Jude Law is ook een goede reden om een topic te bekijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij bent ook in elk topic met Jude Law hè?
Nee, ik lees alleen mee, vandaar die postquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij bent ook in elk topic met Jude Law hè?
Ik wou de lapo,quote:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehmaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Thema heet dat, thema. Zeg maar na: 'Thema'.
Je leest mee voor de Jude Law foto's?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen mee, vandaar die post
Cwlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:45 schreef IQM het volgende:
Ik slaap.
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:47 schreef gers het volgende:
[..]
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehmaaaaaaaaaaaaaaaa
Krijg er geen gevoel bijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je leest mee voor de Jude Law foto's?
[ afbeelding ]
Kutje wegedittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Ah nee niet weer Jude Laweja Vu krijgt
[..]
Ik wou de lapo,
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kutje wegeditten
En terecht, want we hadden vastgesteld dat Krentenbol eigenlijk een dikke duitsin was, dus zeg maar liever Kut met een hoofdletter K. Als je hem natuurlijk nog kan vinden tussen alle huidplooien
Wist niet hoe het zou overkomenquote:
Natuurlijk klopte die post van mij niet, waarschijnlijk heb je ook nog zulke hanekammen tussen je benen dat we er iemand mee op kunnen hangenquote:
Hanekammen tussen je benen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk klopte die post van mij niet, waarschijnlijk heb je ook nog zulke hanekammen tussen je benen dat we er iemand mee op kunnen hangen
Niet lastig te vinden dus
Je hebt mensen met bescheiden schaamlippen, en mensen waarbij wanneer het slipje naar beneden getrokken wordt, de lippen in kwestie er achteraan suizen.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt mensen met bescheiden schaamlippen, en mensen waarbij wanneer het slipje naar beneden getrokken wordt, de lippen in kwestie er achteraan suizen.
leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar dames en heren, ik ga slapen, morgen lekker shoppen met mn meisje
Trsuten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt mensen met bescheiden schaamlippen, en mensen waarbij wanneer het slipje naar beneden getrokken wordt, de lippen in kwestie er achteraan suizen.
Shoppen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar dames en heren, ik ga slapen, morgen lekker shoppen met mn meisje
Trsuten
Ik ben zo klein, mijn vader gooide me wel eens per ongeluk bij het oud papier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Maardat verwacht ik welvan een dikke duitsin.
Jaja, "Per ongeluk". Dat zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben zo klein, mijn vader gooide me wel eens per ongeluk bij het oud papier.![]()
ik vind shoppen meestal kutquote:
Ik haat voor mezelf shoppen, dan neem ik ook altijd 4 vriendinnen mee, en koop ik gewoon wat zij zeggenquote:
Ze heeft lingerie en badmode nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |