LEZEN in Londen wordt er nog steeds gewerkt met zonesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:30 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ach sorry wat dom. Ik had ook duidelijk moeten zeggen dat ik het toen alleen over het kaart systeem had en dat ik niet de zones, kwaliteit van de bussen, metro en personeel etc bedoelde.
Het is ook pas 786827364872634876 keer uitgelegd dat de zones in Nederland verdwijnen. Ik moet het nog 98787678686 keer zeggen voordat dat tot jou doordringt en blijft hangen.
98787678686/786827364872634876 < 0.00007 % snel dan leg het nog maar een keertje aan ons allemaal uit, doet het nu wel in jip en janneke taal dan snappen we het misschien welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:30 schreef snowgoon het volgende:
Het is ook pas 786827364872634876 keer uitgelegd dat de zones in Nederland verdwijnen. Ik moet het nog 98787678686 keer zeggen voordat dat tot jou doordringt en blijft hangen.
Voor die 50 euro krijg je heel wat meer terug. Bij de Albert Heijn kan ik ook niet zeggen "als ik jou 50 euro geef, mag ik dan voor 60 euro spullen meenemen". Dan willen ze van mij ook wel wat extra's.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In mijn geval is het 50 euro voor een kortings kaart die ik betaal dat vind ik al een mooie prijs. Mijn reisgegevens kunnen als de apparatuur slim genoeg was ook meteen geanonimiseerd worden voor hun meetdoeleinden.
Verder haalde iemand hier als voorbeeld een regulier abbonement aan, nu weet de ns allen dat je dat abbonement hebt, maar niet wanneer je ermee reist, deze persoon kan dus geen abbonement meer kopen.
Wederom totaal vanuit boekhouders perspectief benaderd, niet elke klant zit hierop te wachten. Ik niet , en met mij gelukig nog velen anderen. Ik hoop van harte dat in ieder geval de opslag van deze gegevens geen dorogang gaat vinden.
En NOGMAALS waar blijven je artikelen over de schudligen van het uitlopen van de wonderbaarlijke kaart.
Voor de zoveelste keer, bel ze dan eens. Praat met echte mensen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ter jouwe info, ik heb al veel vragen die ik hier stel opgestuurd naar diverse OV bedrijven
Ze geven ontstellend weinig antwoord of sturen me een paste tekst van OV chipkaart site, zonder op mijn vraag in te gaan.
Waarom moet ik alles tot in den treure herhalen voor jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
LEZEN in Londen wordt er nog steeds gewerkt met zones
Ik citeer je antwoord boven, waar staat dat het hier verdwijnt.
Dus niet het systeem van Londen ? wat zo goed werkt ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:35 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, bel ze dan eens. Praat met echte mensen.
Nou gewoon afwachten dan maar en je bezig gaan houden met belangrijkere zaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hetzelfde resultaat. Ontwijkende of tegenstrijdige antwoorden
De 1 zegt ja, ander zegt nee.
Dat is het trieste
Geef dan antwoord, eerst zeg je dat het systeem van Londen WAT PERFECT WERKT VOLGENS JOU hier ook gaat wordne gebruikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:36 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom moet ik alles tot in den treure herhalen voor jou?
????? voorbereiden op de chipkaart per 29-01 misschien ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:38 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nou gewoon afwachten dan maar en je bezig gaan houden met belangrijkere zaken.
Ik snap sowieso niet waarom jij perse antwoord wilt hebben op allerlei situaties die je verzint terwijl je daar niet zelf mee te maken hebt.
Lees eens goed terug. Ik ben duidelijk geweest, heb mijn uitspraken daarover daarna nog meer verduidelijkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Geef dan antwoord, eerst zeg je dat het systeem van Londen WAT PERFECT WERKT VOLGENS JOU hier ook gaat wordne gebruikt.
Dan zeg je dat zones gaan verdwijnen in NL< je gaat betalen per afstand.
En dan blijkt volgens de officiele site van de London Underground dat ze zones blijven gebruiken.
Hoezo verdwijnen ze hier dan ? Of blijven ze ? Dat is toch oneerlijker ?
Dat je je sofinummer op moet geven voor je Chipkaart, dat Conexxion de chipkaart niet gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
????? voorbereiden op de chipkaart per 29-01 misschien ?
Wat verzin ik dan
Ik wil antwoord.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:40 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Lees eens goed terug. Ik ben duidelijk geweest, heb mijn uitspraken daarover daarna nog meer verduidelijkt.
Als je het niet wilt snappen en het nog een keer uitgekauwd moet worden vraag ik me toch echt af wat je hier aan het doen bent. Ben je gewoon als een klein kind aan het kloten of wil je een volwassen discussie voeren?
He jij stelt dingen dan mag je ze ook bewijzen .Of zit je gewoon lekker te trollen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:34 schreef snowgoon het volgende:
Ik heb geen artikelen waarin duidelijk wordt uitgelegd wat de oorzaak is van de vertraging. Ik ben van mening dat dat komt door politici en belangenorganisaties. Als jij het daar niet mee eens bent, leuk voor je.
nee LEZEN SUKKELquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dat je je sofinummer op moet geven voor je Chipkaart, dat Conexxion de chipkaart niet gaat gebruiken.
Die antwoorden zijn jou allang, heel vaak en heel duidelijk gegeven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik wil antwoord.
Gaan zones verdwijnen in Nederland ? JA OF NEE
Gebruiken we het Londen systeem JA OF NEE
Gaan we betalen per afstand ? JA OF NEE
Jouw antwoorden staan hier eerder al vermeld ja, alleen ze kloppen niet
Ik mag het bewijzen, ik moet het niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
He jij stelt dingen dan mag je ze ook bewijzen .Of zit je gewoon lekker te trollen.
Verschilllende mensen komen hier met praktijk voorbeelden aan en jij doet veel van die feiten af met vage antwoorden en subjectieve meningen die nergens te staven zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik mag het bewijzen, ik moet het niet.
Als jij dat trollen vind, so be it.
JA JA en JAquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Die antwoorden zijn jou allang, heel vaak en heel duidelijk gegeven.
Als je dat nu nog niet snapt ben je echt een klein kind dat alleen maar loopt te kloten en snap ik ook waarom de antwoorden van de vervoerders te moeilijk voor jou zijn.
En jij geeft geen antwoord op de vraag waarom die gegevens opslag een bedreiging voor je is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Verschilllende mensen komen hier met praktijk voorbeelden aan en jij doet veel van die feiten af met vage antwoorden en subjectieve meningen die nergens te staven zijn.
gevaar van misbruikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:49 schreef snowgoon het volgende:
[..]
En jij geeft geen antwoord op de vraag waarom die gegevens opslag een bedreiging voor je is.
Leuke manier van discussie voeren zeg...
We werken niet met het Londense zone systeem SUKKEL om met je eigen woorden te spreken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja hoor zones verdwijnen en we werken volgens het Londen systeem met zones
Ja tuurlijk kan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |