Hoe staat het met je ideetje van de wedstrijd btw?quote:
een kanzi appel? zijn die lekker?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb cake voorgebakken. Even geproeft natuurlijk
vanaaf boontjes, aardappels, slaatje, en een slavinkje. Toetje weet ik nog niet.
Nu jus, en een kanzi appel
Joah die zijn wel lekker. Maar niet zo lekker als de fuji. Ik had de verkeerde gepakt in de winkel. Ze zijn wel ontzettend groot, te groot voor mij. Ik krijg hem niet helemaal opquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
een kanzi appel? zijn die lekker?
hier overigens ovenfrietjes en een tartaartje
verder pluk ik straks wel een keer een bak sla uit de koelkast als ik tijd heb
Ieuwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
Ik at zojuist zuurkool. Tot een debiel besloot over mn zuurkool te hoesten en daarbij de mond inhoud over mn eten uit te strooien
Ik eet straks wel met mn zus mee.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Een glas lekkere koude witte wijn.
Welke kleuren tomatensaus ken je nog meer, dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Sylvana het volgende:
pasta met gehakt, verschillende groenten en rode tomatensaus
Lol, das idd wel een beetje dubbelop jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke kleuren tomatensaus ken je nog meer, dan?
Vanavond eten bij een pastarestaurant. Het schijnt erg goed te zijn
Al weer aan de witlof? Lekker hequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef The_Hives het volgende:
net kip, aardappelen en gekookte witlof met een kaassausje gekookt
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Al weer aan de witlof? Lekker he![]()
Vanavond macaroni gegeten bij mijn ouders. Nu chocoladepinda'sen een glas water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |