quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:59 schreef FireFox1 het volgende:
sex met zwangere vrouw en kind niet van mij - check![]()
Ik vind het onvoorstelbaar dat een man wilt neuken met een vrouw die een kind in haar buik draagt (niet jouw eigen kind).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:13 schreef dennuzmma het volgende:
Waarom niet? Als je zwangere vrouwen mooi vind, who gives a fuck van wie ze dan zwanger is..
idd best een zieke fantasiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik vind het onvoorstelbaar dat een man wilt neuken met een vrouw die een kind in haar buik draagt (niet jouw eigen kind).
EEN KIND - EEN KIND - EEN KIND!.
Je neukt die vrouw, niet het kind wat er in zit. Ik zie dus het bezwaar niet zo (quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik vind het onvoorstelbaar dat een man wilt neuken met een vrouw die een kind in haar buik draagt (niet jouw eigen kind).
EEN KIND - EEN KIND - EEN KIND!.
Wat een onzin. Sperma kan helemaal niet in het vruchtwater komen. Want er zit een vlies om de zak met vruchtwater. Misschien moet je er toch maar even een biologieboek op na slaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef GSbrder het volgende:
Zou je dan ook sperma in het vruchtwater spuiten of blijft het in de vagina en zit er een soort natuurlijke afweer bij de baarmoederhals? Als je in het vruchtwater spuit betekent het dat dat kind dus ongeboren jouw kwakkie swallowed.
Als je dr dus goed over nadenkt. DIS-GUS-TING
Hmm.. En als je een vrouw batst vlak voor dat ze bevalt? Dat het sperma nog wel in de vagina zit als het kind eruit komt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sperma kan helemaal niet in het vruchtwater komen. Want er zit een vlies om de zak met vruchtwater. Misschien moet je er toch maar even een biologieboek op na slaan.
Dan zal al het sperma worden weggespoelt door het vruchtwater.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. En als je een vrouw batst vlak voor dat ze bevalt? Dat het sperma nog wel in de vagina zit als het kind eruit komt?
Als de vliezen breken komt er een zooi vruchtwater mee.. Dan is het kwakkie allang weggespoeld hoor..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. En als je een vrouw batst vlak voor dat ze bevalt? Dat het sperma nog wel in de vagina zit als het kind eruit komt?
Dus jij stopt met het hebben van seks als je zwanger bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:04 schreef Ernemmertje het volgende:
Zou niet zoveel uitmaken, in sperma zit een natuurlijke stof dat de weeen kan opwekken ook. Dat zelfde stof zit in een soort gel wat ze ook aanbrengen om de bevalling op gang te helpen (inleiden) dus dat maakt niks uit![]()
Ik vind het zelf als vrouw zijnde ook wel een beetje raar idee hoor als je sex hebt terwijl er een kindje in mn buik zit.
okay, baby wordt dus geen swallower...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal al het sperma worden weggespoelt door het vruchtwater.
God, de stuitende domheidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef GSbrder het volgende:
Zou je dan ook sperma in het vruchtwater spuiten of blijft het in de vagina en zit er een soort natuurlijke afweer bij de baarmoederhals? Als je in het vruchtwater spuit betekent het dat dat kind dus ongeboren jouw kwakkie swallowed.
Als je dr dus goed over nadenkt. DIS-GUS-TING
Sommige mensen moeten eerst een biologieboek pakken om de vagina te vinden.quote:
Uhh als ik een dikke buik heb en de baby zit in de weg en voel hem goed, dan waarschijnlijk wel haha of ik moet wel heeeel erg in de mood zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij stopt met het hebben van seks als je zwanger bent.
Weet je wel waar je vlak bij zit met je pik als je een vrouw neukt ? Jawel, bij haarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
okay, baby wordt dus geen swallower...
Still.... Vies blijft het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. IEWWW ! ! ! Vies, vies, vies !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik kan me voorstellen dat je buik dan in de weg zit en dat lijkt mij niet prettig zowel voor jouw als je partner.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Uhh als ik een dikke buik heb en de baby zit in de weg en voel hem goed, dan waarschijnlijk wel haha of ik moet wel heeeel erg in de mood zijn
Alleen aan het einde wanener de baby eruit mag komen dan hadden we wel sex om proberen de weeen op te wekken, maar dat was echt een gedoe en niet fijn. Baby stootte telkens tegen mn ribbenkast en ik ben al klein, dus tja.. ugh ut leek wel wurgsexMaar ja uiteindelijk heeft het wel geholpen, whaha
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Weet je wel waar je vlak bij zit met je pik als je een vrouw neukt ? Jawel, bij haarEchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. IEWWW ! ! ! Vies, vies, vies !
![]()
GEIL
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Nee hoor, die zit toch bij de clitorisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten eerst een biologieboek pakken om de vagina te vinden.
doggy!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Uhh als ik een dikke buik heb en de baby zit in de weg en voel hem goed, dan waarschijnlijk wel haha of ik moet wel heeeel erg in de mood zijn
Alleen aan het einde wanener de baby eruit mag komen dan hadden we wel sex om proberen de weeen op te wekken, maar dat was echt een gedoe en niet fijn. Baby stootte telkens tegen mn ribbenkast en ik ben al klein, dus tja.. ugh ut leek wel wurgsexMaar ja uiteindelijk heeft het wel geholpen, whaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |