quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:06 schreef endr0me het volgende:
"Je blijft toch wel bij ons, Mario?", vraagt een breedgeschouderde fan terwijl hij de NEC-trainer voor de zekerheid met twee grote handen bij de bovenarm pakt. Been grijnst. "Jongens, ik ben door niemand gebeld. Ik focus me op Ajax. Daar moeten we zondag van winnen," zegt de Rotterdammer die woensdagavond in zijn woonplaats Barendrecht het omgekeerde meemaakte. "Liet ik de hond uit en vroeg iedereen of ik naar Feyenoord kwam. Ik begon steeds sneller te lopen. Mijn Jack Russel kon het nauwelijks bijbenen. Ik geloof dat-ie twee keer over zijn eigen poten gepoept heeft."
Mario![]()
inderdaad Lily Allen had megahit moeten wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:56 schreef borisz het volgende:
Wat een MH.
Nou ja niks mis
Kid Cudi - Day 'N' Night (Crookers Remix), maar niet als MH.
Drs Pquote:
Dat je daar voor betaaldquote:
Ja, mijn maten die het kanaal hebben, zijn er niet helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet, SCH?
Alles van schoonheid is weerloosquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef Suijk het volgende:
Er komt een nieuw Thialf.
Blijft dan niks meer hetzelfde.
die plannen zijn er al een tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef Suijk het volgende:
Niet zozeer Abe Lenstra maar Sportstad Heerenveen. Doet me een beetje denken aan dat al die scholengemeenschappen groter moesten en nu komen ze er achter dat het kleine ook niet zo erg was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die plannen zijn er al een tijdzijn in het stadion topic voorbij gekomen. Gaan ze ook meteen alles eromheen aanpassen zodat het Abe Lenstra stadion verder kan groeien.
Je hebt toch ook allemaal gratis streams johquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, mijn maten die het kanaal hebben, zijn er niet helaas.
echt een toonbeeld van schoonheid is Thialf nietquote:
ja dat ging nergens overquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet zozeer Abe Lenstra maar Sportstad Heerenveen. Doet me een beetje denken aan dat al die scholengemeenschappen groter moesten en nu komen ze er achter dat het kleine ook niet zo erg was.
Werd trouwens onpasselijk van die man in het journaal over Thialf: het gaat om de hospitality en de welness
Weet ik van die streams, doe ik ook meestal bij andere wedstrijdn, maar ik wil vanavond al het gelul er omheen ookabsoluut zien en horen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt toch ook allemaal gratis streams joh. Supermakkelijk.
Heb je dan wel die aanbieding genomen?
Nee, ik schaatste er al in de baarmoeder, het is vreselijk verouderd. Al is er een groot verschil tussen de ijshockey en de nieuwe schaatshal, maar zo nieuw is die ook niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt een toonbeeld van schoonheid is Thialf niet
50e voor alle resterende duels van, in dit geval dan, Heerenveen. Scheelt je 3 euro per wedstrijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik van die streams, doe ik ook meestal bij andere wedstrijdn, maar ik wil vanavond al het gelul er omheen ookabsoluut zien en horen.
Aanbieding?
Maar ik wil niet alle resterende wedstrijden. Wat ik kut aan dit systeem vind is dat je steeds maar 1 wedstrijd koopt, bij tele 2 kocht je hele weekend, volgens mij voor minder geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
50e voor alle resterende duels van, in dit geval dan, Heerenveen. Scheelt je 3 euro per wedstrijd.
* BliksemSchigt gaat maar eens op pad naar den arbeid.
dus tijd voor een nieuwe prachtige schaatstempel. Probleem is ook als Heerenveen het niet doet komt er ergens anders in Nederland een ieuw schaatsstadion te staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik schaatste er al in de baarmoeder, het is vreselijk verouderd. Al is er een groot verschil tussen de ijshockey en de nieuwe schaatshal, maar zo nieuw is die ook niet meer.
Ja, was dat niet 4,95 voor een heel weekend ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik wil niet alle resterende wedstrijden. Wat ik kut aan dit systeem vind is dat je steeds maar 1 wedstrijd koopt, bij tele 2 kocht je hele weekend, volgens mij voor minder geld.
Volgens mij wel ja. Dat was super. Nu 6 voor 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, was dat niet 4,95 voor een heel weekend ofzo?
quote:
Scheidsrechters blijven hetzelfde:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef Suijk het volgende:
En terecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
Ik drink ongeveer acht pakken DubbelFrisss per week.
Je kunt ook de aspartaamvariant nemen. Daar word je niet dik van, maar verhoogt je kansen op kanker aanzienlijk. Het leven blijft een kwestie van keuzes hè...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
Dubbelfrisss maakt toch te dik. Ik drink Lessini of biologisch appelsap van de AH.
In Thialf? Dat is 400 meter in de rondte.quote:
hier in de buurt zit een fruitteler die zelf gemaakt biologische appelsap verkooptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
Dubbelfrisss maakt toch te dik. Ik drink Lessini of biologisch appelsap van de AH.
Ach, op een gegeven moment ga je toch dood. Liever op m'n 75e dood zonder overal op te letten dan op m'n 80e en steeds dingen laten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook de aspartaamvariant nemen. Daar word je niet dik van, maar verhoogt je kansen op kanker aanzienlijk. Het leven blijft een kwestie van keuzes hè...
Jezus, dat is echt voor mietjes.quote:
Slecht voor je tanden.quote:
Heb je aandelen Dubbelfris of zo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:
Ik drink ongeveer acht pakken DubbelFrisss per week.
Ik wacht gewoon steeds totdat die neger op m'n schouder springt.quote:
Als je op je slaap valt, is het niet per definitie slecht voor je tanden hoor. Je tandvlees gaat rotten naar verloop van tijd, maar je tanden houden het wel vol.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Op de stoep vallen met je kop ook.
Ik niet van jou. En nu moven.quote:
ik heb een tante................quote:
The Way You Make Me Feelquote:
quote:
Ik ga voor appelsientjequote:
Alles is toch ook overal afgelast?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:26 schreef pfaf het volgende:
Tegenstander kwam niet opdagen, omdat ze dachten dat het afgelast zou zijn.
3 wekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:31 schreef RayMania het volgende:
Mogguh.
Jezus, wat voel ik me brak. Hoe lang duurt zo'n griep?.
Gemeente Twenterandquote:
Ik wilde het net postenquote:
Ma is vroeg boodschappen gaan doen. Die wil geen minuut missenquote:
Als ik iemand zie vallen roep ik hardop 'Oh neeeee'quote:
In Nederland zijn ze gewend dat ze gematst worden met een Skate-off..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef SCH het volgende:
Bij goed rijden hoort ook blijven staan.
Ik verbeeld me dat ik van tevoren al weet of ze gaat vallen en bij Gerritsen en Wennemars had ik dat heel sterk, maar misschien denk ik het wel altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik iemand zie vallen roep ik hardop 'Oh neeeee'
Heb jij dat niet ?
THE MENTALIST!!! URI GELLAAHHH!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verbeeld me dat ik van tevoren al weet of ze gaat vallen en bij Gerritsen en Wennemars had ik dat heel sterk, maar misschien denk ik het wel altijd.
Ik denk het ook altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verbeeld me dat ik van tevoren al weet of ze gaat vallen en bij Gerritsen en Wennemars had ik dat heel sterk, maar misschien denk ik het wel altijd.
Die ging als een speerquote:
Gaat u dat zelf bereiden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond lamsbiefstuk met gele paprikasaus eten.
hoe verliep het toernooi?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
6e van de 24 bij het poker. Het zat niet mee aan de finaletafel.
Begonnen met 25/50 blinden en 7500 punten. 20 minuten per level. Ik verdubbelde binnen het half uur, door met toppair op de flop, een 10 (A10) door te zetten. na turn J, had ik door dat die ander niks had. Ik callde zijn all-in bluf af. Vervolgens betaalde iemand een keer mn flush K7s, op turn 3e harten, prima af. Stack van 18k.quote:
Balsamico?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef pfaf het volgende:
Iemand een fles azijn voor me?
Ik geef op een waardige manier antwoord aan Eend, omdat de niet pokeraars er toch al niks aan hebben.quote:
Ik ben een verslaafde kaarter geweest. Bluffen en pinnen deden we.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik geef op een waardige manier antwoord aan Eend, omdat de niet pokeraars er toch al niks aan hebben.
Garnalen hier voor mijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:11 schreef borisz het volgende:
Hier lekker raspatat en een frikadel gegeten
Wat is een glip.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:49 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Zo even met Justin naar de eerste hulp, hij heeft een glip in zijn hoofd![]()
Die rottafels ook. Is pas de derde keer![]()
Zal wel even geplakt worden.
een brede snee of zoiets, denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een glip.
Kusje er op van Tongt
Ok daarkun je mee voetballenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:52 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
een brede snee of zoiets, denk ik.
Zo noemen we dat hier.
Dat zekerquote:
klinkt als een toernooi met aardig wat speelruimtequote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Begonnen met 25/50 blinden en 7500 punten. 20 minuten per level. Ik verdubbelde binnen het half uur, door met toppair op de flop, een 10 (A10) door te zetten. na turn J, had ik door dat die ander niks had. Ik callde zijn all-in bluf af. Vervolgens betaalde iemand een keer mn flush K7s, op turn 3e harten, prima af. Stack van 18k.
Ik zakte na 1,5 uur wat af. Shorty ging op KKK flop all-in, ik callde met A9 omdat hij duidelijk geen pocket pair representeerde. Had hij K10... Beetje jammer. 14k left.
Vervolgens heb ik op wat kleine potjes me gedwongen rustig gehouden, kreeg weinig kaarten. Met rond de 16k voor me waren we met z'n achten aan de finale tafel. Ik kreeg in een uur niks meer dan 10 hoog.Ik maar folden in de hoop dat ik me in een keer zou verdubbelen om weer stack te hebben. Ik had nog 9400 over, blinden 500/1000. All-in na allemaal folds met A10o. Call van de chipleader met AQ. 10K op flop. J op turn. Exit.
hetzelfde hierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeker
Wij noemden dat een gat in je kop
Kusje voor Justinquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:49 schreef lookinforyou het volgende:
Justin moest gehecht worden![]()
3 hechtingen en een dapperheidsdiploma
Brullen, maar toch zo´n diploma
Hij zo, na m'n call. Shit, want ik heb helemaal niks. Hij ging ook met van alles mee. En maar callen en callen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt als een toernooi met aardig wat speelruimte
prachtig hoe iemand binnen 2 blindlevels dus al zijn stack er doorheen bluftzei hij ook nog "tja het blijft toch een geluksspel"?
Data waarvan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:34 schreef tong80 het volgende:
De man die alle data uit zijn hoofd kent
Ik hoop het niet. Dan heb ik nog liever Krezip of Ilsequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef pfaf het volgende:
Ik vrees Alain Clark...
Had het Krezip wel gegund, maar kan ook wel met deze uitslag leven.quote:
Alles beter dan Alain C of JvTquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had het Krezip wel gegund, maar kan ook wel met deze uitslag leven.
Nieuw album...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef Prosac het volgende:
De Dijk.. tja, na al die jaren ook wel verdiend natuurlijk. Maar het is meer een oeuvreprijs dan dat ze in 2008 extra speciaal bezig zijn geweest. Toch?
Oeuvre en inderdaad wel een heel goed nieuw album.quote:
Roda JC - psv is om 12.30quote:
Snowboardenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Welke sport, Mess? Jeu de Boules?
Nee.quote:
Als je zo'n post serieus neemtquote:
TwyLight neemt die post serieus, blijkbaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je zo'n post serieus neemt
Natuurlijk is het hier leuk.
Dat begrijpt zelfs iemand uit Rotterdam.
Ja jammerquote:Op zondag 18 januari 2009 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
TwyLight neemt die post serieus, blijkbaar.
Wacht maar tot SCH er is.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:52 schreef TwyLight het volgende:
tong is zo'n gewaardeerde user, natuurlijk neem ik zijn posts serieus.
Helemaal niets in eindhovuuuuuuuh.quote:
Dat niet alleen.... ben ook grieperigquote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helemaal niets in eindhovuuuuuuuh.
Ja geef er maar een draai aanquote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat niet alleen.... ben ook grieperig
En Studio Sport moet nog komenquote:
ja irritant is het he!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef sezten het volgende:
Waarom haat ik centrale topics toch zo.
Ik miste jullie
Ja, zal hopelijk ook weer snel met HOOLS gebeurenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Ole het volgende:
[..]
ja irritant is het he!
in de meeste subfora hebben ze de centrale topics weer gewoon gemaakt
Voor mij ook hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
Wel even wennen om je in het blauw te zien, BS.
Ik denk dat je er gauw genoeg aan gewend bent.quote:
Bejaard en bedaard.quote:
inderdaad zeg, ben bij thuiskomst meteen ingeschakeld in de hoop dat ze nog bezig zouden zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat is het snooker spannend!
Neequote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat 'tie bagger is zonder geklikt of geluisterd te hebben?
Eens, plaat is leuk voor een week maar daarna mag hij weer de cd kast in.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb geluisterd en hij klinkt wel lekker maar dat is het dan ook. Erg gelikt, niks vernieuwends. Hij rockt gelukkig wel.
niet heel bijzonder, misschien moet ie nog groeienquote:
Nee, maar ik doe met je mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat 'tie bagger is zonder geklikt of geluisterd te hebben?
Ben je al verliefd op Roosbeef?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn er nog pareltjes van het laatste kwartaal van 2008 die heel erg goed waren?
Je doelt op muziek neem ik aan? Op cd's?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn er nog pareltjes van het laatste kwartaal van 2008 die heel erg goed waren?
Ben bang dat het niks gaat worden tussen mij en roosbief.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je al verliefd op Roosbeef?![]()
Toffe, goede rock uit het laatste deel van 2008: Lukestar en Parts&Labor.
Nou, hun muziek vraagt om een explosie van genialiteit en gekte zo nu en dan. Zoals de oude dEUS zeg maar. Braaf is relatief natuurlijk, maar het had wel wat avontuurlijker gemogenher en der. Aan de andere kant blijft het eenquote:
Wat moet er gebeuren ?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef Ole het volgende:
"Ja hoor mevrouw, u bent nr 2, we komen vroeg in de ochtend"![]()
en nu is het natuurlijk schafttijd
Je zult net zien dat ie die 2 minuten dat ik naar de bakker ga voor mijn deur staatquote:Op maandag 19 januari 2009 12:33 schreef sezten het volgende:
Gewoon gaan, hij blijft toch wel wachten op je?
"Beste monteur, ik ben even naar de bakker om een appelflap voor je te kopen. Ben zo terug, dus niet weggaan!!!!! Alvast bedankt"quote:Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Je zult net zien dat ie die 2 minuten dat ik naar de bakker ga voor mijn deur staat
Ik kan natuurlijk ook een briefje ophangen
Roos is wel erg grappig. Wel echt een yes/no iemand. Ik zeg yes.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je al verliefd op Roosbeef?![]()
Toffe, goede rock uit het laatste deel van 2008: Lukestar en Parts&Labor.
Economische filosofiequote:Op maandag 19 januari 2009 13:46 schreef pfaf het volgende:
Klassieke of moderne filosofie?
Mijn huishoudster begint net met het dweilen van de vloer.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb alweer stofgezogen. De vloer en het tapijt weten niet wat ze overkomt dezer weken
En ik kijk iedere dag 2 afleveringen van Gooische Vrouwen, heb besloten dat dat therapeutisch is
Coolquote:
quote:
quote:
Hij komt er regelmatig.quote:
Ben er anders vaak zat geweest, heb zelfs de superbowl meegemaakt en de aanvoerder van de winnende partij 's avonds live gezien bij de opnames van een tv-show.quote:
Dan is het een schande.quote:
Mijn reisje eind februari naar Californie gaat niet door popo. Ik durf het niet aan. Wel jammer.quote:
Ja zoals in de jaren 70.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben er anders vaak zat geweest, heb zelfs de superbowl meegemaakt en de aanvoerder van de winnende partij 's avonds live gezien bij de opnames van een tv-show.
Maar de Steelers, vroegen hadden die clubs nog echt indrukwekkende namen.
Running backs toch ?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
Snoop Dog, Coldplay en George Clooney waren er toen ook
Dat American Football vind ik net zo (on)interessant als korfbal, zal me echt mijn reet roesten. Dan is zelfs basketball nog leuker.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
Moet je eens op superbowlwinnaars googlen.
Dolle Dries van Wijhe staat inderdaad mijlen boven Michael Jackson.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat American Football vind ik net zo (on)interessant als korfbal, zal me echt mijn reet roesten. Dan is zelfs basketball nog leuker.
Vroeger? Pittsburgh heeft juist een van de oudste teams.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef SCH het volgende:
Maar de Steelers, vroegen hadden die clubs nog echt indrukwekkende namen.
Dat zijn toch een stel pikkeboeven?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef SCH het volgende:
Steelers, is dat een drumband?
Refrigeratorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Mijn heldenteam blijft The Bears met Payton en Perry.
De bijnaam voor Perry zou SCH moeten aanspreken.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef golfer het volgende:
Laatste drankje dat ik mag hebben hier maar komt halen.
Moet vanaf nu tot morgenochtend in een ziekenhuis nuchter blijven namelijk.
Bloed prikken?quote:
Waarom eigenlijk nietquote:Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn reisje eind februari naar Californie gaat niet door popo. Ik durf het niet aan. Wel jammer.
hij doet het eindelijk weer... de vraag is alleen voor hoe lang...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef rubbereend het volgende:
zit je zo laat nog op school of doet je internet het weer G?
geniet er maar van danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
hij doet het eindelijk weer... de vraag is alleen voor hoe lang...
Naar Heerenveen kijk je wel hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:53 schreef Suijk het volgende:
Naar Feyenoord? Nee, dat sla ik over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |