quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Echt, het staat er zoals ik het bedoel!
Volgens zo'n vage test (heb ik hier ooit gepost) was het iets van verborgen narcisme ofzo
En het leuke is... zo was het weer eens totáál niet bedoeld.quote:
da's 'in'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat is dat toch met die fi/sepo's?.
Heb ik nu een gevoelig punt geraakt ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat is dat toch met die fi/sepo's?.
Vijf?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar onzekere dames.. Noem dan eens 5 dingen die jullie wél leuk vinden aan jezelf. Fysieke dingen. En dan niet erbij hoe je het nog liever wilt of wat er toch nog lelijk aan is.
Ik heb een stalen schild en maar één iemand met de sleutel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel.
* Viking84 prikt BlaatschaaP overal.
1) M'n haarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar onzekere dames.. Noem dan eens 5 dingen die jullie wél leuk vinden aan jezelf. Fysieke dingen. En dan niet erbij hoe je het nog liever wilt of wat er toch nog lelijk aan is.
Heb jij maar 2 tanden dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vijf?
Mn ogen
Mn tanden
en soms m'n haar
maar verder kom ik niet
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En het leuke is... zo was het weer eens totáál niet bedoeld.
Trots weg zeker?
Jongedame, denk eens iets dieper na. Je reageert al veel te snel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vijf?
Mn ogen
Mn tanden
en soms m'n haar
maar verder kom ik niet
Maar je zei ook dat het wel een energy-drain is toch. Heb je nu maar je tentamens vooruit geschoven?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sund!
Ik was vandaag weer bijna in slaap gevallen, heel ontspannend is dat altijd!
Hey, je hoeft het er niet in te wrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoals ik al zei: dat wordt lastig
Je hebt van die mooie grote ogen iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
Dan zal ik ook eens!
1. Mijn ogen
2. Mijn haar
3. Mijn kakel-lachje
4. mijn buik
5. Jip&Janneke
Ja doordat het masker snoeihard om je hoofd zit, heb ik naderhand altijd wat hoofdpijn en dizziness. En tentamens: dat wordt een studie-achterstand met terugwerkende kracht. Ik ga op mijn dooie gemak die tentamens inhalen en ondertussen nieuwe vakken ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar je zei ook dat het wel een energy-drain is toch. Heb je nu maar je tentamens vooruit geschoven?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt van die mooie grote ogen idd.
Enne, Jip&Janneke? Is dat een codenaam voor je boobies ofzo?.
Das dan ook compleet normaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef Sugar het volgende:
En Vivi: ook die dingen die jij noemt, spelen mee in het geheelonthoudingssysteem.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
Dan zal ik ook eens!
1. Mijn ogen wenkbrauwen
2. Mijn haar
3. Mijn kakel-lachje
4. mijn buik
5. Jip&Janneke
owh..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oke, en ogen mag iedereen ook wel weglaten. Want wie heeft er nou in godsnaam lelijke ogen.
* Greys werpt zichzelf aan Viev's voetenquote:
sorry, ik zie het voor mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey, je hoeft het er niet in te wrijven.
*Noteert Moblo als eerste te tackelen persoon met wandelstok
Ah joh, dan ben je maar een damsel in distress!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys werpt zichzelf aan Viev's voeten
Don't give up on me yet. Pleeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaase! [ <-- insert zeer dramatische toon ]
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoals ik al zei: dat wordt lastig
Ik niet. Ik kijk graag naar m'n borsten in de badkamerspiegelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind mijn borsten ook wel mooi, maar alleen als ze bedekt zijn.
Ik had ooit een vriendin met bigge-ogen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oke, en ogen mag iedereen ook wel weglaten. Want wie heeft er nou in godsnaam lelijke ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |