en dan naar dit topic linkenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef qu63 het volgende:
Zware brand bij fruitteler, schade loopt tot in de meloenen.
Lees die 'kop' nog een keer goedquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef qu63 het volgende:
ja heb ik gezien. heel grappigquote:
Ik moest het ergens naar toe linkenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja heb ik gezien. heel grappig
maar als je iets linkt, link t dan niet naar dezelfde post
Toch wel aardig van je dat je het nog vriendelijk vraagtquote:Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
goh het gezeik begint weer
meneer staat te koken (lees: zn eten te verbranden) en kan t niet hebben dat ik aan t fluiten was, dat stoort m
k heb m vriendelijk verzocht om door t raam naar beneden te springen
ben t zo zat he, gister was ie ook al aan t zeikenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toch wel aardig van je dat je het nog vriendelijk vraagt
Leuk nieuw tv-programma: "Help mijn huisgenoot is een zwijn!"quote:Op maandag 19 januari 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben t zo zat he, gister was ie ook al aan t zeiken
maar zelf eens iets opruimen achter zn gat dat zit er niet in, nee alleen maar glashard liegen en ontkennen
ff over je survive a kid site, je menuindeling is niet slimquote:Op maandag 19 januari 2009 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leuk nieuw tv-programma: "Help mijn huisgenoot is een zwijn!"
En dan hangen ze eerst verborgen camera's op, dan gaan ze hem confronteren en daarna krijgt ie therapeutische sessies en daarna is alles weer goed en moet ie huilen als ie ziet wat voor een puinhoop hij er steeds van maakte!
I Lol'dquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 20:08 schreef qu63 het volgende:
Jup, maar ik krijg alleen al op mn flikker als ik er naar kijk zo ongeveerquote:Op maandag 19 januari 2009 21:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff over je survive a kid site, je menuindeling is niet slim
t is logischer als je product boven het bestellen staat
Kan beter, I knowquote:enne die fotos
Ik kan nog eens naar de spelling kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup, maar ik krijg alleen al op mn flikker als ik er naar kijk zo ongeveer
[..]
Kan beter, I know
Ow, nee?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe gaat het met Koningin Fabiola Nieke? Niet zo best hoor ik he?
Longontsteking, zo ik hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, nee?Ik weet eigenlijk gewoon dat ze een tijd geleden in het ziekenhuis lag voor een operatie ofzo die ze onder hypnose heeft laten uitvoeren. Is er nog iets meer aan de hand?
Ik ga straks naar het ziekenhuis voor mijn intakegesprek in het fertiliteitscentrum. Eens zien of ze mij daar zwanger kunnen krijgen
WYzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:38 schreef Ynske het volgende:
pff, ben eindelijk wakker
heel veel succes Leo!
dromen zijn leuk!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ik maakte me blijkbaar gisteren zo druk om het pakket, dat ik er over gedroomd had
Nu krijg ik te horen van onze leverancier dat het pakket nog niet geleverd is
2 uur later dan gepland op school, maar verder wel okquote:
Je mag het best kwijt hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb ook eigenlijk niets te vertellen. Ben weer weg dus.![]()
Behalve geklaag en daar heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |