Had ik ook niet verwacht. Hoewel dat verlies van RBS natuurlijk in de koker zat.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:02 schreef pberends het volgende:
1,4% in de plus begonnen... ongelofelijk dat de financials weer dik in de plus staan.
Jij denkt dat Wall Street morgen omlaag gaat? Ik denk het niet. Voorlopig is de uitkijk omhoog gericht heb ik het idee. Op korte termijn zijn we nog steeds extreem oversold.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:05 schreef Lemans24 het volgende:
Het stijgt toch vrij aardig, voor een dag zonder Wall Street.
Het is voor mij nu gewoon wachten op het moment om weer flink wat shorts te kopen
Morgenmiddag misschien?
Nyrstar is een zeer volatiel fonds, stijgen de beurzen, dan spuit het aandeel ook omhoog. Zeker aantrekkelijk geprijst atm, maar ze hebben ook een keer op 1,50 gestaan. Trading range voor 2009 is waarschijnlijk 1 tot 6 euro. Lange termijn uiterst aantrekkelijk, want de grondstofprijzen zullen naar mijn idee gaan exploderen over een paar jaar. Maar op korte termijn zou ik geen haast hebben met het kopen van het aandeel.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:23 schreef Lemans24 het volgende:
Pberends, wat denk je trouwens van Nyrstar, op dit moment? Ze worden weer lekker goedkoop, maar zullen dat vast niet lang blijven. Lijkt me ook wel een leuk aandeeltje.
Welkom terug. Antwoorden op je vragen: nee en helaas wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef SjonLok het volgende:
Ik ben terug uit de VS. Blijkbaar heb ik een interessante week gemist, met een flinke daling. Ik hoop dat jullie er wat geld aan hebben verdiend, of anders in ieder geval niet te veel verloren.
Dus pas als ze 120 miljard verlies gedraaid hadden, zou het aandeel niets meer waar zijn dan... ooh.... niets aan de hand verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |