abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 20:07:29 #101
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65120679
quote:
Killed by Israel, Eaten by Dogs
Ola Attallah, IOL Correspondent

Jan 15, 2009

GAZA CITY - "Oh, God! I have never seen such a terrible scene," cried Kayed Abu Aukal.

The emergency doctor could not believe himself seeing the remains of what was days back Shahd, a full-fleshed 4-year-old Palestinian girl.

She died when an Israeli shell was fired at the backyard of her home in the Jabalya refugee camp northern Gaza strip, where she was playing.

When her parents attempted to rush to the rescue of their kid, who fell to the ground amid a pool of her blood, rains of Israeli bullets kept them a distance.

For the next five days Shahd's which was left lying in the open left for dogs to tear out.

"The dogs did leave one single part of the poor baby's body intact," said a tearful Abu Aukal.

"We have seen heart-breaking scenes over the past 18 days. We picked up children whose bodies were torn or burnt, but nothing like this."

For five days Shahd's brother, Matar, and cousin, Mohamed, tried in vain to reach her body. They were fired at by the Israeli occupation forces every time.

Seeing the body of the little angel torn to piece by the assaulting dogs, the two made one final attempt, and it was their last.

They were showered by Israeli bullets before they could reach Shahd's body, joining a long list of more than 920 Palestinians killed by Israel since December 27.

Deliberate

Omran Zayda, a young neighbor, said the Israelis knew very well what they were doing.

"They chased her family and prevented them from reaching to her body, knowing that the dogs would eat it," he said.

"They are not just killing our children, they are intentionally doing so in the most heinous and inhuman ways."

Zayda said words, and even cameras, can not describe the horrific scene.

"You can never imagine what the dogs have done to her innocent body," he said, fighting back his tears.

Many Palestinians insist Shahd was not the first or only such case.

In Jabalya, when Abd Rabu's family was trying to bury three of its dead, the Israeli forces started firing at them, witnesses said.

They then released their dogs at the bodies, deserted by mourners who sought shelter from the Israeli gunfire, they added.

"What happened was awful and unthinkable," Saad Abd Rabu, the deceased uncle, told IOL.

"Our sons died before our eyes and we were even prevented from burying them," he cried.

"The Israelis just released their dogs at their bodies, as even they have not done enough."
pi_65120858
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef moussie het volgende:

[..]

het was niet Khamenei maar de Guardian Council, klein technisch detail .. en die hebben complete partijen buiten spel gezet door iedere kandidaat te verwijten niet loyaal te zijn aan de revolutie (misschien zijn ze wel in Israël op visite geweest, binnen de laatste 7 jaar)
en al is het systeem anders en worden er andere waarden bewaakt, in essentie komt het op hetzelfde neer, de uitkomst is dezelfde .. je zet de tegenstander buiten spel, je ontneemt hem het politieke platvorm ..
Heel erg leuk dat je een wiki-artikel hebt overgetypt, maar het feit blijft staan dat de discussie waaraan jij refereert en de reacties die ik daarin geef een andere context hebben dan de reacties die ik geef aangaande dit onderwerp. De suggestie die jij wekt alsof ik nu iets tegenstrijdig stel aan de reacties die ik in het eerdere topic heb geplaatst is totaal niet aan de orde.
Dat Iran (partijen of) vrouwen uitsluit van deelname aan verkiezingen was niet het punt van discussie.
De discussie ging over de bewering dat Iran democratisch is. Ik heb daarover mijn standpunt uiteen gezet en vervolgens pik jij een fractie daaruit en probeert dat in deze discussie te vermengen.
Dat slaat gewoon nergens op.
Er is totaal geen sprake van dat 'het hok te klein is' dat Iran partijen uitsluit. Dat verzin je gewoon.
Ik vind dit echt een stompzinnige manier van discussiëren.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65120897
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef voyeur het volgende:
Jezus, kunnen jullie ophouden met dat non stop Meki bashen Het is strontvervelend en heeft niets met dit topic te maken. Probeer de boodschap ipv de boodschapper eens....
Voyeur, de boodschap is mij al 45 topics duidelijk, hij leest en reageerd totaal niet op vragen, en hij blijft maar het zelfde riedeltje afdraaien. Zo vermoeiend

Soms wordt me dat wat teveel, sorry...
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_65121020
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat een vreselijk verhaal, gatverdamme
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:16:15 #105
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65121022
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Voyeur, de boodschap is mij al 45 topics duidelijk, hij leest en reageerd totaal niet op vragen, en hij blijft maar het zelfde riedeltje afdraaien. Zo vermoeiend

Soms wordt me dat wat teveel, sorry...
Het lijkt erg op het conflict wat al tientallen jaren aan de gang is. Beiden hebben hebben een plank voor hun hoofd, staan niet open voor de ander, en daarom duurt dit al zo lang.
Ik ben bang dat dit nog vele tientallen jaren zal duren.
Waiting for This is it!
pi_65121040
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:09 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:16:46 #107
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65121042
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef rja het volgende:

[..]

En rammen heel lang op die oorlogsdrum.

Terrorisme is acceptabel geworden, onder moslims tenminste.

Weinig moslims gezien die flut raketten van Hamas afwijzen, kun je ook zien aan het eerst vredes voorstel in de VN van de Arabische landen, dat was een eenzijdige bestand alleen voor Israël, zodat dat Hamas die flut raketten op Israël kan blijven schieten, om hun haat voor Israël te bevredigen en Isreal mag niks terug doen !
Terrorisme is grondrecht voor moslims ?
Om met Karel Marx te spreken Israël is een staat met een monopolie op geweld en goed bewapend. De enige manier om dat te doorbreken is terrorisme. Wat zeker een goed resultaat kan hebben kijk maar naar de IRA in Ierland die nu een onderdeel zijn van het politiek bestel. En nu een invloed hebben die niet meer is terug te draaien.

De enige manier waarop Israël de oorlog kan winnen is elke Palestijnse man, vrouw en kind van de aardbodem te doen verdwijnen. En dus totaal uit te moorden. Waar ze de middelen voor hebben. Maar moreel gezien kunnen ze dat net niet. En verliezen ze dus al bij voorbaat. Zo eenvoudig ligt dat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:17:54 #108
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65121081
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:06 schreef B4CO het volgende:

[..]

die boodschap heeft ie al 10000x proberen over te brengen
Jij herhaalt jezelf toch ook voortdurend? Eenzijdigheid is toch niet fout in een discussietopic. Er zijn maar weinig mensen in deze topic reeks die de indruk wekken open te staan voor het nieuws; het gros van de reacties is volstrekt voorspelbaar.
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:19:42 #109
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65121153
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef voyeur het volgende:

[..]

Jij herhaalt jezelf toch ook voortdurend? Eenzijdigheid is toch niet fout in een discussietopic. Er zijn maar weinig mensen in deze topic reeks die de indruk wekken open te staan voor het nieuws; het gros van de reacties is volstrekt voorspelbaar.
Het helpt alleen geen zier. De een probeert de ander te overtuigen, en het helpt allemaal geen zier.
Waiting for This is it!
pi_65121156
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef voyeur het volgende:
Jezus, kunnen jullie ophouden met dat non stop Meki bashen Het is strontvervelend en heeft niets met dit topic te maken. Probeer de boodschap ipv de boodschapper eens....
Amen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:22:19 #111
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65121267
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Amen!
Die jongen moet onderhand al honderden notes en tientallen bans hebben verzameld, misschien ligt de schuld bij zijn manier van boodschappen?
pi_65121388
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:05 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

De voortdurende eenzijdigheid van Meki heeft wel degelijk met dit topic te maken.
Dat is inderdaad oervervelend.
Ik ben eenzijdig en daar kom ik voor op.
in Gaza zijn er 1150 doden gevallen niet in Israel.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:25:46 #113
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65121392
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:19 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Het helpt alleen geen zier. De een probeert de ander te overtuigen, en het helpt allemaal geen zier.
Daarmee druk je eigenlijk treffend uit wat er in het midden oosten gaande is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_65121404
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Die jongen moet onderhand al honderden notes en tientallen bans hebben verzameld, misschien ligt de schuld bij zijn manier van boodschappen?
Hij post veel van hetzelfde, maar er zitten regelmatig best interessante nieuwsfeiten bij.
Bovendien hoef je niet op hem te reageren. Sommigen maken er een sport van om werkelijk op iedere post van Meki te reageren om hem een beetje af te zeiken. Dat is minstens zo irritant.

Meki mag gewoon nieuws posten, net zoals een ieder.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:27:07 #115
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65121439
Een oprechte vraag aan de posters die vinden dat Israel geen disproportioneel geweld gebruikt nu:
wat zou dan wel disproportioneel zijn in jullie ogen?

- niet één ziekenhuis bombarderen, maar alle?
- niet 300 dode kinderen maar 3000
- niet honderden woningen met burgers bombarderen, maar duizenden of pas bij tienduizend?

Kortom is er een grens waarvan je zegt dat gaat te ver of is alles geoorloofd?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:27:40 #116
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65121462
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij post veel van hetzelfde, maar er zitten regelmatig best interessante nieuwsfeiten bij.
Bovendien hoef je niet op hem te reageren. Sommigen maken er een sport van om werkelijk op iedere post van Meki te reageren om hem een beetje af te zeiken. Dat is minstens zo irritant.
Er is al meerdere malen gevraagd, door users en door mods, of Meki op wil houden met zijn eenzijdige propoganda. Waarom? Omdat het niets helpt, en niets toevoegt.
Waiting for This is it!
pi_65121527
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Er is al meerdere malen gevraagd, door users en door mods, of Meki op wil houden met zijn eenzijdige propoganda. Waarom? Omdat het niets helpt, en niets toevoegt.
Niet alles wat hij post is Propaganda in mijn ogen. Veel van zijn nieuwsposts komen gewoon van goede nieuwsorganisaties.

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat propaganda is en wat niet..
Alles wat van officiele kanalen komt van Israel en Hamas is vaak propaganda.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:29:59 #118
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65121558
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Nog een keer dan: B4CO, Damian, Desiredbard etc. zijn toch ook volstrekt eenzijdige posters? Waarom klaag je daar dan niet over?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:32:26 #119
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65121651
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Niet alles wat hij post is Propaganda in mijn ogen. Veel van zijn nieuwsposts komen gewoon van goede nieuwsorganisaties.
Dat is zo. Maar het punt is, dat Meki probeert anderen te overtuigen van de onschuld van de Palestijnen, en de schuld van de Israëliërs.
In dit discussieforum helpt dat gewoon niets.
Waiting for This is it!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:33:51 #120
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65121707
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef voyeur het volgende:

[..]

Nog een keer dan: B4CO, Damian, Desiredbard etc. zijn toch ook volstrekt eenzijdige posters? Waarom klaag je daar dan niet over?
Misschien omdat ik dat allang gedaan heb, jij dat niet gezien hebt, voyeur? Bovendien ben ik hier niet 24/7.
Ik hou niet van dat eenzijdige gedoe, en ik vind dat beide kanten fout zitten. Lees anders de vorige topics hierover.
Waiting for This is it!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:39:30 #121
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65121948
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Wat moet er van die Israelische soldaten worden als ze leven met de herinnering aan hun sadistische daad? Een kinderlijk laten opeten door honden en de familieleden die het proberen te redden neerschieten en dat vijf dagen lang! Israel heeft nu al grote problemen met gestoorde oorlogsveteranen, maar dat zullen er hierna nog veel meer zijn.
pi_65121980
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:32 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Dat is zo. Maar het punt is, dat Meki probeert anderen te overtuigen van de onschuld van de Palestijnen, en de schuld van de Israëliërs.
In dit discussieforum helpt dat gewoon niets.
Nee hoor. ik breng nieuws die het niet halen bij NOS en RTL4
dat jij daar tegen er niet tegen kan, dan moet je echt bij je zelf zijn.

Mods mogen me erop aanspreken. het enige wat ze hebben gezegd, dat ik beeld en video's niet veel moet posten hier. maar daar is al een oplossing voor gevonden.

Eenzijdig blijf , want Israel bestaat voor mij niet meer.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 20:40:42 #123
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65122012
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:33 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Misschien omdat ik dat allang gedaan heb, jij dat niet gezien hebt, voyeur? Bovendien ben ik hier niet 24/7.
Ik hou niet van dat eenzijdige gedoe, en ik vind dat beide kanten fout zitten. Lees anders de vorige topics hierover.
Ik hou niet van users die zich in het midden houden, ik ga jou maar bashen.
pi_65122016
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef voyeur het volgende:
Een oprechte vraag aan de posters die vinden dat Israel geen disproportioneel geweld gebruikt nu:
wat zou dan wel disproportioneel zijn in jullie ogen?

- niet één ziekenhuis bombarderen, maar alle?
- niet 300 dode kinderen maar 3000
- niet honderden woningen met burgers bombarderen, maar duizenden of pas bij tienduizend?

Kortom is er een grens waarvan je zegt dat gaat te ver of is alles geoorloofd?
Echt een moeilijke stelling.
In een oorlog gebeuren nu eenmaal vreselijke dingen, de Israeli zijn ook mensen, dus maken ze ook fouten.

Ook het feit dat mijn ouders zijn bevrijd in een totalen disproportinele oorlog, maar vreemd genoeg heb je daar niemand over gehoord, tijdens en na de oorlog.
pi_65122028
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee hoor. ik breng nieuws die het niet halen bij NOS en RTL4
dat jij daar tegen er niet tegen kan, dan moet je echt bij je zelf zijn.

Mods mogen me erop aanspreken. het enige wat ze hebben gezegd, dat ik beeld en video's niet veel moet posten hier. maar daar is al een oplossing voor gevonden.

Eenzijdig blijf , want Israel bestaat voor mij niet meer.
Israël heeft voor jou nooit bestaan-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 16-01-2009 22:09:09 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')