quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef LockonStratos het volgende:
pics van je zusje
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef Agorias het volgende:
Soms hoor ik 's nachts mijn kleine zusje van 15 heel zachtjes hijgen en kreunen als ik naar de WC ga om een glas water te halenik denk dan echt van, wtf doe je met je deur open, als je dan zo graag je vinger in je natte flamoes steekt doe het dan met je deur dicht. Fokking goor.
klacht: zusje.
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef Thetallguy het volgende:
pics van je glas water
filmenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef Agorias het volgende:
ik ga het morgen bij het ontbijt ook maar ff melden denk ik.
pics !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef Agorias het volgende:
ik ga het morgen bij het ontbijt ook maar ff melden denk ik.
zet de foto maar vast neer danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:50 schreef Agorias het volgende:
ik ga der chanterenik ga zeggen dat ik óf 20 euro van der krijg en dat ze voortaan der deur dicht doet of ik zet haar foto hier en ik zeg het tegen me ouders
.
Wat willen je ouders eraan doen als ze haarzelf ligt te vingeren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:50 schreef Agorias het volgende:
ik ga der chanterenik ga zeggen dat ik óf 20 euro van der krijg en dat ze voortaan der deur dicht doet of ik zet haar foto hier en ik zeg het tegen me ouders
.
"Mam? Je lieve dochter vingert haarzelf."quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:50 schreef Agorias het volgende:
.
Jezelf vingeren lijkt me ook niet bepaald een seksleven hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
"Mam? Je lieve dochter vingert haarzelf."
Lekker boeiend, dat jij nou geen seksleven hebt.
De tijd is rijp.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef Agorias het volgende:
ze zegt: "tief op teringhomo"
ik denk dat het tijd wordt om haar hyves hier neer te zetten
Als dit echt isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Agorias het volgende:
hier ga ik spijt van krijgen
[ afbeelding ]
mm ik wil haar ook wel laten kreunenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Agorias het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Agorias het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Agorias het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar de tijdquote:
Dit topic was toch al de grootste hoax ooitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die pic zag ik laatst nog in een ander topic
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:59 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Even op een andere host gezet voor het geval dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |