Ah leuk! ik ben benieuwd hoe dat het smaakt zonder nog meer lactosequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond maak ik tomaten-geitenkaastaart ..
Ja ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ah leuk! ik ben benieuwd hoe dat het smaakt zonder nog meer lactose
Wat zijn doperwtjes festini? Of ben je een komma vergeten en heb je 'n ijsje als toetje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef Sylvana het volgende:
cordonbleuvinken, aardappelpartjes en doperwtjes festini
doperwten uit blik met paprikastukjes en mais erdoor volgens mijquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zijn doperwtjes festini? Of ben je een komma vergeten en heb je 'n ijsje als toetje?
Het was erg lekker en heel licht. Zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ah leuk! ik ben benieuwd hoe dat het smaakt zonder nog meer lactose
Woei! Mag ik 't recept?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:42 schreef DarkElf het volgende:
Voor toe is er een witte chocolade pannacotta in de maak met erbij verse frambozen
quote:
Heb ik je uitgenodigd dan om bij me te komen etenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:55 schreef MaLo het volgende:
Vanavond witlof met ham en kaas uit de oven met gekookte aardappels erbij.
Waar doe je je pizza anders in? Toch niet in de frituur?quote:
Dat was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar doe je je pizza anders in? Toch niet in de frituur?
Je kunt ook pizza bestellen.... dan komt hij niet uit je ovenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar doe je je pizza anders in? Toch niet in de frituur?
Ik ga zo eerns mijn restje currysoep opwarmen
Misschien een noob-vraagje hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:55 schreef MaLo het volgende:
Vanavond witlof met ham en kaas uit de oven met gekookte aardappels erbij.
Als je de witlof van te voren kookt hoef je het natuurlijk niet zo lang te doen, maar tot de kaas gesmolten is ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Misschien een noob-vraagje hoor, bij mij was het lekker (voor het eerst gemaakt) maar 'hoort' de ham ook knapperig te worden
Ik had de stronken witlof gekookt (niet volledig), ham er omheen gedraaid, in de ovenschaal, aardappels en champions/paprika enzo eromheen en er bovenop kaasstrooisel. Maar tijdens het eten vroeg ik me af of het dus eigenlijk de bedoeling was dat de ham ook knapperig zou worden. Misschien heb ik er anders te veel omheen gelegd waardoor de ham niet genoeg blootlag
en hoe lang moet het eigenlijk in de oven? Ik heb 25 minuten op 200 graden gedaan![]()
ja klopt, ik had het ook niet helemaal gaar gekookt, het waren vrij dikke stronken dus is het in de oven goed gaar gewordenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Als je de witlof van te voren kookt hoef je het natuurlijk niet zo lang te doen, maar tot de kaas gesmolten is ofzo.
Maar ik zou t gewoon rauw de oven in doen, en dan wel 15 a 20 minuutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |