Gelukkig plaats je het nadat je het op hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:53 schreef donleo het volgende:
ik heb net muskus rat gegeten.. Waanzin.
Smaak net als eend, met een vleugje van de wilde smaak van haas
[ afbeelding ]
Zolang het niet te knapperig is vind ik t wel lekker. Het moet niet keihard worden ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja klopt, ik had het ook niet helemaal gaar gekookt, het waren vrij dikke stronken dus is het in de oven goed gaar geworden. En je wat betreft de ham, jij een idee of het eigenlijk knapperig hoort te zijn?
Ik maak het altijd anders: witlof eventueel halveren in de lengte (als het dikke stronken zijn) en daar omheen achterham rollen. Daar omheen kaas rollen en dat in een ovenschaal leggen. Dan een bechamelsaus maken (roux + melk + nootmuskaat + peper/zout) en daar nog wat geraspte kaas in laten smelten. Saus bij de witlof. Over de ovenschaal nog wat extra geraspte kaas en wat panneermeel en dan de oven in!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Zolang het niet te knapperig is vind ik t wel lekker. Het moet niet keihard worden ofzo
De offers van het ouderschap.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter gaat loopklossen maken op school van literblikken dus ik moet voor maandag verplicht twee keer blikvoer eten. Vanavond dus maar Unox Erwtensoep met stokbrood erbij.
ja vind t verschil ook minimaal hoor.. tis gewoon pie..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, was lekker, volgens ons was dit ook meer cottagepie, maar what's in a name he
Ja, het had eventjes geduurd voordat ik kon kiezen wat voor ijs het moest worden bij de applecrumble. Golfer zijn biologisch vanille ijs, Dude zei Limoenijs, krakkemieke zijn geen ijs, pfffffffff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |