quote:
10 minuten lang zonder adem te halenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:32 schreef Quyxz_ het volgende:
de hele tijd noooooooooooooooooooooooooo schreeuwen
jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
10 minuten lang zonder adem te halen?
Mag ik jou dan aanraken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja
dan zet ik nog ff een wereldrecord neer zo vlak voordat er niet eens een wereld meer is
Wat ga je de overige negenenhalve minuut doen, dan?quote:
Ik begin met haar 9 en halve minuut verwennen met m'n usernamequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:46 schreef broer het volgende:
Als niemand hem inkopt, doe ik het wel even.
[..]
Wat ga je de overige negenenhalve minuut doen, dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:28 schreef SpecialK het volgende:
ik wil gewoon m'n ding doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt helemaal geen denkbeeldige vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
sshht... ik wil gewoon een man van het (fok!) volk blijven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen denkbeeldige vriendin
Als je echt van ze houd sla je ze knock-out.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat ik mijn vrouw (en heel binnenkort ook m'n spruit) in de armen sluit, en rustig ga knuffelen tot het voorbij is
Bruce Springsteen - Born to runquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:35 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en om de OP nog even aan te halen:
Welk nummer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |