Te jong voor wat?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef kwakveense het volgende:
oh help, een veel te aantrekkelijke veel te jonge kerel bij x-factor *kwijlt* waarom oh waarom oh waarom zijn leuke mannen altijd te jong? (niet alleen wat ik p tv zie maar ook om me heen)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef SHE het volgende:
Ik heb leuk nieuws.
Althans, ik vind het leuk.
Antonette ( bekend van die realitysoap 'de bus' ) gaat de visagie doen @ shoot.
Nou, dat vind ik dus tof.
hej, wat leuk!! als ze maar niet van die veize dreads zoals ze zelf toen had bij je gaat makenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef SHE het volgende:
Ik heb leuk nieuws.
Prupke!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Overigens, wie heeft er eigenlijk jouw pyjama gewonnen?
Hmmm...cache legen? Komt het ook voor bij andere computers, zo ja: DNS-probleem, zo nee: check de proxy-instellingen van je laptop 'ns.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man probeert nu mijn laptop te reanimeren. Ik heb problemen met het laden van pagina's en we komen er maar niet achter wat het probleem is.
Die 21-jarige kon vast z'n geluk niet opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Te jong voor wat?!
* Ondergetekende heeft 3 jaar geleden als 31-jarige nog uitbundig speeksel uitgewisseld met een 21-jarige![]()
En daar word ik nu gestraft!
Co![]()
Klopt, ik ben ook lange tijd blond geweest. Dit is meer hoe ik echt ben qua haar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Tegen Sugar wilde ik even zeggen dat ik vind dat je een prachtig figuur hebt! Wat ben je slank! En wat heb je leuk haar (je was toch lichter?)
Ik was al bang dat ik 'm zou winnen na de HNY-bon. Ik had er nog niet eens een arm in gekregen. Op zich niet erg, maar stel dat je foto's had gewild to prooooove itquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:14 schreef SHE het volgende:
Prupke!
Godzijdank, want het was een zeer krappe mt S en ik was al bang dat de winnaar er niet in zou passen
Ze heeft 'm ook al gehad
Ik heb als 22-jarige het eea uitgewisseld met een dame van 44quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Vivi het volgende:
Te jong voor wat?!
* Ondergetekende heeft 3 jaar geleden als 31-jarige nog uitbundig speeksel uitgewisseld met een 21-jarige![]()
En daar word ik nu gestraft!
Co![]()
Moet je nog even terugzoeken wat zijn toenmalige vriend over die periode te zeggen had. Is je blueh gelijk overquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleuh, René Klein was net met Mr. Blue op tv en nu ben ik depri.
Cache is geleegd. Alle overbodig rommel is van mijn computer gegooid. Gescand op virussen ea is ook gebeurd. Het is geen DNS-probleem. Proxy gaan we nu bekijken (we gebruiken dit netbook als vergelijkingsmateriaal). Het probleem ligt vooral bij het laden van "plaatjes". Gekmakend.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hmmm...cache legen? Komt het ook voor bij andere computers, zo ja: DNS-probleem, zo nee: check de proxy-instellingen van je laptop 'ns.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je nog even terugzoeken wat zijn toenmalige vriend over die periode te zeggen had. Is je blueh gelijk over
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Sugar het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook lange tijd blond geweest. Dit is meer hoe ik echt ben qua haar.![]()
En dankjewel voor je lieve reactie. Ik was al bang voor je, ik herinner me vooral dat je me níet oké vond, een paar maanden terug.
Ik ben vooral wat vrouwelijker geworden. M'n borsten zijn wat gegroeid, m'n heupen ook, en ik heeft zich een klein vetlaagje gevormd op m'n buik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Die foto van DaD kende ik nog niet, maar ik kan me best voorstellen dat je je figuur graag liet zien in S&G. Ben je nu nog zo slank?
Ik als 19-jarige met een dame van 41quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb als 22-jarige het eea uitgewisseld met een dame van 44
Doe 'ns http://www.speedtest.nl/ om te kijken of het echt zo is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Als iemand verder nog tips heeft hoor ik het graag.
Niet alle mannen kijken naar tieten hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah, daar zat je naar te kijken!!
Dan ben je hier zeker alleen voor de gezelligheid! Dat klinkt als het perfecte figuur.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vivi, een dikke kus! Heftig verhaal hoor..
[..]
Ik ben vooral wat vrouwelijker geworden. M'n borsten zijn wat gegroeid, m'n heupen ook, en ik heeft zich een klein vetlaagje gevormd op m'n buik.. M'n benen zijn nog hetzelfde, voor zover ik zelf kan beoordelen.
Ik kan het niet reproduceren, maar mijn indruk was dat het heul geen prettig manneke was, onze Rene...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:Wat zei 'ie dan? (samenvatting?). Geen linkje naar You Tube oid svp, want dat kan ik niet verstaan
.
Niet??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet alle mannen kijken naar tieten hoor.
Daarmee test je toch alleen de verbinding? Met de computer waar ik nu op zit heb ik absoluut geen problemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns http://www.speedtest.nl/ om te kijken of het echt zo is.
Klopt,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Soort van 1 dag ramadan ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef mspoez het volgende:
Hè Vivi, wat naar allemaal... ik steek voor jou ook een kaarsje aan, naast het kaarsje voor Muis.
ik was vandaag mijn eten vergeten op school *baal*. Ik kan niet weg tussen half negen en half vier en er was niemand 'over' die even naar de super kon. Naar hoor, zo'n end niet eten.
Ik vond haar toen niet zo'n ontzettend sprankelende persoonlijkheid meen ik me te herinneren?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef SHE het volgende:
Ik heb leuk nieuws.
Ws. 'scant' hij álle borsten die hij ziet, en maakt daaruit een selectie die hij vervolgens bekijktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Tinkepink het volgende:Mijn man zegt net dat hij ook niet naar alle borsten kijkt! Hij zou het er te druk mee hebben
en kijkt daarom alleen maar naar mooie borsten. Maar goed, om te zien of het mooie borsten zijn moet je ze toch eerst bekijken, wat de stelling dus bewijst.
Wacht maar tot je een ouder meisje bent mét zelfvertrouwen..dan moet je ze van je afslaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej, wat leuk!! als ze maar niet van die veize dreads zoals ze zelf toen had bij je gaat maken(ja, ik keek de bus...ik vond Büllent wel tof)
@ viv: ja, mr ex was ook 22, maar op een of andere manier vinden de jonge mr's die ik leuk vind oudere meisjes nooit zo aantrekkelijk
jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Maar vinden jullie serieus dat ik zo wel 'slank' te noemen ben? Ik weet het echt niet.![]()
[ afbeelding ]
Hihi, ik proef iets van euhm... understatement en een snufje cynisme?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond haar toen niet zo'n ontzettend sprankelende persoonlijkheid meen ik me te herinneren?!
Abso-fucking-lutelyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Maar vinden jullie serieus dat ik zo wel 'slank' te noemen ben? Ik weet het echt niet.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die benen in je fobo zo mooi, dat ben jij toch ook??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://i20.photobucket.co(...)st/P10007981-1-1.jpg
.
.
Nu zal ik kappen met spammen hoor.
Haha, nee dit keer niet, ik kan het me heel vaag herinneren maar ik vond haar een beetje suf volgens mij!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, ik proef iets van euhm... understatement en een snufje cynisme?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig, ik heb wat met benen. Als ik een vent zou zijn zou ik een benenman zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://i20.photobucket.co(...)st/P10007981-1-1.jpg
.
.
Nu zal ik kappen met spammen hoor.
Je bent prachtig Sugar, en dat meen ik echt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk mens en een goede visagiste EN kapper.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond haar toen niet zo'n ontzettend sprankelende persoonlijkheid meen ik me te herinneren?!
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die benen in je fobo zo mooi, dat ben jij toch ook??
Zij is je zon, zij is je zeequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Hartstikke leuk mens en een goede visagiste EN kapper.
Ik zou me bij haar wel op mijn gemak voelen.
Maat 38 is slank, hoe je het ook wendt of keert (tenzij je korter dan 1.60 m bent).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:39 schreef Sugar het volgende:
Nee, broeken heb ik geen 36, die heb ik in 38.
Maar bedankt allemaal voor zoveel bevestiging.
Is het al zo vanaf het begin? Welke browser gebruik je, heb je twee verschillende browsers op je netbook, zo ja: is er verschil met laden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, ook proxy en alle andere settings komen overeen met deze computer. Waar kan het probleem nog meer liggen?
sexy foto is datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die benen in je fobo zo mooi, dat ben jij toch ook??
ik gebruik firefox, maar met explorer is het net zo'n drama.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is het al zo vanaf het begin? Welke browser gebruik je, heb je twee verschillende browsers op je netbook, zo ja: is er verschil met laden?
Is het zo dat de pagina's wel laden, en alleen plaatjes niet?
idemquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben zo triest. Ik heb mezelf nog nóóit sexy gevonden. En straks ben ik te oud om het ooit nog te kunnen vinden....
En het ligt dus ook niet aan je verbinding? Als dit bookje wireless is en de andere computer met utp aan het modem vastzit, is er dus wat dat aangaat een verschil tussen beide machines.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ik gebruik firefox, maar met explorer is het net zo'n drama.
O, dat heb ik ook hoor. Ik snap ook nooit wat anderen eigenlijk aantrekkelijk vinden aan mijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben zo triest. Ik heb mezelf nog nóóit sexy gevonden. En straks ben ik te oud om het ooit nog te kunnen vinden....
Echt niet? O, daar moet je wat aan doen, want het voelt wel fijn!! En iedereen kan sexy zijn!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is dus de reden dat ik ben begonnen íets strakkere kleding te dragen. Nu kan het nog, nu is het geen probleem als ik mijn lichaam aan de wereld laat zien. Op mijn 40e moet ik er niet aan denken, om lichaamsdelen te gaan showen, dan mag het wel wat bescheidener. Maar sexy zal ik mezelf wel nooit vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, dat zou ik ook vinden als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
Ik heb precies het tegenovergestelde, ik vind mezelf geen klassieke beauty maar wel sexy.
En dat komt niet alleen door mijn tieten.
jij hebt gewoon een sexy uitstralingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
Ik heb precies het tegenovergestelde, ik vind mezelf geen klassieke beauty maar wel sexy.
Sexy heeft imo niets te maken met nietsverhullende kleding, kijk naar een mooi coltruitje of twinsetje...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik ben begonnen íets strakkere kleding te dragen. Nu kan het nog, nu is het geen probleem als ik mijn lichaam aan de wereld laat zien. Op mijn 40e moet ik er niet aan denken, om lichaamsdelen te gaan showen, dan mag het wel wat bescheidener. Maar sexy zal ik mezelf wel nooit vinden.
Vind je dat ook niet vreselijk jammer?quote:
soms welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vind je dat ook niet vreselijk jammer?
Mooi ondergoed koop ik bijvoorbeeld ook niet. Ben ook niet zo lief voor mijn lijf. Ja, ik douche me elke dag, heb lekkere parfums en ik scheer me maar daar houdt het wel mee op. Vind mezelf een boerentrien. En dat vind ik mezelf met maatje 36 ook
Ja maar, ja maar, doe dat dan eens wél. Wees lief voor jezelf en je gaat je vanzelf sexy-er voelen met een mooi setje onder je spijkerbroek dan met die uitgelubberde katoenen slip van 3 jaar oud!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vind je dat ook niet vreselijk jammer?
Mooi ondergoed koop ik bijvoorbeeld ook niet. Ben ook niet zo lief voor mijn lijf. Ja, ik douche me elke dag, heb lekkere parfums en ik scheer me maar daar houdt het wel mee op. Vind mezelf een boerentrien. En dat vind ik mezelf met maatje 36 ook
Dat héb ik dus nooit. Ik heb altijd pukkels en nooit sjans (of ik heb het niet door, maar dan nog, sjans geeft me eerder het gevoel geliefd te zijn dan sexy). Dus nee. Ik kan mezelf lief, mooi en slank vinden, maar sexy niet. In mijn ogen moet sexy een soort tegengestelde van lomp zijn, en dat laatste ben ik altijd wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Voelen jullie je ook niet sexy als je goed passende kleren aanhebt, je haar goed zit, je geen last van pukkels hebt, je ogen glanzen en je nog sjans hebt ook? Zelfs dan niet?
Is het niet gewoon een zelfvertrouwen probleem?
"Een prooi"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat heb ik ook hoor. Ik snap ook nooit wat anderen eigenlijk aantrekkelijk vinden aan mij. En dat is best stom, want als je je mooi en sexy voelt, straal je dat ook uit naar anderen, waardoor je weer gemakkelijker een prooi aantrekt
.
Het ligt inderdaad ook niet 100% aan je uiterlijk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
Ik vind die foto van jou op die motor heel erg sexy. Sexy zijn zit niet in kant en tierelantijntjes maar goed in je vel zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
soms weldan kijk ik in de spiegel en dan probeer ik 'sexy te kijken'
en dan faal ik jammerlijk...
Lingerie koop ik ook nooit, altijd van die 3 voor 2,50 strings bij de HEMA en BH's bij de HEMA.
René houdt niet van kant! en tierenlantijntjesdus nou ja, dat scheelt
en soms wil ik 't wel eens kunnen vinden en dus zijn, maar dan moet ik van mezelf eerst nog wat mooier worden
misschien welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een ouder meisje bent mét zelfvertrouwen..dan moet je ze van je afslaan.
En toch kan jij ook heel sexy zijn als je het zou willen. Maar jij durft het gewoon niet omdat je bang bent dat anderen het belachelijk vinden. Wat volledig in je eigen hoofd zit btw.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een sexy uitstralingin het geheel
ja, nee, dat weet ik ook wel, maar lingerie gaat 't m hier niet doen denk ik, al hoop ik later wel wat meer geld uit te kunnen geven aan ene mooi simpel setje, en stiekem wil ik wel eens van die 'hipsters' proberen (zo heten die toch? die soort van brede stringsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind die foto van jou op die motor heel erg sexy. Sexy zijn zit niet in kant en tierelantijntjes maar goed in je vel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |