doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt helemaal geen denkbeeldige vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
sshht... ik wil gewoon een man van het (fok!) volk blijven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen denkbeeldige vriendin
Als je echt van ze houd sla je ze knock-out.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat ik mijn vrouw (en heel binnenkort ook m'n spruit) in de armen sluit, en rustig ga knuffelen tot het voorbij is
Bruce Springsteen - Born to runquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:35 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en om de OP nog even aan te halen:
Welk nummer?
Wat mooi! "Forever rested"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:58 schreef Biefstuk het volgende:
M'n wow char in Stormwind uitloggen zodat ik rested ben.
Indeedquote:
Dat komt uit het boekquote:
The hitchhikers guide to the galaxyquote:Op zondag 18 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt uit het boek
A hitchhikers quest to the galaxy.
Er is ook een film van.
Shit je was me al voorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:41 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Keihard aan de heroine!Anders zou ik toch maar volledig in paniek raken en de laatste 10 minuten moeten wel een beetje leuk zijn.
Eh die jaquote:
Jammer dat die meestal 20-45 minuten de tijd nodig hebben om in te klappenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:39 schreef Discovery. het volgende:
Vol gooien met pillen denk ik. Dan word het nog leuk ook.
Gadverdamme.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
Nee maar goed, naar de KFC gaan natuurlijk.
THISquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat ik mijn vrouw (en heel binnenkort ook m'n spruit) in de armen sluit, en rustig ga knuffelen tot het voorbij is
Ik heb de film gezien. En nu ben ik benieuwd naar de film.quote:
Dat dus.quote:[b]Op zaterdag 17 januari 2009 18:44 De laatste minuut doe ik een vet stom dansje dat ik altijd al aan iedereen heb willen laten zien maar ik me eigenlijk voor schaam.
Het boek is echt zoveel beter dan de filmquote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien. En nu ben ik benieuwd naar de film.
Dan ga ik dat binnenkort maar eens doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[quote]Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien. En nu ben ik benieuwd naar de film.
[/quote
Het boek is echt zoveel beter dan de film
En iedereen die zich oprecht nerd wil kunnen noemen, moet dat boek lezen
Ik hield ook niet van lezen, maar voor THGttG heb ik een uitzondering gemaakt
lol dan pleur je voor altijd naar beneden, of omhoog,of naar links, of weet ik veel, want er is niks meer danquote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef 49euro het volgende:
uit een vliegtuig springen, zou wel eens willen weten hoe het is om zonder iets door de lucht te vliegen, en het zo timen dat wanneer je in de buurt komt van de grond net de wereld vergaat.
Het internet doet het niet 10 minuten voor het einde van de wereldquote:
Een groot zonde.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef bukake het volgende:
[..]
Het internet doet het niet 10 minuten voor het einde van de wereld
mooi toch overleef ikquote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef Jekoos het volgende:
[..]
lol dan pleur je voor altijd naar beneden, of omhoog,of naar links, of weet ik veel, want er is niks meer dan
Ik zou gelijk het huwelijk consumeren.quote:
echt welquote:
9 dusquote:Op zondag 18 januari 2009 21:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
echt wel![]()
trouwens wel in eens 8 PM's met: "Neem mij huppie"
Die heb ik alquote:Op zondag 18 januari 2009 19:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Ik zou op FOK! een lapo proberen te scoren. De ultieme lapo, welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je wil in 9 minuten al je eten opkanen terwijl je ondertussen nog zoveel andere dingen moet doen. Sowieso, dat red je allemaal toch nooit, in zo weinig tijd. Hou het gewoon bij eten.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:28 schreef aychelle het volgende:
tsja wat zou ik willen doen,
minuut
10: We weten natuurlijk al van te voren dat de wereld vergaat dus zit ik met alle familieleden en buren in de woonkamer, natuurlijk bij ons want bij ons is het warm en gezellig, we praten en lachen onze laatste minuten onder het genot van sterke drank over koetjes en kalfjes.
minuut
9: We hebben allemaal een schaal met heerlijke eten en snack voor ons, die we allemaal in 9 minuten gaan zitten opkanen, ik prefereer spekjes, kroketten, bitterballen, kerrysaus en kwarktaart. Want ergens hebben we gehoord dat de reis naar de hemel ver is en dat je onderweg kan sterven aan ondervoeding
8: We kleden ons warm aan want het is koud daar boven, ik heb gelukkig nog een ski-pak boven liggen met een paar dikke wanten en een sjaal + muts, oorwarmers, sterke drank en wollen sokken (en mijn grammejtes vet!)
5: Jah, het koste tjd om het aan te drukkenm het ski-pak is dus 2 maten te klein, ondertussen dat iederee is aangekleed hebbenw e nog 2 minuten om afscheid te nemen, want de reis naar de hemel is ver!
3: We (tong) zoenen elkaar gedag, en knuffelen elkaar met berentranen erbij, maar we komen elkaar weer tegen
1: Boem, ik weet niet meer wat er gebeurde,
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dus je wil in 9 minuten al je eten opkanen terwijl je ondertussen nog zoveel andere dingen moet doen. Sowieso, dat red je allemaal toch nooit, in zo weinig tijd. Hou het gewoon bij eten.
Hoewel ik het toch maar bij heroine laat, dan is de kans dat ik gewoon chill en geniet het grootst denk ik, en anders raak ik waarschijnlijk in paniek en dan verkloot ik de laatste 10 minuten van mijn leven nog.
Wat doe je met de overige 9 minuten en 50 seconden dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef Registratiedienst het volgende:
Glimlachen van geluk. De mensheid verdient het.
If the world would ceases to exist I would be pleased.quote:
Dat lukt toch nooit! En wil je echt in de laatste paar minuten van je leven nog falen in iets?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
oja, ik maak een foutjeDan moet et eten in 3 minuten op, damn!
Inderdaad, wij verdienen allen een pijnlijke dood.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Florian_ het volgende:
Ik zou het eerlijk waar best tof vinden als er zo'n komeet met de aarde zou botsen waardoor de gehele mensheid zou vergaan. Het liefst wel als ik natuurlijk wat ouder ben, anders was m'n leven maar zo kort. In ieder geval, hoe vet is dat. Zo'n HUGE ding wat langzaam op de aarde af komt...en dan, BOEM. Alles is over
Dan moet men het wel ver van te voren weten, alleen niet lang genoeg vantevoren om er iets tegen te kunnen doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Florian_ het volgende:
Ik zou het eerlijk waar best tof vinden als er zo'n komeet met de aarde zou botsen waardoor de gehele mensheid zou vergaan. Het liefst wel als ik natuurlijk wat ouder ben, anders was m'n leven maar zo kort. In ieder geval, hoe vet is dat. Zo'n HUGE ding wat langzaam op de aarde af komt...en dan, BOEM. Alles is over
Maar echt, als het nog 24 of 48 uur was. Hoe gaaf zou dat zijn. Iedereen in volkomen eerlijkheidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan moet men het wel ver van te voren weten, alleen niet lang genoeg vantevoren om er iets tegen te kunnen doenAlleen als dat ding in het zicht is, is het ook binnen een seconde gebeurd hoor
Ik denk dat bij de helft een moordlust naar boven komtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maar echt, als het nog 24 of 48 uur was. Hoe gaaf zou dat zijn. Iedereen in volkomen eerlijkheiden totale anarchie
![]()
2/3 van Fok! is dan ouder dan 22 denk ik en we hebben het wel over Fok! he. Geen gezin dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
Ach joh, als het puntje bij paaltje komt, doet iedereen hetzelfde: Bij je gezin zitten en CNN kijken
Jij getrouwd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
Ach joh, als het puntje bij paaltje komt, doet iedereen hetzelfde: Bij je gezin zitten en CNN kijken
Tegen een Hell's Angel zeggen dat ie een puistenkop heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Willekeurige mensen aanspreken op hun gedrag.
Een Hell's Angel aftrekkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen een Hell's Angel zeggen dat ie een puistenkop heeft.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef Koploperkopper het volgende:
murp voor een stadsbus knikkeren.
kut nu kan ik doodquote:
quote:
quote:
Dat is een beter idee.quote:
dude...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:58 schreef Biefstuk het volgende:
M'n wow char in Stormwind uitloggen zodat ik rested ben.
denk het niet....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
Is dat niet die plek waar men leert zich in te leven in een ander, vrij goed leert omgaan met sarcasme en dergelijk?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef peopjantje het volgende:
[..]
dude...
moeilijk he, de echte wereld....![]()
Geniet van je leven i.p.v Wow..
Voor deze ene keer ben ik het eens met de wow basher, alliance, bahquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:41 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Is dat niet die plek waar men leert zich in te leven in een ander, vrij goed leert omgaan met sarcasme en dergelijk?
Je zou er ook eens heenmoeten
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
Alle stekkers hier in het ziekenhuis er uit trekken. Hebben ze toch nog wat te lijden voor ze dood gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |