abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:16:29 #76
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65118899
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Er moet ook altijd iets van geweld bij zitten he?

Valt me sowieso op dat al die hamasknuffelaars wel heel verbeten discussies in gaan.
"Pro Israël" lui net zo goed.
Waiting for This is it!
pi_65118921
quote:
Ten tweede spreekt de geschiedenis, met gedocumenteerde feiten, dat onweerlegbaar tegen. Die relatie is helemaal niet "erg goed", aangezien Israël zich traditioneel niets van de VN aantrekt, en zoals deze keer ook weer, een fact finding mission tegenhoudt (net als onze regering). Denk bijvoorbeeld aan de slachting in het vluchtelingenkamp Jenin in 2002 (Israël verbood een fact finding mission), denk aan Qana (Libanon 1996: Israël bombeerde de UNIFIL basis met vluchtelingen, en auto’s van VN peacekeepers, ook na de melding van de VN), denk aan Khiam (Libanon 2006: Israël bombardeerde een dag lang, ook na waarschuwingen van het hoogste niveau, een VN basis, waarbij 4 peacekeepers om het leven kwamen - zie foto), en denk natuurlijk ook aan het negeren van VN resoluties. Een kind weet dat die relatie nooit goed is geweest, dus waarom verzint journalist Rob Vreken dat?
http://www.thewe.cc/thewei/&/&/images5/atrocities/lebanon_genocide_13.jpe
Waarschuwing!

Libanon 2006: Israël bombardeerde een dag lang, ook na meldingen van de VN en waarschuwingen van het hoogste niveau, een VN basis, waarbij o.a. 4 peacekeepers om het leven kwamen.

Eerder in de Volkskrant, opgeleukt door hetzelfde esthetische plaatje, alsof dat de enige keuze betreft in de uitgegeven persfoto’s, verwoordde verslaggever Rob Vreken gisteren de uitlatingen van Christopher Gunness, woordvoerder van de UNRWA, die gezegd zou hebben dat ‘de relaties tussen de VN en het Israëlisch leger zijn altijd erg goed geweest’. De vraag is vervolgens waarom Rob Vreken dat uit zijn duim zuigt.

Ten eerste is die bewering van Gunness in geen enkel nieuwsmedium terug te vinden. Integendeel, in de New York Times van gisteren, waar Gunness ook aan het woord komt, staat: "The incident, a week after some 40 people were reported killed when an Israeli mortar shell struck near a United Nations school, underscored the difficult relations between Israel and the United Nations that stretch back to Israel’s founding." In de Britse Times van gisteren wordt dat bevestigd.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/article1132673.ece
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65118996
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

"Pro Israël" lui net zo goed.
Die kom ik vooral tegen als uitzonderingen eerlijk gezegd maar goed ik zal ook wel gebrainwashed zijn.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:20:46 #79
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65119024
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarmee ? Doe ik iets verkeerds
Ik post enkel achtergronden meer niet. post achtergronden die hier ermee te maken hebben.
Meki, haal die plank voor je hoofd nou eens weg.
Waiting for This is it!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:21:11 #80
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65119040
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die kom ik vooral tegen als uitzonderingen eerlijk gezegd maar goed ik zal ook wel gebrainwashed zijn.
Ben bang van wel dan
Waiting for This is it!
pi_65119113
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Meki, haal die plank voor je hoofd nou eens weg.
Wees eens blij, wat ik post haalt NOS en RTL4 niet eens.
dus in plaats van boosheid kan je, je erin verdiepen.

Door mij weet je wat er meer speelt in Gaza. Zie mij als een journalist in Gaza
pi_65119143
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:09 schreef Py het volgende:

[..]

Denk je dan dat deze summit een schijnvertoning was om het eigen volk gerust te stellen met een standpunt?
Het is in iedergeval wel erg laat.

En idd, de bevolking van al die landen, waren igv niet erg mild met hun standpunten, en vonden hun leiders nogal laf met hun stilzwijgen.
In dat opzicht kan je deze summit wel een schijvertoning noemen om het eigenvolk weer kalm te krijgen.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_65119232
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Wees eens blij, wat ik post haalt NOS en RTL4 niet eens.
dus in plaats van boosheid kan je, je erin verdiepen.

Door mij weet je wat er meer speelt in Gaza. Zie mij als een journalist in Gaza
Ik hoef jouw niet als journalist in Gaza.
Ik heb elke dag Al Jazeera opstaan, en ik heb al genoeg van die beelden gezien. (meer dan me lief is iig)
pi_65119327
-edit- Troll/flame

[ Bericht 96% gewijzigd door paddy op 16-01-2009 22:44:00 ]
pi_65119412
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:37 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Wat je ws. niet begrijpt is dat dat ws. de hele opzet is, zodat Amerika oorlog kan blijven voeren. Het lijt mij namelijk geen toeval dat Israel (als niet Moslim "staat") gesteund wordt door de Amerikanen en Engeland.
Ja, en ?

Die haat campagne is heel lang heel bezig.

Doodnormaal toch, dat je roept dood aan Israël, Amerika,, Westerlingen in het Midden Oosten?
Daartegen wordt niets gedaan, zulke mensen zouden in Europa gearresteerd worden !
Zijn ze ook nog verbaast dat ze in zoveel oorlogen verwikkeld zijn, als haat zaaien en oproepen tot geweld, doodnormaal is.

Dood aan de Joden en Amerika, gewoon elke avond op de buis in de Arabische wereld, ook op Al Jazeera op dit moment.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:35:05 #86
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65119524
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef rja het volgende:

[..]

Ja, en ?

Die haat campagne is heel lang heel bezig.

Doodnormaal toch, dat je roept dood aan Israël, Amerika,, Westerlingen in het Midden Oosten?
Daartegen wordt niets gedaan, zulke mensen zouden in Europa gearresteerd worden !
Zijn ze ook nog verbaast dat ze in zoveel oorlogen verwikkeld zijn, als haat zaaien en oproepen tot geweld, doodnormaal is.

Dood aan de Joden en Amerika, gewoon elke avond op de buis in de Arabische wereld, ook op Al Jazeera op dit moment.
Nogmaals die mensen willen gewoon oorlog dat zie je in hun ogen, ze zijn slechts gefrustreerd dat ze die oorlog niet winnen.
pi_65119539
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:24 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Het is in iedergeval wel erg laat.

En idd, de bevolking van al die landen, waren igv niet erg mild met hun standpunten, en vonden hun leiders nogal laf met hun stilzwijgen.
In dat opzicht kan je deze summit wel een schijvertoning noemen om het eigenvolk weer kalm te krijgen.
Kweetniet. Ik hou ook de mogelijkheid open dat deze eensgezinden er bij de VN maar niet doorheem kwamen en zelf nu in een formele vorm een standpunt hebben bepaald.
Qatar wilde volgens mij eind december (28e ofzo) al een Summit houden. Toen nog wat gedonder van een paar landen die niet wilden komen. Vandaar misschien nu pas.
pi_65119574
-edit- userbash

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 16-01-2009 22:45:10 ]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:43:05 #89
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_65119772
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]

A Palestinian medic feeds a baby at an incubator in Gaza Citys southern al-Quds hospital, after a section of the medical facility was hit by Israeli fire, early on January 15, 2009. Staff and patients at the Al-Quds hospital in Gaza got trapped by Israeli fire in the neighbourhood and part of the building has been destroyed, a French doctor said today

[ afbeelding ]

A Palestinian medic rushes a wounded boy into Gaza City’s al-Shifa hospital following an Israeli air strike on January 15, 2009.

[ afbeelding ]

Palestinians who fled their homes during Israel’s offensive in the Gaza Strip receive food donated by a wealthy Gaza family at a UN school in the Jabalia refugee camp, northern Gaza on January 15, 2009.

[ afbeelding ]

Palestinian relatives of the Al-Alol family who was lost five members after an Israeli strike on their home mourn at Gaza City’s Al-Shifa hospita on January 15, 2009 in the center of Gaza city, Gaza Strip.

[ afbeelding ]

A Palestinian man reacts as he holds a blood stained sheet at the entrance to Shifa Hospital in Gaza City, Thursday, Jan. 15, 2009.

[ afbeelding ]

A wounded Palestinian boy is carried into Shifa hospital during Israel’s offensive in Gaza City January 15, 2009.

[ afbeelding ]

Palestinian firefighters walk inside the United Nations headquarters after it was hit in Israeli bombardment in Gaza City, Thursday, Jan. 15, 2009.

[ afbeelding ]

The bodies of Palestinian babies 4-month old baby Areej Armerad, and her 18-month old sister Baraa, who were killed in Israeli army operation are carried out of the morgue during their funeral in Beit Lahiya, northern Gaza Strip, Thursday, Jan. 15, 2009.
Er was toch een apart foto/video topic?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:44:24 #90
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65119815
-edit- baggerreactie op troll/flame

[ Bericht 94% gewijzigd door paddy op 16-01-2009 22:46:25 ]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:45:17 #91
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65119841
Is Israël al in Gazastad? Gisteren waren ze toch 1.5km daar vandaan?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:49:30 #92
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65119985
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef damsco het volgende:
Is Israël al in Gazastad? Gisteren waren ze toch 1.5km daar vandaan?
De geruchten gaan dat de Israëlische troepen zich hebben teruggetrokken naar de buitenwijken
Waiting for This is it!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:51:42 #93
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65120252
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef Sargon het volgende:

[..]

Nogmaals die mensen willen gewoon oorlog dat zie je in hun ogen, ze zijn slechts gefrustreerd dat ze die oorlog niet winnen.
En rammen heel lang op die oorlogsdrum.

Terrorisme is acceptabel geworden, onder moslims tenminste.

Weinig moslims gezien die flut raketten van Hamas afwijzen, kun je ook zien aan het eerst vredes voorstel in de VN van de Arabische landen, dat was een eenzijdige bestand alleen voor Israël, zodat dat Hamas die flut raketten op Israël kan blijven schieten, om hun haat voor Israël te bevredigen en Isreal mag niks terug doen !
Terrorisme is grondrecht voor moslims ?
pi_65120254
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef B4CO het volgende:

[..]

Nee, ik zie jou als een laffe vent die achter zijn monitor zijn gelijk probeert te halen door 'oude' foto's te posten en iedereen met een andere mening als jij de grond in boort, ik zie dat niemand je serieus neemt en jij, waarvoor hulde, er niks van aantrekt..

Jij bent pas een journalist in Gaza als je daar daadwerkelijk bent en niet hier stoer loopt te doen!

Oude foto's Ik post enkel foto's van de vernietiging van burgers Gaza. niet van 8 jaar geleden. Missie failed .

Waar zie jij dat. spreek eens voor jezelf en niet voor anderen wil je
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:00:42 #96
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65120429
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Oude foto's Ik post enkel foto's van de vernietiging van burgers Gaza. niet van 8 jaar geleden. Missie failed .

Waar zie jij dat. spreek eens voor jezelf en niet voor anderen wil je
Waar ik dat zie?

Lees jij geen reacties van anderen ofzo????
Trotse papa van Eden
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:03:13 #97
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65120520
Jezus, kunnen jullie ophouden met dat non stop Meki bashen Het is strontvervelend en heeft niets met dit topic te maken. Probeer de boodschap ipv de boodschapper eens....
Here we are now, entertain us.
pi_65120588
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef Py het volgende:

[..]

Kweetniet. Ik hou ook de mogelijkheid open dat deze eensgezinden er bij de VN maar niet doorheem kwamen en zelf nu in een formele vorm een standpunt hebben bepaald.
Qatar wilde volgens mij eind december (28e ofzo) al een Summit houden. Toen nog wat gedonder van een paar landen die niet wilden komen. Vandaar misschien nu pas.
De VN had geloof ik al een week geleden een resolutie, maar die werdt door beiden zijden afgewezen.
Niet dat ik een hoge pet opheb van de VN, ook dat is log en traag en vaak besluitenloos.

Zo'n summit is natuurlijk niet helemaal waardeloos, een gezamelijk standpunt is natuurlijk krachtiger dan dat ze allemaal voor hun eigen gewin maar wat gaan roepen.

(btw, dat sommige leiders daar met drogen tranen konden verkondigen dat er in Gaza de mensenrechten worden geschonden is mij een raadsel, sommige voeren in eigen land een bewind, waar de apen geen kool van lusten. Maar dit is offtopic)
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:05:41 #99
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65120619
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef voyeur het volgende:
Jezus, kunnen jullie ophouden met dat non stop Meki bashen Het is strontvervelend en heeft niets met dit topic te maken. Probeer de boodschap ipv de boodschapper eens....
De voortdurende eenzijdigheid van Meki heeft wel degelijk met dit topic te maken.
Dat is inderdaad oervervelend.
Waiting for This is it!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:06:04 #100
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65120633
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef voyeur het volgende:
die boodschap heeft ie al 10000x proberen over te brengen
Trotse papa van Eden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')