Jude Law is ook een goede reden om een topic te bekijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij bent ook in elk topic met Jude Law hè?
Nee, ik lees alleen mee, vandaar die postquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij bent ook in elk topic met Jude Law hè?
Ik wou de lapo,quote:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehmaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Thema heet dat, thema. Zeg maar na: 'Thema'.
Je leest mee voor de Jude Law foto's?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen mee, vandaar die post
Cwlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:45 schreef IQM het volgende:
Ik slaap.
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:47 schreef gers het volgende:
[..]
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehmaaaaaaaaaaaaaaaa
Krijg er geen gevoel bijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je leest mee voor de Jude Law foto's?
[ afbeelding ]
Kutje wegedittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Ah nee niet weer Jude Laweja Vu krijgt
[..]
Ik wou de lapo,
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kutje wegeditten
En terecht, want we hadden vastgesteld dat Krentenbol eigenlijk een dikke duitsin was, dus zeg maar liever Kut met een hoofdletter K. Als je hem natuurlijk nog kan vinden tussen alle huidplooien
Wist niet hoe het zou overkomenquote:
Natuurlijk klopte die post van mij niet, waarschijnlijk heb je ook nog zulke hanekammen tussen je benen dat we er iemand mee op kunnen hangenquote:
Hanekammen tussen je benen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk klopte die post van mij niet, waarschijnlijk heb je ook nog zulke hanekammen tussen je benen dat we er iemand mee op kunnen hangen
Niet lastig te vinden dus
Je hebt mensen met bescheiden schaamlippen, en mensen waarbij wanneer het slipje naar beneden getrokken wordt, de lippen in kwestie er achteraan suizen.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt mensen met bescheiden schaamlippen, en mensen waarbij wanneer het slipje naar beneden getrokken wordt, de lippen in kwestie er achteraan suizen.
leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar dames en heren, ik ga slapen, morgen lekker shoppen met mn meisje
Trsuten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt mensen met bescheiden schaamlippen, en mensen waarbij wanneer het slipje naar beneden getrokken wordt, de lippen in kwestie er achteraan suizen.
Shoppen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar dames en heren, ik ga slapen, morgen lekker shoppen met mn meisje
Trsuten
Ik ben zo klein, mijn vader gooide me wel eens per ongeluk bij het oud papier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Maardat verwacht ik welvan een dikke duitsin.
Jaja, "Per ongeluk". Dat zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben zo klein, mijn vader gooide me wel eens per ongeluk bij het oud papier.![]()
ik vind shoppen meestal kutquote:
Ik haat voor mezelf shoppen, dan neem ik ook altijd 4 vriendinnen mee, en koop ik gewoon wat zij zeggenquote:
Ze heeft lingerie en badmode nodigquote:
Behalve op pakjesavond of 24 decemberquote:
Is een uitspraak van mijn oma. 'Jij bent zo klein, pas maar op dat pa je niet bij het oud papier legt'.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaja, "Per ongeluk". Dat zou ik ook zeggen als ik hem was
Waar post jij ffs dan allemaal?quote:
jij was toch bezig met boekverslagenquote:
Geen flauw idee. Zoek mn posthistory na ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar post jij ffs dan allemaal?
En daar ga ik nu ook mee verderquote:
quote:
Een goedenavond.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:04 schreef remlof het volgende:
* remlof steekt hier gewoon een peuk op![]()
Hanekammen
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:04 schreef remlof het volgende:
* remlof steekt hier gewoon een peuk op![]()
Hanekammen
Vermaak me! Doe eens een leuk dansje, verteleens een verhaaltje.quote:
pff ik heb geen idee wat ik moet vertellenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vermaak me! Doe eens een leuk dansje, verteleens een verhaaltje.
Bij het dansje zijn pics vereist
De brandweer moet ook zijn werk doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hij hoort bij de rokerskerk, het is een uiting van zijn overtuigingen
De herrineringen! wat doe je?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
Beschrijvingsopdracht
1. Complete titelbeschrijving van het boek
2. Motivatie van je boekkeuze
3. Samenvatting van de inhoud
4. Uitgewerkte persoonlijke reactie
5. Recensie van het boek
6. Secundaire literatuur over de schrijver van het boek
Verdiepingsopdracht
1. a. Welke verwachtingen had je voor je het boek ging lezen?
b. Welke zijn uitgekomen, welke niet?
2. Beschrijf van het boek:
a. De tijd
b. De personages
c. De structuur en samenhang
d. De ruimte
e. Het perspectief
f. Interpretatie en thematiek
3. Beschrijf hoe je het boek in verband kunt brengen met economische en sociologisch aspecten van literaire teksten en het literaire bedrijf.
4. a. Beschrijf aan de hand van de secundaire literatuur de visie van de auteur op de relatie literatuur-maatschappij.
b. Geef beargumenteerd weer hoe je die visie in verband kunt brengen met het boek.
5. Leg beargumenteerd uit hoe je het boek in verband kunt brengen met maatschappijke kwesties en veranderingen in de naoorlogse maatschappij (taboes, multiculturele samenleving, feminisme, etc.)
6. a. Beschrijf het waardeoordeel van de criticus in de recensie
b. Geef beargumenteerd aan in hoeverre je het met de criticus (on)eens bent.
7 a. Is het boek dat je gelezen hebt een boek dat typerend is voor de dominante cultuur?
b. Licht je antwoord toe.
Evaluatie
1. Geef je beargumenteerde eindoordeel
2. Beschrijf hoe je beargumenteerde eindoordeel beïnvloed is door de recensie en andere secundaire literatuur.
3. Beschrijf wat je hebt geleerd van het uitvoeren van de verdiepingsopdracht
4. Wat waren de problemen bij de uitvoering ervan?
5. Hoe verliep uiteindelijk het uitvoeren van de opdrachten?!!!!
Dit is gelukkig mijn laatste NL boekverslag ooit. Maar ik moet het nog wel allemaal maken, en dat over een boek dat ik niet gelezen heb..quote:
Samenvattingen/leesverslagen. Het internet staat er bol vanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is gelukkig mijn laatste NL boekverslag ooit. Maar ik moet het nog wel allemaal maken, en dat over een boek dat ik niet gelezen heb..
Ik heb nog wel wat havo boekverslagen. Zelfs een vwo leesdossier van mijn zus. Interesse?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
Beschrijvingsopdracht
1. Complete titelbeschrijving van het boek
2. Motivatie van je boekkeuze
3. Samenvatting van de inhoud
4. Uitgewerkte persoonlijke reactie
5. Recensie van het boek
6. Secundaire literatuur over de schrijver van het boek
Verdiepingsopdracht
1. a. Welke verwachtingen had je voor je het boek ging lezen?
b. Welke zijn uitgekomen, welke niet?
2. Beschrijf van het boek:
a. De tijd
b. De personages
c. De structuur en samenhang
d. De ruimte
e. Het perspectief
f. Interpretatie en thematiek
3. Beschrijf hoe je het boek in verband kunt brengen met economische en sociologisch aspecten van literaire teksten en het literaire bedrijf.
4. a. Beschrijf aan de hand van de secundaire literatuur de visie van de auteur op de relatie literatuur-maatschappij.
b. Geef beargumenteerd weer hoe je die visie in verband kunt brengen met het boek.
5. Leg beargumenteerd uit hoe je het boek in verband kunt brengen met maatschappijke kwesties en veranderingen in de naoorlogse maatschappij (taboes, multiculturele samenleving, feminisme, etc.)
6. a. Beschrijf het waardeoordeel van de criticus in de recensie
b. Geef beargumenteerd aan in hoeverre je het met de criticus (on)eens bent.
7 a. Is het boek dat je gelezen hebt een boek dat typerend is voor de dominante cultuur?
b. Licht je antwoord toe.
Evaluatie
1. Geef je beargumenteerde eindoordeel
2. Beschrijf hoe je beargumenteerde eindoordeel beïnvloed is door de recensie en andere secundaire literatuur.
3. Beschrijf wat je hebt geleerd van het uitvoeren van de verdiepingsopdracht
4. Wat waren de problemen bij de uitvoering ervan?
5. Hoe verliep uiteindelijk het uitvoeren van de opdrachten?!!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:12 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Krentenbol, past jouw dikke duitsinnenreet daarnou ook tussen, of past die nog nietineen badkuip?
Welk boek?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is gelukkig mijn laatste NL boekverslag ooit. Maar ik moet het nog wel allemaal maken, en dat over een boek dat ik niet gelezen heb..
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Dat zou ik niet eens proberen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het meesterstuk van Anna enquist.
Nee want ik zal het boek uiteindelijk toch moeten lezen voor mn mondelingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat havo boekverslagen. Zelfs een vwo leesdossier van mijn zus. Interesse?
Weleen waarschuwing vooraf, dat is erg onverstandig
Is het nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want ik zal het boek uiteindelijk toch moeten lezen voor mn mondelingen het meesterstuk lijkt me wel boeiend.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het meesterstuk van Anna enquist.
Jawelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag je zelf geen fatsoenlijke boeken kiezen ofzo?
QFTquote:
Domoor.quote:
Hier was het op de havo een twijfelgevalletje. Waar woon je? In de randstad zijn ze namelijk heel wat soepeler met boekenkeuzesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:18 schreef Breathtaking het volgende:
Zou de wetten van Connie Palmen onder literatuur vallen?
Noord holland noordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier was het op de havo een twijfelgevalletje. Waar woon je? In de randstad zijn ze namelijk heel wat soepeler met boekenkeuzes
Dat is niet ver wegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Noord holland noord! Den Helder.
En ja maar het kutte is, ik heb laatst nog een boek gelezen die ik wel kon gebruiken.. Maar ik ben de naam kwijt
Waar ging het boek over, beschrijf eens. Misschiendat ik dan weet welke het is. Ik lees teveelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Noord holland noord! Den Helder.
En ja maar het kutte is, ik heb laatst nog een boek gelezen die ik wel kon gebruiken.. Maar ik ben de naam kwijt
Weet ik dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ging het boek over, beschrijf eens. Misschiendat ik dan weet welke het is. Ik lees teveel
Amsterdam. Jah dat noem ik niet ver wegquote:
Euhm, nou, op vwo niet geloof ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:25 schreef gers het volgende:
je mocht toch ook een suske en wiske als boekverslag hebben
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:26 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Amsterdam. Jah dat noem ik niet ver weg
Maarde nacht is nog jong! Zwakkeling!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
trustequote:
Dat is dan ookwel gewoon heel erg domquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Oostenrijk, dat is ver wegquote:
Alles voor BTquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:28 schreef gers het volgende:
CZ amsterdam-den helder is best een stuk nog
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dan ookwel gewoon heel erg domIk lees teveel boeken liefje, ik kan niet onthouden welke geschikt zijn voor boekverslagen en welke niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarde inhoud is nog iets heel anders! Ik kan een boek wat ik 3 jaar geleden gelezen heb nu niet meer met plezier lezen omdat ik nog precies weet hoe het gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lees teveel boeken liefje, ik kan niet onthouden welke geschikt zijn voor boekverslagen en welke niet.
quote:
Ik moet echt een samenvatting lezen en dan weet ik het wel weer, tsjaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maarde inhoud is nog iets heel anders! Ik kan een boek wat ik 3 jaar geleden gelezen heb nu niet meer met plezier lezen omdat ik nog precies weet hoe het gaat
Erg onhandige eigenschap
zeker voor bt nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:35 schreef Cyberzone het volgende:
Maar 2 uur in de trein is niet zo erg![]()
Het levert je wel een 9.5 voor je mondeling op, als je alles nog perfect weet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet echt een samenvatting lezen en dan weet ik het wel weer, tsja!
ligt aan de stijl van dat verslag of het een beetje met jouw stijl kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:40 schreef Breathtaking het volgende:
Zou mn lerares het merken als ik iets rechtstreeks kopieer van internet? We leveren het op papier in en ze kijkt het meestal na in de les..
Hmhm weet ik, daarom ga ik een deel van mn boekenlijst misschien nog even een keer lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het levert je wel een 9.5 voor je mondeling op, als je alles nog perfect weet!
goed ideequote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm weet ik, daarom ga ik een deel van mn boekenlijst misschien nog even een keer lezen.
Doe maar welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ook omdat ik zelf ook zoiets heb meegemaakt. Toen ik 4 was zou ik een broertje krijgen. Mijn moeder was hoog zwanger en alles leek goed te gaan. Maar op het allerlaatste moment bleek dat Tim een knoop in de navelstreng had gelegd en dat hij daaraan was overleden. Dit is wel anders, omdat ik hem natuurlijk niet kende, maar toen ik dat deel over Saar las dacht ik wel weer terug aan hem.
Dit moet ik er toch maar even uit halen
Trustequote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga nog even douchen en naar bed! Krentenbols vertrek heeft toch een leegte in mijn SCavond achter gelaten die geen 100Bts kunnen vullen
!!!!!!!!!!!
Slaap lekker, en misschien kom ik zo nog wel heel eventjes terug, na de douche.
Trusten eenieder![]()
lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ook omdat ik zelf ook zoiets heb meegemaakt. Toen ik 4 was zou ik een broertje krijgen. Mijn moeder was hoog zwanger en alles leek goed te gaan. Maar op het allerlaatste moment bleek dat Tim een knoop in de navelstreng had gelegd en dat hij daaraan was overleden. Dit is wel anders, omdat ik hem natuurlijk niet kende, maar toen ik dat deel over Saar las dacht ik wel weer terug aan hem.
Dit moet ik er toch maar even uit halen
trustequote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga nog even douchen en naar bed! Krentenbols vertrek heeft toch een leegte in mijn SCavond achter gelaten die geen 100Bts kunnen vullen
!!!!!!!!!!!
Slaap lekker, en misschien kom ik zo nog wel heel eventjes terug, na de douche.
Trusten eenieder![]()
Kom jij ook op de MEET?quote:
Nee!!1quote:
We hebben alleen elkaar nog.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zijn moederziel alleen nu.
Wat romantisch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
We hebben alleen elkaar nog.....
Het is een mooie tekst voor een liefdes nummer.quote:
Kom je daar nu pas achter..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:52 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme, zijn alle mensen die recensies schrijven fucking achterlijk ofzo!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar elke keer verbaas ik me er gewoon weer over.
Do not fear,for I am here!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zijn moederziel alleen nu.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Do not fear,for I am here!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga weg. Het is BT en ik. wij samenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je helpt me niet eens met mn verslag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ga weg. Het is BT en ik. wij samen![]()
Dan zal ik je een tip geven, zewil graag anaal genomen worden. Wanneer ze het het minst verwacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ga weg. Het is BT en ik. wij samen![]()
Maar... je bent nu om 3 uur bezig met je verslag?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je helpt me niet eens met mn verslag.
Ik heb chocolade.. help ik je nu?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je helpt me niet eens met mn verslag.
Slaap lekker en droom fijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:09 schreef timmmmm het volgende:
Endan ga ik mijn inslaapkom muziekjes opzetten, en naar bed
KLOPT!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... je bent nu om 3 uur bezig met je verslag?
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb chocolade.. help ik je nu?
Slaap zachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:09 schreef timmmmm het volgende:
Endan ga ik mijn inslaapkom muziekjes opzetten, en naar bed
Ik ga nu waarschijnlijkdromen over bananen in Bts sterretje, maar of dat fijn is, dat weet ik nog nietquote:
Ik heb geen chocolade meer.quote:
Toffe tijdsplanning heb jequote:
Ik slaap zacht, maar ga snurken als een houtzagerij die een uur lang zoveel oerwoud mag zagen als zewillen.quote:
3. Beschrijf hoe je het boek in verband kunt brengen met economische en sociologisch aspecten van literaire teksten en het literaire bedrijf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb geen chocolade meer.Hoe kan ik je helpen
Ik heb het boek nooit gelezenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over het meesterstuk dusdo it!
Ik heb het toch ook nooit gelezenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb boek nooit gelezenHoe moet ik dan literaire verbanden gaan vinden
Zijn we toch in 1 ding gelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook nooit gelezen
Wil je nu mijn vriendinnetje zijnquote:
Nee bah. Vriendjes en vriendinnetjes zijn stom.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wil je nu mijn vriendinnetje zijn
Ik ben heel lief voor jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee bah. Vriendjes en vriendinnetjes zijn stom.
Ik ben niet stomquote:
Dus?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik ben niet stomAlleen heel onschuldig en onwetend
![]()
dus daaromquote:
je bent een kuttenlikker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké. Nee ik doe niet aan vriendjes!
quote:
Ah. Gewoon geen zinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! Ik doe ook niet aan vriendinnetjes.
Ik heb gewoon iets tegen relaties.quote:
Succes en slaap lekker. Droom fijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets tegen relaties.
En nu sssssssssssssht, dan maak ik dat verslag af en ga ik slapen!
jij ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:43 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Succes en slaap lekker. Droom fijn![]()
![]()
Ben net thuis, moet zo maar eens slapenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:35 schreef Zotheid het volgende:
Goedemorgen D_A!
Verneukt ritme is superkut, heb 2 uur geslapen.
Kon ik dat maar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben net thuis, moet zo maar eens slapen
MET JE LABO JAS! [ afbeelding ]
Ze kan met een gerust hart slapen, zal ik data ook maar eens doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
Ik heb nu alleen maar een handdoek om.
En u bent?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:38 schreef Twerk het volgende:
Ananananananananananananas.
[ afbeelding ]
Weltruste!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze kan met een gerust hart slapen, zal ik data ook maar eens doen
De achterneef van Olie beer Bommelquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
De achterneef van Olie beerBier Bommel
Held!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:36 schreef De_Ananas het volgende:
Oja, ik ben in het jaaroverzicht van m'mn vereniging 4x FrituurKoning genomemd
No shit. Maar welk figuur zit daar weer achter? En zeg nou niet Marten Toonder.quote:
Ok ok.. Ik ben Mark de neef van O. Bommel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
No shit. Maar welk figuur zit daar weer achter? En zeg nou niet Marten Toonder.
4 uur geloof ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het zo rond kwart voor vier wel afhad.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over 7 minuten geschiedenisss...
Ooh, wacht
quote:
Jij, onder anderequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat is er nou weer amateuristisch?
goeie smoesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Dat haal ik echt niet meer.
En mn printer is vastgelopen toen ik al mijn boekverslagen uit wilde printen die ik vandaag in moest leveren![]()
!
Hoi schat.quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Okeee. Je was lekker tot vannacht 4 uur bezig?
Ik moest om 7 uur op en op de brommer in de kou door het bos naar Lelystad rijdenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawat mij slechts 4 uur slaap geeft. Waardoor ik al niet de gelukkigste persoon op de wereld ben, en als printers het ook nog eens af laten weten
![]()
!
dat is kutquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawat mij slechts 4 uur slaap geeft. Waardoor ik al niet de gelukkigste persoon op de wereld ben, en als printers het ook nog eens af laten weten
![]()
!
Ja maar ging je ook om 4 uur slapen en moest je vandaag ook iets inleveren dat bepaald of je examen mag doen voor een vak?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moest om 7 uur op en op de brommer in de kou door het bos naar Lelystad rijden
Jawel. Maar die zijn altijd stuk, dus ik hoop op het beste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat is kutHebben ze op school geen printer ofzulks?
Uuh nee, maar ik heb morgen autotheorieexamenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ging je ook om 4 uur slapen en moest je vandaag ook iets inleveren dat bepaald of je examen mag doen voor een vak?
Elke debiel kan dat halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uuh nee, maar ik heb morgen autotheorieexamen
Nou veel succes dan maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel. Maar die zijn altijd stuk, dus ik hoop op het beste.
Dankjewelquote:
Ik ben geen debiel joh.quote:
Hihi.quote:
ga ik nu doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel
En doe jezelf een lol, klik Fok! weg en ga gewoon even die woordjes doen.
Anders zit je straks op je toets en heb je spijt!
Mogguh bobbyquote:
Was je naakt dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga me aankleden en naar school!
Ja, nogalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben we last van een ochtendhumeur?
Mij.quote:
Ben je jarig? Gefeliquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nogalIk haat jarig zijn en rekeningen betalen
Gefeliciflapstaartquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe er laxeermiddel in, misschien mag je wel eerder naar huis.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
Dank jullie wel, ik ga nu taart voor mijn lieftallige collega's scoren
Nee, de rest van collega's gaan dan naar huis, hij mag dan al het werk van hun doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe er laxeermiddel in, misschien mag je wel eerder naar huis.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Poedelnaakt ja. Zo fok ik het liefst.quote:
WTF?!quote:
Die avatarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:59 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Goeiemorgen BT
Nog een beetje kunnen slapen?
Ga es leren jij !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
YEAH, GOD BLESS ME, IT'S A H0AX
Morgen is het zaterdag.quote:
Hey Kali!quote:
Inderdaad! Uitslapen, neukenfappen, niks doen, films kijken, etc!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad! Uitslapen, neukenfappen, niks doen, films kijken, etc!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
WEEKEND: 0730 opstaan, 1310 met de CX270 naar hong-kong!
quote:
Wat moet je daarzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
WEEKEND: 0730 opstaan, 1310 met de CX270 naar hong-kong!
Ik over 4quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ben je jarig? Gefeliciteeeeeeeeerd.
Ik ben over 6 dagen jarig, hihi.
Maar jullie zijn nog steenbok, ik ben lekker waterman.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik over 4op de dag dat Obama begint als president
Steenbokken FTW!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar jullie zijn nog steenbok, ik ben lekker waterman.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ben je jarig? Gefeliciteeeeeeeeerd.
Ik ben over 6 dagen jarig, hihi.
Dank jullie welquote:
Mag ik het nummer van je zusje?quote:
Pics?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Watermannen ook! Vooral vrouwelijke watermannen.![]()
Ik ben ook tweelingquote:
Tovve video johquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8Kd8xp86reY&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8Kd8xp86reY&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Fuck, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ze bedoelde natuurlijk haar sterrenbeeld, gekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |