Nee, het deze keer geen grapjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
Gefeliciteerd Jitzzzze!
Of is het een grapje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef Agiath het volgende:
Zelf naamtopics aanmakenJe bent jaloers he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Pics van je vriendinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
Dank jullie wel!
Ik heb een paar van mn lievelingsschoenen gekregen van mn vriendin. De vorige waren echt tot op de draad versleten na het verbouwen en verhuizen, en toch bleef ik erop lopen
En een grote foto van ons tweeën![]()
Verder nog niets eigenlijk.
Wat voor schoenen? Woon je samen trouwens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
Dank jullie wel!
Ik heb een paar van mn lievelingsschoenen gekregen van mn vriendin. De vorige waren echt tot op de draad versleten na het verbouwen en verhuizen, en toch bleef ik erop lopen
En een grote foto van ons tweeën![]()
Verder nog niets eigenlijk.
Gaastra bootschoenen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat voor schoenen? Woon je samen trouwens?
Die heb ik al opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu appelkruimeltaart halen om je verjaardag te vieren![]()
25 schijntquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:48 schreef afcajos het volgende:
Ow gefeliciteerd jitzeeeee, hoe jong ben je geworden?
Je zeilt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gaastra bootschoenen natuurlijk![]()
En ja.
ouwe rukker!quote:
Ja, en dank je.quote:
hai haiquote:
Tof!! Wat voor boot?quote:
Goeie moggelquote:
Ik ben niet eens in watergraafsmeerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:58 schreef De_Ananas het volgende:
Ben m'n toch een partij moe
Ik kom je zo opzoeken jitze, taart eten in Watergraafsmeer
Wanneer gaan we nou eens een AH meet doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in watergraafsmeer
Maar succes met zoeken, je herkent me aan de banaan natuurlijk
Alleen zit ie dan ergens anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in watergraafsmeer
Maar succes met zoeken, je herkent me aan de banaan natuurlijk
goed heur. jij dan, snoezepoes?quote:
Ik heb net lekker een krentenbol opquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
Taart voor Jitzzzze:
[ afbeelding ]
Zelf gebakken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
Taart voor Jitzzzze:
[ afbeelding ]
Hihi snoezepoesquote:
Alsjeblieft, je hebt m verdiendquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
Taart voor Jitzzzze:
[ afbeelding ]
wat was er vanmorgen dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi snoezepoesen ja gaat goed
stukken beter dan vanmorgen in ieder geval.
Ik ook vanmorgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb net lekker een krentenbol op
Ja, heb het allemaal ingeleverd netquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed gegaan met je leesverslag?
Douchenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
'Ooh jitzzzze, ik heb per ongeluk de hele taart over mn lichaam uitgesmeerdwat moeten we nu doen?'
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Moet ik af van mijn ''FrituurKoning''?
Je hebt gestemd op: Dat je dit voorsteld maakt je homo:')
Gewoon onder de douche stappen. Echt, sommige vrouwen kunnen ook niks zelf bedenken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
'Ooh jitzzzze, ik heb per ongeluk de hele taart over mn lichaam uitgesmeerdwat moeten we nu doen?'
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Moet ik af van mijn ''FrituurKoning''?
Je hebt gestemd op: Dat je dit voorsteld maakt je homo:')
quote:
Jullie verpesten mn leven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon onder de douche stappen. Echt, sommige vrouwen kunnen ook niks zelf bedenken.
Ik kom het er wel aflikken .quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Jullie verpesten mn leven.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Als je van de 10e verdieping spring, neem dan die raamkonijn mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, dat wilde ik nou even van jitzzze horen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar van jou is het natuurlijk ook prachtig.
Met band en al!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gefeliciteerd Jitzzzze!
Heeft de josti-afdeling al voor je gezongen?
Jwzquote:
Ik heb een fetisj voor andere ronde dingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
Aantal views 63.000
Aantal reacties 5.380
Ik denk dat ik een fetisj heb voor ronde getallen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een fetisj voor andere ronde dingen.
Wie nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
D_A, goed nieuws, kaartjes zijn geregeld.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik houd best van herrie, maar dit gaat mij te verquote:
Hoe oud zou die foto zijn?quote:
M'n maat heeft het geregeld, ik zal zijn gegevens even geven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mooi
Geef je rekeningnummer maar enzo, maak ik het over.
Welke kaartjes?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
D_A, goed nieuws, kaartjes zijn geregeld.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Florian_ het volgende:
Maurits bolle aap heuheuheu joteeeeh joteeeeh HEUHEUHEU
quote:Team Jote will never die!
geil man!quote:
Neuh, hij gaat mee naar Ajax - Fiorentina.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gaat ananas met jou naar een concert?
Het is zeker hardstyle dan of wat
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gaat ananas met jou naar een concert?
Het is zeker hardstyle dan of wat
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik houd best van herrie, maar dit gaat mij te ver
Ik wil ook mee. Ik hou van voetbal, het is mn grote passiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, hij gaat mee naar Ajax - Fiorentina.
Jij mag in mijn huis wachten totdat wij terug zijn van de wedstrijd en dan laten we je alle hoeken vna de kamer zienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook mee. Ik hou van voetbal, het is mn grote passie!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij mag in mijn huis wachten totdat wij terug zijn van de wedstrijd en dan laten we je alle hoeken vna de kamer zien
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat moet ik nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij mag in mijn huis wachten totdat wij terug zijn van de wedstrijd en dan laten we je alle hoeken vna de kamer zien
Iedereen is van binnen Ajax fan, jij ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was om D_A te fokkenik hou niet van voetbal.
Google-afbeeldingen, en dan zoeken naar "hoeken van de kamer".quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die zocht ik maar kon hem niet vinden
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Iedereen is van binnen Ajax fan, jij ook
Le Le?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Lakitu het volgende:
Rembrandtplein
leidseplein
neuken in de
kots
Hmhm, ja vast.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Iedereen is van binnen Ajax fan, jij ook
quote:
Voetbal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was om D_A te fokkenik hou niet van voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geil wijf. Daar moet toch meer van zijn te vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik weet d'r naam niet
Staat nog een foto op de eerste pagina van deze SC
Niet eens zozeer voetbal zelf, ik bedoel, een spelletje.. leuk! Zou je denkenquote:
Ik heb het zelf op 4chan gepost, niks opgebrachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geil wijf. Daar moet toch meer van zijn te vinden.
Eens, zelf voetballen is veel leuker.quote:
Huur dan gelijk:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zometeen naar de bibliotheek![]()
Dat heb ik al sinds maanden niet meer gedaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb het zelf op 4chan gepost, niks opgebracht
Vrouwen die voetballen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, zelf voetballen is veel leuker.
Beetje er naar kijken![]()
En ik heb het totaal niet over voetbal gehad, vond ik best knap van mezelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet eens zozeer voetbal zelf, ik bedoel, een spelletje.. leuk! Zou je denken
Maar mannen + voetbaldat is een rampzalige combinatie.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb het zelf op 4chan gepost, niks opgebracht
*Notitie gemaaktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Huur dan gelijk:
Misdaad en Straf van Dostojewski en De man die zijn vrouw voor een hoed hield van Oliver Sacks
Sowieso vrouwen die iets anders doen dan schoonmaken en naakt op hun rug liggenquote:
Ik voetbal eigenlijk nooit meerquote:
Misschien omdat ik zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ik heb het totaal niet over voetbal gehad, vond ik best knap van mezelf!
Sowieso, vrouwen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die iets anders doen dan schoonmaken en naakt op hun rug liggen
Haaien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voetbal eigenlijk nooit meer![]()
En op zo'n vrouwenclub zitten alleen maar van die "haaien"
Ja dat wilde ik eerst zeggen, maar toen besefte ik dat enkel rukken ook wel triest isquote:
Jwz: van die bitches die ieder moment een verbale aanval op je richten.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga een schoonheidsslaapje doen, ciaooo!
quote:
Goed tijdstipquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga een schoonheidsslaapje doen, ciaooo!
Jij kan helemaal niet boos kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien omdat ik zokeek elke keer als je het woord wilde gaan zeggen.
Vrouwen worden die genoemd, toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jwz: van die bitches die ieder moment een verbale aanval op je richten.
Joequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef McFearless het volgende:
Volk, een prettige dag verder, tot vanavond ofzo.
Welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet boos kijken
Ik ben gewoon moe en ik moet nog uit eten vanavondquote:
Moequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel!
[..]
Ik ben gewoon moe en ik moet nog uit eten vanavond!
Ja, ik ook. En ik ben ook de hele nacht weg. Maar ik bijt door. WANT IK BEN EEN MANquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en ik moet nog uit eten vanavond!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homoquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Devvie het volgende:
[..]Een foto van mij in Mario pak die een paar mensen hier hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast, stuur isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een foto van mij in Mario pak die een paar mensen hier hebben
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een foto van mij in Mario pak die een paar mensen hier hebben
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef timmmmm het volgende:
Goedemiddag.
Ik kom het er wel even van af likkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En wat voor eenquote:
Diezelfde figuren dieer een kick van krijgen alleen maar iets anders te zeggen als wat ze bedoelen bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jwz: van die bitches die ieder moment een verbale aanval op je richten.
Het kan ook een fysieke aanval zijn, trouwens
Hoiquote:
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Diezelfde figuren dieer een kick van krijgen alleen maar iets anders te zeggen als wat ze bedoelen bedoel je?
Niet bepaald mijn muziek, om het vriendelijk uit te drukken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vanaf 1.30 moet je het luisteren
Rascistquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet bepaald mijn muziek, om het vriendelijk uit te drukken.
Correct.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dezelfde creaturen die je nooit achteruit moet laten inparkeren?
Lekker op tijd hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom het er wel even van af likken
Wacht even, dan kom ik ook wel even schommelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correct.
Al kan ik wel goed in parkeren![]()
Ik ga buiten spelen
En ik even wippenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht even, dan kom ik ook wel even schommelen.
Primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht even, dan kom ik ook wel even schommelen.
Dat soort dingen durf ik niet tegen 4ebe te zeggen.quote:
zijn dat dan dezelfde pipo's die je makkelijker een 12dubbele salto kan leren dan ze laten begrijpen hoe de buitenspelregel werkt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correct.
Al kan ik wel goed in parkeren![]()
Ik ga buiten spelen
Ik wel want ze is een Aziaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat soort dingen durf ik niet tegen 4ebe te zeggen.
Dank je wel, 25quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Centroal
Jitzzzze Profi jongen. Hoe oud ?
Mag ik op mijn verjaardag een dagje mod zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Centroal
Jitzzzze Profi jongen. Hoe oud ?
Mooi zonde, want nu ben je kans om een lekker wijf af te likken mis gelopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook nog werken af en toe. Wees blij dat ik nog even teruglees
Daarom juist.quote:
Pas maar op, hij haalt je in.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha eindelijk de BoWa leeftijd bereikt
Stop met FOK!.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
Mm een 4 voor m'n tentamen. Volgende keer toch maar beter voorbereiden
.
Ik zit ananas te eten.quote:
Wat een mijlpaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha eindelijk de BoWa leeftijd bereikt
Dat denk jij, ik heb nooit verteld wat voor werk ik doequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi zonde, want nu ben je kans om een lekker wijf af te likken mis gelopen.
[..]
Daarom juist.
Ja dat zou je wel willen hequote:
Waar ging het over?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
.
Bejaarden aflikken in een verzorgingstehuis is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat denk jij, ik heb nooit verteld wat voor werk ik doe
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bejaarden aflikken in een verzorgingstehuis is niet hetzelfde.
Minder Fok!ken, meer lerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
.
Burgerlijk recht, goederenrechtquote:
Stoma's zijn best geil andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bejaarden aflikken in een verzorgingstehuis is niet hetzelfde.
Dat zijn gewoon feiten! Had je niet geleerd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Burgerlijk recht, goederenrecht. Was ook wel vrij lastig.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Tja, ieder z'n ding.quote:
quote:De uroloog heeft het bekeken
En hij keek niet zo blij:
"Uw blaas is kaduuk
U krijgt een uitgang opzij"
"Moet ik dan mijn hele leven
Met een stoma?", vroeg ik bang
"Jawel", zei de dokter
"Maar dat duurt niet zo lang"
Nou nee, vooral toepassen. Nee niet echtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon feiten! Had je niet geleerd?
Je zusjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heeft er al een keer een sletje aan jouw penis gezogen D_A?
Hebben we het nu over dezelfde?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet boos kijken
En nu is het tijdvoor wat goede muziek!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Dit vinden sommige wel leuk denk ik.
Enzijn hoofd erbij maakt dan ook echt dat je het gewoon voelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef Fascination het volgende:
Ain't no sunshine when she's gone and she's always gone too long anytime she's goes away.
GOEIE GRAP MANGquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Michael Jackson is tegenwoordig ook wit hoor
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
Alle goede artiesten zijn dood
Jeff Buckley, Nick Drake, Elliot Smith, Jimi Hendrix, bijna alle Beatles etc. etc.
Britney leeft nog.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
Jeff Buckley, Nick Drake, Elliot Smith, Jimi Hendrix, bijna alle Beatles etc. etc.
Isaac Hayes, Eartha Kitt, Mama Cass.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
Roef en Berry vergelijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roef ook, dus ik snap ook niet waar hij over klaagt.
Blankenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Michael Jackson is tegenwoordig ook wit hoor
quote:
Die comments op Youtube, altijd leukquote:
Roef Ragas is dood hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roef ook, dus ik snap ook niet waar hij over klaagt.
Volgens mij is dat iszinloos.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die comments op Youtube, altijd leuk
Andraya26 (1 minuut geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden LAME ASS SONG !
my 4 year old can sing better than that....this WHORE WHORE SLUT BITCH UNTALENTED CUNT sings like a tranny drag queen !
I can't believe you dumbasses buy her shit....cuz thats wat it sounds like ! she's 27 make that bitch retire with her PHYSCHO ASS!bad mother!
Wat is dat voor crap dat je bij sommige nummers niet door kunt spoelen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef Lakitu het volgende:
Stoere poster op de achtergrondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap trouwens niet wat er mis is met blanken...
[ afbeelding ]
Ja vervelend, maar ik hoef niet door te spoelen, luister gewoon de hele mix.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor crap dat je bij sommige nummers niet door kunt spoelen?
Ik heb ondertussen ook Classic FM (voor de eckte bazenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja vervelend, maar ik hoef niet door te spoelen, luister gewoon de hele mix.
BWOH, GEILE FRIESCHSE HOERRRquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef IQM het volgende:
[ [url=http://babes.flabber.nl/galleries/doutzenkrous/4.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
quote:
picsquote:
Het is een en al climax.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook Classic FM (voor de eckte bazen) aanstaan, dus ik dacht ik spoel even snel door naar de climax
quote:
Ik kan het best toegevenquote:
Zo praatte Bupatih vroeger ook altijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het best toegevenzelfs ík heb een menselijke kant.
watquote:
Want?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het best toegevenzelfs ík heb een menselijke kant.
Ja, waar issie eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo praatte Bupatih vroeger ook altijd.
Dan moet je bij de slager zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Wat boeit dat nou we willen gewoon A-kwaliteit vlees zien .
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt gelijk.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt gelijk.
![]()
![]()
Faler
Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Godver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt had een middagdutje nodig, de arme schat.17 en dan een middagdutje nodig hebben. In de mijnen hadden we niet eens tijd voor middagdutjes, laat staan nachtdutjes!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ze had gewoon eerder aan school moeten beginnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver!
[..]17 en dan een middagdutje nodig hebben. In de mijnen hadden we niet eens tijd voor middagdutjes, laat staan nachtdutjes!
Ik haat dat nummer zo enorm.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
Jordy van Loon op #1 in Single top 100
Het totale falen der mensheid samengevat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |