Dat maken ze zichzelf vaak graag wijs.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Links is vaak iets menselijker:)
nee hoor, dat is zo, en dat zie je ook hier weer terug:)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat maken ze zichzelf vaak graag wijs.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
nee hoor, dat is zo, en dat zie je ook hier weer terug:)
Links is vaak vooral naïef en onrealistisch te noemen. En een misplaatst superioriteitsgevoel is links ook niet onbekend. Dat bevestig jij met deze opmerking van je.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef Robijn1961 het volgende:
nee hoor, dat is zo, en dat zie je ook hier weer terug:)
Volgens Dr. Ron Paul heeft Israel Hamas in het zadel geholpen. Niet precies zijn woorden. Maar iets in die trend. Hoe Israel dat voor mekaar heeft moeten krijgen weet ik niet. Want ik snap niet wat Israel te maken heeft met een groepering als Hamas (tegenstander notabene). Dr. Paul daarentegen is een betrouwbare bron dat niet zomaar wat roept. Dus ik neem het voor waar aan. En ik neem aan dat de Amerikanen hier wdederom mee te maken hebben. Zoals ze met Sadam ook deden. Eerst een raar mannetje aan de macht helpen, een dictator, en daarna afmaken omdat ie zg. WMD's hadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Py het volgende:
[..]
Nou Hamas geeft ze dat excuus al jaren.
Ik vind het even zielig voor de Palestijnen hoor. Alleen ik vind Hamas daar debet aan. Ze hebben met een bloederige staatsgreep alleenheerschappij over Gaza verkregen. Zíj regeren met ijzeren vuist en mensonterende sancties. Lees hun handvest eens.
In mijn beleving is de Palestijnse bevolking gegijzeld door deze islamitische jihadstrijders. En wordt als oorlogsmateriaal behandeld.
Maar daarvoor hoeft Israel zich niet tegen de benen te laten blijven schoppen
Dank je, het is best een leuke wedstrijd. Het is nu rust.quote:
huh .. je bedoelt dat ze noodgedwongen geprobeerd hebben om samen te werken omdat Israël en in haar kielzog de wereld nog niet eens zat te overwegen om te praten met Hamas ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef Py het volgende:
[..]
Ja de één is een haar minder radicaal dan de ander wil je zeggen. in ieder geval hebben ze wel als gezamenlijke partij aan de verkiezingen meegedaan.
mwah, als het al een staatsgreep was dan toch eerder van Fatah, die er gebruik van wou maken dat Hamas buiten spel werd gezet door de internationale gemeenschapquote:En als je samen met een ander een alliantie vormt om met de verkiezingen mee te doen, en misschien wel dankzij die alliantie met die ander wint, en vervolgens die ander uitmoord. Dat kun je toch wel een soort staatsgreep noemen.
Kukelekuu?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef kibo het volgende:
On topic:
Als Israel nu gewoon een kernbom op gaza gooit, dan is het probleem toch binnenkort opgelost?
Er zal wat gesputterd worden in de linkse media, de vn, de arabierenlanden, but who cares.
Ruanda (800.000 doden), daar kraait toch ook geen haan meer naar?
Ho, daar haalde ik even een paar dingen door elkaar. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:42 schreef moussie het volgende:
[..]
huh .. je bedoelt dat ze noodgedwongen geprobeerd hebben om samen te werken omdat Israël en in haar kielzog de wereld nog niet eens zat te overwegen om te praten met Hamas ?
Hoe kom je aan het idee dat ze samen mee hebben gedaan trouwens, Hamas heeft gewonnen, 76 van de 132 zetels, tegenover Fatah 43 zetels
[..]
mwah, als het al een staatsgreep was dan toch eerder van Fatah, die er gebruik van wou maken dat Hamas buiten spel werd gezet door de internationale gemeenschap
Nou weet je...ik laat links in zijn recht, en rechts ook. Leer daar eens van.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
"Menselijkheid" volgens links is stiekem geïnstitutioneerde lafheid en totale onwil niet-leuke waarheden onder ogen te zien.
Ik ben niet Pro-Israel maar je hebt hier wel een goede vraag. Ik ben nogsteeds van mening dat Israel een excuus zoekt om ze wegtevagen en dat al heel lang wilt en ook uitlokt. Waarom ze niet meteen korte metten maken is de vraag. Bang voor de Intl. gemeenschap? Omdat ze in de nabije toelomst, na de dood van de Palestijnen, ook met de anderen in het MO oorlog gaan voeren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef kibo het volgende:
On topic:
Als Israel nu gewoon een kernbom op gaza gooit, dan is het probleem toch binnenkort opgelost?
Er zal wat gesputterd worden in de linkse media, de vn, de arabierenlanden, but who cares.
Ruanda (800.000 doden), daar kraait toch ook geen haan meer naar?
was nu eens een duidelijke uitleg over conflict, jammer, voor degene, die niet gekeken hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dank je, het is best een leuke wedstrijd. Het is nu rust.![]()
Jammer dat ik nu het programma op de publieke omroep mis over dit conflict. Ik hoop dat het morgen is terug te vinden op uitzending gemist.
Ik heb niet gekeken Aagjekat, zou je het summier willen samenvatten? Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
was nu eens een duidelijke uitleg over conflict, jammer, voor degene, die niet gekeken hebben.
Klopt - maar die "communicatiedeskundige" deed wel erg haar best mijn vooroordeel over communicatiedeskundigen te bevestigen, want wat was dat een muts zeg...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
was nu eens een duidelijke uitleg over conflict, jammer, voor degene, die niet gekeken hebben.
Amerikanen zijn de echte Badguys. Finquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken Aagjekat, zou je het summier willen samenvatten? Alvast bedankt.
Nee, dat was slechts de repliek op 'eerlijke verkiezingen in Iran'.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef moussie het volgende:
[..]
wtf, Iran wordt als ondemocratisch bestempelt als het personen/partijen onmogelijk maakt om bij de verkiezingen mee te doen en in Israël is het ineens wel democratisch .. de groep die erover gestemd heeft is groter, dat maakt het verschil ?
Dus dan zijn Die Hamassers bij de Palestijnen door de strot geduwd?! Dat doen ze toch alleen bij landen met grondstoffen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Volgens Dr. Ron Paul heeft Israel Hamas in het zadel geholpen. Niet precies zijn woorden. Maar iets in die trend. Hoe Israel dat voor mekaar heeft moeten krijgen weet ik niet. Want ik snap niet wat Israel te maken heeft met een groepering als Hamas (tegenstander notabene). Dr. Paul daarentegen is een betrouwbare bron dat niet zomaar wat roept. Dus ik neem het voor waar aan. En ik neem aan dat de Amerikanen hier wdederom mee te maken hebben. Zoals ze met Sadam ook deden. Eerst een raar mannetje aan de macht helpen, een dictator, en daarna afmaken omdat ie zg. WMD's had. Wie snapt die Amerikanen.
Kwalijk, maar daar moet je dan een apart topic over openen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:25 schreef moussie het volgende:
[..]
heeft te maken met de aankomende verkiezingen, 2 arabische partijen zijn uitgesloten van deelname, en er ligt een wet ter goedkeuring die Arabieren die binnen 7 jaar voor hun kandidatuur in een van de 'vijandstaten' is geweest uitsluit van zittingname in de Knesset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |