Wie belegt er dan ook in financials...quote:
De cijfers vielen mee, maar ik denk dat 2009 een compleet drama gaat worden. Zeker als de recessie langer gaat duren dan de verwachting.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef M.Melandri het volgende:
amsl daagt idd uit om short te gaan
Mwah, in Europa zijn financials nog steeds 20% van de totale marktkapitalisatie. Als de beurs uiteindelijk op koopwaardig niveau komt dan koop ik aandelen over de hele breedte, in lijn met de beurskapitalisatie van de verschillende sectoren. Dat is dus inclusief financials (wat daar dan van over is).quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie belegt er dan ook in financials....
RSB heeft -uiteraard- net als Fortis een te dure overname gedaan vlak voor de credietcrisis. Dat hakt er in en een scenario gelijkwaardig aan Fortis is dan ook niet denkbeelder. Staat niet direct in een één-op-één relatie tov andere financials.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie belegt er dan ook in financials....
"Financials can easily double before they go to zero"quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef lammegiraf het volgende:
ik heb zojuist mijn pakket Aegon en ING van de hand gedaan...mijn gevoel zegt dat het niet goed gaat ondanks Obama. hou alleen mn SL226 nog een tijdje aan. woensdagavond vlak voor sluiten op short.
Wat daar nog van over is idd. Dat zullen er niet veel meer zijn is mijn vermoeden.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mwah, in Europa zijn financials nog steeds 20% van de totale marktkapitalisatie. Als de beurs uiteindelijk op koopwaardig niveau komt dan koop ik aandelen over de hele breedte, in lijn met de beurskapitalisatie van de verschillende sectoren. Dat is dus inclusief financials (wat daar dan van over is).
[ afbeelding ]
Met long gaan ben je gewoon te laat, ik ga nu ook niet meer long. Ik wacht de mogelijke euforie later deze week even af en dan ga ik mogelijk weer short.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:02 schreef edwinh het volgende:
ik heb 3/4 van mijn longs verkocht( -32%), ik heb niet zon vertrrouwen in een obama rally
Koop overigens nooit aandelen als de AEX boven de 250 staat. Er komen nog zat kansen om aandelen te kopen als de AEX onder de 250 staat.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:23 schreef Lemans24 het volgende:
Pberends, wat denk je trouwens van Nyrstar, op dit moment? Ze worden weer lekker goedkoop, maar zullen dat vast niet lang blijven. Lijkt me ook wel een leuk aandeeltje.
Puur sentiment, ik denk dat ze flink gaan zakken de komende tijd. Op middellange termijn zal ASML sowieso als een baksteen gaan zakken.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:07 schreef edwinh het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ASML omhoog gaat
Als iets overhyped is, dan is het wel renewable energy. Kan enkel bestaan dankzij overheidssubsidies (waar gaan overheden straks het geld vandaan halen?) en kunnen onder eerlijke economische omstandigheden op geen enkeel manier concurreren met traditionele energievoorziening.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat daar nog van over is idd. Dat zullen er niet veel meer zijn is mijn vermoeden.
Spreiding is goed, maar waarom je zo breed zou willen beleggen is mij een raadsel. Je moet goed nadenken over wat de komende decennia booming gaat worden. Dat is niet de telecom, dat zijn niet de financials, maar waarschijnlijk vooral grondstoffen- en mogelijk ook solar-bedrijven. Je moet kijken waarvan de "fundamentals not impaired" zijn.
hopelijk want dan kan ik eindelijk weer eens winst draaien op een sprinterquote:Op maandag 19 januari 2009 13:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Puur sentiment, ik denk dat ze flink gaan zakken de komende tijd. Op middellange termijn zal ASML sowieso als een baksteen gaan zakken.
heb je nog lons berends?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef pberends het volgende:
SNS Anaal op 3 euro... weer 4,5% eraf.
Of ze gaan zakken is niet heel interessant IMO. De vraag is of ze weer gaan stijgen. In mijn beperkte visie denk ik er zo over:quote:Op maandag 19 januari 2009 13:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Puur sentiment, ik denk dat ze flink gaan zakken de komende tijd. Op middellange termijn zal ASML sowieso als een baksteen gaan zakken.
Ik heb 0 posities atm. Vanochtend m'n longs verzilvert op AEX +2,5%.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |