quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:06 schreef endr0me het volgende:
"Je blijft toch wel bij ons, Mario?", vraagt een breedgeschouderde fan terwijl hij de NEC-trainer voor de zekerheid met twee grote handen bij de bovenarm pakt. Been grijnst. "Jongens, ik ben door niemand gebeld. Ik focus me op Ajax. Daar moeten we zondag van winnen," zegt de Rotterdammer die woensdagavond in zijn woonplaats Barendrecht het omgekeerde meemaakte. "Liet ik de hond uit en vroeg iedereen of ik naar Feyenoord kwam. Ik begon steeds sneller te lopen. Mijn Jack Russel kon het nauwelijks bijbenen. Ik geloof dat-ie twee keer over zijn eigen poten gepoept heeft."
Mario![]()
inderdaad Lily Allen had megahit moeten wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:56 schreef borisz het volgende:
Wat een MH.
Nou ja niks mis
Kid Cudi - Day 'N' Night (Crookers Remix), maar niet als MH.
Drs Pquote:
Dat je daar voor betaaldquote:
Ja, mijn maten die het kanaal hebben, zijn er niet helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet, SCH?
Alles van schoonheid is weerloosquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef Suijk het volgende:
Er komt een nieuw Thialf.
Blijft dan niks meer hetzelfde.
die plannen zijn er al een tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef Suijk het volgende:
Er komt een nieuw Thialf.
Blijft dan niks meer hetzelfde.
Niet zozeer Abe Lenstra maar Sportstad Heerenveen. Doet me een beetje denken aan dat al die scholengemeenschappen groter moesten en nu komen ze er achter dat het kleine ook niet zo erg was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die plannen zijn er al een tijdzijn in het stadion topic voorbij gekomen. Gaan ze ook meteen alles eromheen aanpassen zodat het Abe Lenstra stadion verder kan groeien.
Je hebt toch ook allemaal gratis streams johquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, mijn maten die het kanaal hebben, zijn er niet helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |