True.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toch kan jij ook heel sexy zijn als je het zou willen. Maar jij durft het gewoon niet omdat je bang bent dat anderen het belachelijk vinden. Wat volledig in je eigen hoofd zit btw.
Ik koop mijn lingeriesetjes ook maar bij de H&M en Hunkemoller hoor.. Daar hoef je geen stapels met geld aan uit te gevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, dat weet ik ook wel, maar lingerie gaat 't m hier niet doen denk ik, al hoop ik later wel wat meer geld uit te kunnen geven aan ene mooi simpel setje, en stiekem wil ik wel eens van die 'hipsters' proberen (zo heten die toch? die soort van brede strings)
maar ik vind mezelf nog echt niet mooi, nog echt niet aantrekkelijk als ik in mn niksie in de spiegel sta te turen, en dat maakt me verdrietig en dus niet sexy![]()
maar met kleren aan heb ik wel eens een momentje dat ik denk "hmwah!"
Ik denk in een sexy jurkje/setje altijd: 'boh, kijk mij nouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, doe dat dan eens wél. Wees lief voor jezelf en je gaat je vanzelf sexy-er voelen met een mooi setje onder je spijkerbroek dan met die uitgelubberde katoenen slip van 3 jaar oud!
ik ben nu eenmaal 'stoer' en 'altijd met de jongens'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toch kan jij ook heel sexy zijn als je het zou willen. Maar jij durft het gewoon niet omdat je bang bent dat anderen het belachelijk vinden. Wat volledig in je eigen hoofd zit btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Spanx is da word!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:00 schreef Vivi het volgende:
Ik vind mezelf juist met kleren veel vetter dan zonder. Eigenlijk moet ik gewoon de hele dag naaktlopen.
Nou zeg! Dat klinkt wel heel serieus! Enig idee wanneer je dat enorm negatieve zelfbeeld hebt ontwikkeld?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk in een sexy jurkje/setje altijd: 'boh, kijk mij nou, dat zijn dingen voor séxy vrouwen' . Ja, vróuwen. Ik kan mezelf niet eens een vrouw noemen.
Goddamn, voordat ik mijn inner vamp ga zoeken mag ik eerst wel wat aan mijn zelfhaat doen!
ja push upquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk niet dat de jongens er problemen mee hebben dat jij straks met een lekkere pushup BH langskomt hoor.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben nu eenmaal 'stoer' en 'altijd met de jongens'
maar ik vind opzich dit wel een beetje sexy, maargoed, toen was ik dronken:Die bovenste vind ik erg zwoel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
mn tieten zijn zo klein en de cups van dat topje veel te groot, dus mn vrienden hadden extra bierhoudersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel apart, eh, Moblo, met dat bierglas, hoe kén dat nah?
Ik vind jou wel sexy, jouw lach is dat, je ogen.
Hm, het klinkt inderdaad wel erg zwaar...heb altijd al een minderwaardigheidscomplexje gehad. Terwijl ik van mezelf weet dat ik slim ben, en grappig en zeker niet lelijk. Het is lastig om weinig zelfvertrouwen te hebben terwijl je weet dat je goed bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou zeg! Dat klinkt wel heel serieus! Enig idee wanneer je dat enorm negatieve zelfbeeld hebt ontwikkeld?
Geniaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is lastig om weinig zelfvertrouwen te hebben terwijl je weet dat je goed bent.
Poepoepidoe!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:05 schreef SHE het volgende:
Jemig, wat een hoop onzekere chicks zeg
Ik zou jullie bijna onder mijn victoria's secret vleugels nemen en pimp-o-fyen
Ik heb elke morgen een leuke zonnegroet in de spiegel. Ik schud mijn manen, buig mijn gezicht naar mijn good side, hou mijn borsten vast en doe een marilyn monroe in de spiegel.
Ok, op kutdagen gaat daar een rochel en zacht 'whatever' achteraan, maar op goede dagen komt er net als in de clip allemaal stoom uit de badkamer en kom ik eruit met een bos krullen, jarretels en een goddelijke sexy look. ( in mijn hoofd dan he!! )
Dus..
Echt, het staat er zoals ik het bedoel!quote:
Ook wel meevallen? Ik vind je dr echt sexy uitzien!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
haha, bedankt iig
vind 't daar zelf ook wel meevallenmaargoed, als ik gedronken heb durf ik gewoon veel meer
zoiets?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het enige dat ik echt kutterdekut vind aan m'n uiterlijk is m'n haar. Als ik iets mocht veranderen, zou ik kiezen voor een lekkere volle bos krullen.
Maar nee, ik heb futloos dof, half dood en dun peper/zoutkleurig haar. Maargoed
.
Imposter syndrome toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Echt, het staat er zoals ik het bedoel!
Volgens zo'n vage test (heb ik hier ooit gepost) was het iets van verborgen narcisme ofzo
quote:
en dat straal je ook uit ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Mo, vooral op die bovenste foto heb je dus een superzwoel gezicht!![]()
Dat zie je zelf ook wel een beetje, toch?
Ik vond mezelf altijd vreselijk, vooral mijn lengte en slungeligheid.
Tot ik bedacht dat ze allemaal de *piep* konden krijgen en ik ondanks mijn 1.82 hoge hakken ging dragen.
Nu doe ik bijna niet anders en voel ik me ongelukkig op platte schoenen (krijg zelfs spierpijn van platte schoenen) en dat heeft wel veel voor mijn zelfbeeld gedaan, hoe stom het ook klinkt
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Ja hoi, we zijn op jou aan het geilen, nu niet de aandacht van jou afleidenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
alleen die rené, wat kijktie toch schattig ey?
Klopt, alle slank dames waren een stel verborgen narcistenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Echt, het staat er zoals ik het bedoel!
Volgens zo'n vage test (heb ik hier ooit gepost) was het iets van verborgen narcisme ofzo
Dat verborgen narcisme hoort toch bij het imposter syndrome?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die óók
It's not easy being me
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]. Nee.
Maar ik kan m'n haar gewoon niet los doen. Dan zit het zo volslagen belachelijk en beweeg het alle kanten uit in plaats van leuk te vallen. Dus zit het altijd vast.
Have your cake and eat it, too!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef SHE het volgende:
Toevallig had ik er het van de week nog met BE over.
Ik lijd aan het tegenovergestelde van jullie zeg maar. Volgens mij heet dat 'zelfoverschatting' .
Ik moet nodig een stuk humble pie. Oneerlijk verdeeld allemaal
Met hakken merk ik dat ik m'n rug rechter houd en dat m'n bevallige bipsje beter uitkomtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Dat zie je zelf ook wel een beetje, toch?
Ik vond mezelf altijd vreselijk, vooral mijn lengte en slungeligheid.
Tot ik bedacht dat ze allemaal de *piep* konden krijgen en ik ondanks mijn 1.82 hoge hakken ging dragen.
Nu doe ik bijna niet anders en voel ik me ongelukkig op platte schoenen (krijg zelfs spierpijn van platte schoenen) en dat heeft wel veel voor mijn zelfbeeld gedaan, hoe stom het ook klinkt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
ik weet niet hoe lang het bij jou is, maar bij mij hielp het (heb hetzelfde probleem) toen ik 't net boven mn schouders knipte en nu doe ik elke keer als ik gedouched heb mousse in mn haar (handdoekdroog) en fohn ik dat wat open wonder boven wonder: het hang niet helemaal futloos naar beneden
ZAGEN JULLIE DAT!?IK GAF EEN BEAUTYTIP!
![]()
![]()
![]()
NOES OMGLOLLEREINZZz!111!11
Eh, net boven je schouders is niet kort hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]. Jamaar, ik wil geen kort haar.. *zucht*
ja, maar mijn vent is ook schattigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, we zijn op jou aan het geilen, nu niet de aandacht van jou afleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Jawelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, net boven je schouders is niet kort hoor!
Daarom vinden wij elkaar soms ergerlijk, ik heb dat dus ook en wij willen allebei het baasje zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef SHE het volgende:
Toevallig had ik er het van de week nog met BE over.
Ik lijd aan het tegenovergestelde van jullie zeg maar. Volgens mij heet dat 'zelfoverschatting' .
Ik moet nodig een stuk humble pie. Oneerlijk verdeeld allemaal
Volgens mij heeft dat er bar weinig mee te maken. Het is een godswonder dat ik zoveel zelfvertrouwen heb na mijn "geweldige" jeugd. Ik kon goed leren, had een bril, stom kort haar, lelijke kleren, mijn ouders begrepen mij niet en ik werd thuis geslagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Have your cake and eat it, too!!!
Nee echt, good for you. Je hebt dat (prima zelfbeeld) of je hebt het niet, denk ik dan. En dat ligt grotendeels aan je opvoeding!
Het ziet er allemaal een stuk minder plat uit als je je bovenste laag haar in een bob laat knippen. De rest gewoon lang (en dan dat het een beetje mooi in elkaar overloopt, anders ziet het er natuurlijk niet uit).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]. Jamaar, ik wil geen kort haar.. *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |