jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Maar vinden jullie serieus dat ik zo wel 'slank' te noemen ben? Ik weet het echt niet.![]()
[ afbeelding ]
Hihi, ik proef iets van euhm... understatement en een snufje cynisme?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond haar toen niet zo'n ontzettend sprankelende persoonlijkheid meen ik me te herinneren?!
Abso-fucking-lutelyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Maar vinden jullie serieus dat ik zo wel 'slank' te noemen ben? Ik weet het echt niet.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die benen in je fobo zo mooi, dat ben jij toch ook??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://i20.photobucket.co(...)st/P10007981-1-1.jpg
.
.
Nu zal ik kappen met spammen hoor.
Haha, nee dit keer niet, ik kan het me heel vaag herinneren maar ik vond haar een beetje suf volgens mij!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, ik proef iets van euhm... understatement en een snufje cynisme?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig, ik heb wat met benen. Als ik een vent zou zijn zou ik een benenman zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://i20.photobucket.co(...)st/P10007981-1-1.jpg
.
.
Nu zal ik kappen met spammen hoor.
Je bent prachtig Sugar, en dat meen ik echt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk mens en een goede visagiste EN kapper.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond haar toen niet zo'n ontzettend sprankelende persoonlijkheid meen ik me te herinneren?!
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die benen in je fobo zo mooi, dat ben jij toch ook??
Zij is je zon, zij is je zeequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Hartstikke leuk mens en een goede visagiste EN kapper.
Ik zou me bij haar wel op mijn gemak voelen.
Maat 38 is slank, hoe je het ook wendt of keert (tenzij je korter dan 1.60 m bent).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:39 schreef Sugar het volgende:
Nee, broeken heb ik geen 36, die heb ik in 38.
Maar bedankt allemaal voor zoveel bevestiging.
Is het al zo vanaf het begin? Welke browser gebruik je, heb je twee verschillende browsers op je netbook, zo ja: is er verschil met laden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, ook proxy en alle andere settings komen overeen met deze computer. Waar kan het probleem nog meer liggen?
sexy foto is datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die benen in je fobo zo mooi, dat ben jij toch ook??
ik gebruik firefox, maar met explorer is het net zo'n drama.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is het al zo vanaf het begin? Welke browser gebruik je, heb je twee verschillende browsers op je netbook, zo ja: is er verschil met laden?
Is het zo dat de pagina's wel laden, en alleen plaatjes niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |