Heb zelden een positie op het hoogste punt van de dag verkochtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef M.Melandri het volgende:
Blijft weinig van de winst over zo te zien.
Laag 1,5000 17:22quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:26 schreef pberends het volgende:
Ik heb weer 40 longs gekocht op AEX +1,9%.
weer contact gehad met ppt zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:26 schreef pberends het volgende:
Ik heb weer 40 longs gekocht op AEX +1,9%.
Dit is meer een gok hoor, hopen op een Obama-rally. Lijkt me sterk dat de PPT bij Obama's aanstelling opeens de markt naar beneden laat vallen. Maandag zal sowieso een vage dag worden omdat Wall Street dicht is. Op dit moment adviseer ik niemand om zowel short of long te gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
weer contact gehad met ppt zeker
Die mongolen die op +4% ingestapt zijnquote:
Ze hebben zeker naar de Belgische beurs gekeken...quote:
Die maandgrafiek is al helemaal hilarisch:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:
Barclays op zijn low! We gaan of heel snel een bailout zien of het gaan snel euroshopper aandelen worden!
Toch zie ik Fugro vaak helemaal niet zo erg op de olieprijs reageren.quote:
quote:Nieuws
'Meerderheid NL banken maakt gebruik van regeling overheid'
16-01-2009 17:42:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Een meerderheid van de Nederlandse banken gaat gebruikmaken van de garantieregeling van de overheid, zo meldt RTLZ vrijdagmiddag.
Dat is de uitkomst van het overleg dat de banken vandaag collectief voerden met de overheid.
Het kabinet zei er eerder vandaag naar te streven dat de garantieregeling voor banken optimaal gebruikt zal worden.
RTLZ stelt overigens dat Rabobank geen gebruik maakt van de regeling, maar wel helpt met de uitvoer van de regeling.
Door Maaike Noordhuis; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 201, maaike.noordhuis@dowjones.com
Nee, dit gaat over die 200 miljard garantie voor kredietverlening. Das wat anders dan het kapitaalinjectiepotje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |