iggy +1quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat van die Jordi van Loon? Verliefdheid is een toverbal?
BPA, genoemd door Schaap, was toch de samenwerking met David Byrne?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Housemartins, Fatboy Slim, Beats International en BPA zijn goed.
Ik zoek echt een projectnaam MM...
Ik zocht dus nog een andere naam...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BPA, genoemd door Schaap, was toch de samenwerking met David Byrne?
We hadden het volgens mij dus over hetzelfde...
Wist ik toen ook niet, ben er ook later achtergekomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef MadMaster het volgende:
'Sex On The Streets' heb ik regelmatig gebruikt in remixen, maar wist niet dat dat ook van hem was...
Heten ze toevallig de Margherita's?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef ranja het volgende:
Nee, de dames zijn Amerikaans (howel, geboren Mexicaans)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ze komen me erg bekend voor...
De dames zijn de drieling Vilegas en heten heel toepasselijk The Triplets en stonden in 1991 in de tipparade met You don't have to go home tonight. Marco Borsato nam er een nederlansdatlige versie van op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef WeezerButler het volgende:
Je hoeft niet naar huis vanacht or (origineel) you don't need to go home tonight
Wat een bagger .....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef ranja het volgende:
[..]
De dames zijn de drieling Vilegas en heten heel toepasselijk The Triplets en stonden in 1991 in de tipparade met You don't have to go home tonight. Marco Borsato nam er een nederlansdatlige versie van op.
WeezerButler +1
Ik hoor liever deze damesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef WeezerButler het volgende:
Wat een bagger .....
Knap dat Marco B. hier nog zo een aardige cover van wist te maken.
Excelsior?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef WeezerButler het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Hallo Venray, De Staat en Face Tomorrow ?
T to the VP voor het eerst dit jaar geloof ikquote:
peaceman +1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:00 schreef peaceman het volgende:
Boy George
Vooruit dan maar..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:09 schreef Grobbel het volgende:
Een van die gasten (gitarist?) gaat spelen bij the Sheer, nog zo'n geniaal Nederlands product.![]()
Naar een naam moet je niet vragen; heb noch een idee, noch de wil om het te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |