Ik vind em kut. Als je weet dat die beesten liever Chaudfontaine hebben, waarom vul je dat aquarium er dan niet mee? En waarom pak je dan de fles van een klant?quote:
Nog gefeliquote:
*klik op profiel en je weet het. En ze zegt zelf niets. Ze wilt ons niet meer kennen.quote:
Of ze wil niet ouder worder!quote:Op maandag 19 januari 2009 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
*klik op profiel en je weet het. En ze zegt zelf niets. Ze wilt ons niet meer kennen.
Oh ja, vrouw, dan heb je dat.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of ze wil niet ouder worder!
Dan gaan we gewoon in alle topics zeggen dat ze jarig was
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Haiii. Ik heb last van die Blue Monday.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Haiii. Ik heb last van die Blue Monday.
Nu heb ik zin in iets lekkers.quote:
No problemo, alsnog van harte dus. En veel 'plezier' op het postkantoorquote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
Omg jullie zijn erg.
en dankje.Ja ik was jarig, maar vond het niet het vermelden waard.
Nergens gedaan ook, maar ook niet ontkend toen men het vroeg.
Martelen is strafbaar hoor.quote:
Het ging om die pop, popquote:
Ik wilde een taart posten, maar dat mag dan natuurlijk weer nietquote:
Ohh. Okay. Die is leuk.quote:
Mag wel hoor. Ik heb net ook al appeltaart op.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef qu63 het volgende:
Ik wilde een taart posten, maar dat mag dan natuurlijk weer niet
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Ik heb net ook al appeltaart op..
Sorry. Het is bijna lunchtijd.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef qu63 het volgende:
En ik zit hier gewoon nog honger te lijden!
Nu al?!quote:
Appeltaart.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Ik heb net ook al appeltaart op..
Deel maar uit!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appeltaart.![]()
Lekkere warme met een bolletje ijs erbij.
Laatst heb ik warme appelstrudel op met warme vanillesaus en een bolletje ijs. Heerlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
Appeltaart.![]()
Lekkere warme met een bolletje ijs erbij.
ah ah, die reclame is gewoon überschattig. Elke keer als ik die zie, verschijnt er een glimlach op mijn gezichtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vind em kut. Als je weet dat die beesten liever Chaudfontaine hebben, waarom vul je dat aquarium er dan niet mee? En waarom pak je dan de fles van een klant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |