quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Echt, het staat er zoals ik het bedoel!
Volgens zo'n vage test (heb ik hier ooit gepost) was het iets van verborgen narcisme ofzo
En het leuke is... zo was het weer eens totáál niet bedoeld.quote:
da's 'in'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat is dat toch met die fi/sepo's?.
Heb ik nu een gevoelig punt geraakt ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat is dat toch met die fi/sepo's?.
Vijf?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar onzekere dames.. Noem dan eens 5 dingen die jullie wél leuk vinden aan jezelf. Fysieke dingen. En dan niet erbij hoe je het nog liever wilt of wat er toch nog lelijk aan is.
Ik heb een stalen schild en maar één iemand met de sleutel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel.
* Viking84 prikt BlaatschaaP overal.
1) M'n haarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar onzekere dames.. Noem dan eens 5 dingen die jullie wél leuk vinden aan jezelf. Fysieke dingen. En dan niet erbij hoe je het nog liever wilt of wat er toch nog lelijk aan is.
Heb jij maar 2 tanden dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vijf?
Mn ogen
Mn tanden
en soms m'n haar
maar verder kom ik niet
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En het leuke is... zo was het weer eens totáál niet bedoeld.
Trots weg zeker?
Jongedame, denk eens iets dieper na. Je reageert al veel te snel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vijf?
Mn ogen
Mn tanden
en soms m'n haar
maar verder kom ik niet
Maar je zei ook dat het wel een energy-drain is toch. Heb je nu maar je tentamens vooruit geschoven?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sund!
Ik was vandaag weer bijna in slaap gevallen, heel ontspannend is dat altijd!
Hey, je hoeft het er niet in te wrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoals ik al zei: dat wordt lastig
Je hebt van die mooie grote ogen iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
Dan zal ik ook eens!
1. Mijn ogen
2. Mijn haar
3. Mijn kakel-lachje
4. mijn buik
5. Jip&Janneke
Ja doordat het masker snoeihard om je hoofd zit, heb ik naderhand altijd wat hoofdpijn en dizziness. En tentamens: dat wordt een studie-achterstand met terugwerkende kracht. Ik ga op mijn dooie gemak die tentamens inhalen en ondertussen nieuwe vakken ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar je zei ook dat het wel een energy-drain is toch. Heb je nu maar je tentamens vooruit geschoven?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt van die mooie grote ogen idd.
Enne, Jip&Janneke? Is dat een codenaam voor je boobies ofzo?.
Das dan ook compleet normaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef Sugar het volgende:
En Vivi: ook die dingen die jij noemt, spelen mee in het geheelonthoudingssysteem.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
Dan zal ik ook eens!
1. Mijn ogen wenkbrauwen
2. Mijn haar
3. Mijn kakel-lachje
4. mijn buik
5. Jip&Janneke
owh..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oke, en ogen mag iedereen ook wel weglaten. Want wie heeft er nou in godsnaam lelijke ogen.
* Greys werpt zichzelf aan Viev's voetenquote:
sorry, ik zie het voor mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey, je hoeft het er niet in te wrijven.
*Noteert Moblo als eerste te tackelen persoon met wandelstok
Ah joh, dan ben je maar een damsel in distress!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys werpt zichzelf aan Viev's voeten
Don't give up on me yet. Pleeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaase! [ <-- insert zeer dramatische toon ]
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoals ik al zei: dat wordt lastig
Ik niet. Ik kijk graag naar m'n borsten in de badkamerspiegelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind mijn borsten ook wel mooi, maar alleen als ze bedekt zijn.
Ik had ooit een vriendin met bigge-ogen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oke, en ogen mag iedereen ook wel weglaten. Want wie heeft er nou in godsnaam lelijke ogen.
Hoi, heb je m'n pm gehad? Het was toch oké hè dat ik je foto even heb doorgestuurd naar een paar mensjes die erom vroegen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, dan ben je maar een damsel in distress!
Jeweettog wat daarmee gebeurt!
Een bh doet wel veel goeds jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind mijn borsten ook wel mooi, maar alleen als ze bedekt zijn.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk graag naar m'n borsten in de badkamerspiegel![]()
.
Die van mij zijn niet eh.. gelijk. Daar kan ik me mateloos aan ergerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk graag naar m'n borsten in de badkamerspiegel![]()
.
ja, ehm, met mijn heupvetjes gaan hipsterd dus enorm opkruipen, en dan heb je du een dikke rol ondergoed dat in je heup en liezen snijdt, en in je naad kruipt, echt heeeeel oncomfortabel... en het staat ook heel lelijk...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hipsters zitten lekker! (veel beter dan strings, er zit niets tussen je kontnaad, maar gewoon eromheen) Hunkemoller heeft leuke en goedkope, die vrij lang meegaan.
Ik wel. Soms. En dan van die zwoele blikken in de spiegel werpenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Ik hou ze alleen niet vast, zoals SHE, als ik voor de spiegel sta.
Working on that!
Mijn vriendinnen met wie ik altijd stapte zijn bijna 2 meter lang en zijn blond en blauwogig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin met bigge-ogen!
Zij was mijn favoriete stapmaatje![]()
![]()
*Blink, Blink.
Taket ie me dan ook in the <blank>? Denk je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, dan ben je maar een damsel in distress!
Jeweettog wat daarmee gebeurt!
Ik heb nooit strakke aan, ik moet het niet hebben dat er iets in mn vel prikt of strak zit ofzo. Ze zitten precies netjes aansluitend om mn heupenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef kwakveense het volgende:
uit t vorige topic:
[..]
ja, ehm, met mijn heupvetjes gaan hipsterd dus enorm opkruipen, en dan heb je du een dikke rol ondergoed dat in je heup en liezen snijdt, en in je naad kruipt, echt heeeeel oncomfortabel... en het staat ook heel lelijk...
ik kan die pas aan als mn heupen en buik niet meer zo lopen (zo zit een hipster bij mij dus echt he... en zo ziet mijn kont er dus écht uit)
[ afbeelding ]
(bedenk me net, ik ga die paint eens aftekenen, want t lukte heel goed om m realistisch voor de onderste helft te tekenen! nu de rest... en dan ga ik tóch 5 punten bedenken die ik mooi vind daarna)
hé, je hebt ook mij getekend!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef kwakveense het volgende:
uit t vorige topic:
[..]
ja, ehm, met mijn heupvetjes gaan hipsterd dus enorm opkruipen, en dan heb je du een dikke rol ondergoed dat in je heup en liezen snijdt, en in je naad kruipt, echt heeeeel oncomfortabel... en het staat ook heel lelijk...
ik kan die pas aan als mn heupen en buik niet meer zo lopen (zo zit een hipster bij mij dus echt he... en zo ziet mijn kont er dus écht uit)
[ afbeelding ]
(bedenk me net, ik ga die paint eens aftekenen, want t lukte heel goed om m realistisch voor de onderste helft te tekenen! nu de rest... en dan ga ik tóch 5 punten bedenken die ik mooi vind daarna)
Vast wel, als je het lief vraagt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Taket ie me dan ook in the <blank>? Denk je?
Helpt een grotere maat kopen niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef kwakveense het volgende:
uit t vorige topic:
[..]
[ afbeelding ]
Iez prima!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, heb je m'n pm gehad? Het was toch oké hè dat ik je foto even heb doorgestuurd naar een paar mensjes die erom vroegen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iez prima!
* Muis006 zag dat het goed was.
als ik 't geld had had ik alles al weg laten halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Die heupvetjes van Kwak heb ik 30 cm lager, jaja. De beroemde zadeltas.
Ik ga dat echt nog een keer wegliposuctionnen
Als ik 't geld had ging ik m'n hele lijf permanent laten ontharen. Ik voel me pas écht onsexy door al die haren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik 't geld had had ik alles al weg laten halen
roep ik nu, maar ik ben trotser als 't me zelf lukt![]()
je hebt geen paintskillz0rsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef kwakveense het volgende:
hmm de bovenkant lukt niet.... borsten zijn lastig! maa ik doorsta op mn 26e zonder kindren gebaard te hebben écht de potloodtest niet hoor...
Ik ook niet en ik ben 20quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef kwakveense het volgende:
hmm de bovenkant lukt niet.... borsten zijn lastig! maa ik doorsta op mn 26e zonder kindren gebaard te hebben écht de potloodtest niet hoor...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik 't geld had ging ik m'n hele lijf permanent laten ontharen. Ik voel me pas écht onsexy door al die haren.
Mag je ook trots op zijn. Ik weet niet of ik dat vet zelf weg kan krijgen. Mijn romp is slank, en mijn ledematen zijn dikkig. Als ik 10 kilo afval ben ik een tietloos karkasje met dikke pootjes denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik 't geld had had ik alles al weg laten halen
roep ik nu, maar ik ben trotser als 't me zelf lukt![]()
Ik ga het vanavond maar eens proberenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef kwakveense het volgende:
eerst meot 't nog lukken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mag je ook trots op zijn. Ik weet niet of ik dat vet zelf weg kan krijgen. Mijn romp is slank, en mijn ledematen zijn dikkig. Als ik 10 kilo afval ben ik een tietloos karkasje met dikke pootjes denk ik![]()
Ik moet ook gewoon sporten. Ik doe 0,0 aan sport.
grotere maat hebben ze niet:') (je bent wel dunner dan ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Helpt een grotere maat kopen niet?
En waarom zijn jullie allemaal zo onzeker? Ik weeg veel meer maar voel me echt wel sexy.
Misschien dat dat juist wel komt door leuke lingerie en speelsetjes
Wacht dan moet Vik even de link PM'en!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg ik heb de muis pm nog niet gehad![]()
voor de rest gaat het te snel voor mij hier vanavond. morgen weer een dag.
dat wat ik heb zit op de plek waar mijn heupen zouden moeten zitten, en in mn hangbuikzwijnbuikjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar mo! jij hebt toch geen heupen zei je? bij mij zit alle sjuist heeel erg op mn heupen...
Dan moet je gewoon nog even wachten want hipsters zijn echt welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
grotere maat hebben ze niet:') (je bent wel dunner dan ik)
t komt doordat ik gekke rollen heb op die plek, mn taille loopt vrij smal naar binnen, dus de bovenste rand kruipt omhoog, e trekt de rest mee omhoog mn bilnaad in
maar t is gewoon niet mooi omdat mijn buik niet plat loopt en mn benen ook niet (ook allemaal bulten)
maar mo! jij hebt toch geen heupen zei je? bij mij zit alle sjuist heeel erg op mn heupen...
oh noes!! nu ben ik éct niks meer waard!quote:
Ik heb al gepmdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wacht dan moet Vik even de link PM'en!
Ooh vikje?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog even wachten want hipsters zijn echt wel![]()
Voel me daar ook echt wel het meest sexy in en mijn taille loopt ook heel erg in (zandloperfiguur) maarja heb nooit echt een dikke buik gehad dus misschien is dat het probleem
Is dit onderwerp nog aan de beurt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey een van mijn bovenbenen zijn dikker dan jullie buiken bij elkaar hoorquote:
Sexy ben ik hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis jij tof wijf!
Ondanks de mcarmy zeg ik dat
Vik, thanks voor de pm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |