In dat geval heb ik helemaal niets zinnigs bij te dragen aan de keuze voor een restaurant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef Anosmie het volgende:
Kijk gewoon waar ze het beste bier hebben. En de lekkerste sangria..
Dat geneuzel over eten.
Of gewoon een Ierse Pubquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Kenne we net zo goed naar een kroeg gaan die wat tapas op de snackkaart hebben.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef Ripley het volgende:
kssst, ik wil tapas! Met veel knoflook!
Hoe kun je nou niet van tapas houden? Er is toch voor elke smaakpapil wel een tapasgerecht te vinden?quote:
Mja dat is waar.. Ik zal ff checken of er toch wat is waar ik blij van word..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet van tapas houden? Er is toch voor elke smaakpapil wel een tapasgerecht te vinden?
Billetjes bestellen klinkt al zo gekquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef Anosmie het volgende:
Ohja: kikkerbilletjes bestellen is echt not done.
Keizielig om een heel beest dood te maken om je holle kies te vullen.
*gil* "Neeeeee, ik heb een gewone cola gehad en geen cola light, ik ga die vijf cent extra eeeeeecht niet betalen!!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je nu ook nog even meldt dat iedereen moet betalen wat hij / zij gegeten en gedronken heeft, is het feest compleet.
Ik geef jou gewoon geld en dan hoor ik het welquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je nu ook nog even meldt dat iedereen moet betalen wat hij / zij gegeten en gedronken heeft, is het feest compleet.
"Ik heb maar 1 garnalentapa gehad, en jij 3, dus jij moet meer betalen."quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef Q. het volgende:
*gil* "Neeeeee, ik heb een gewone cola gehad en geen cola light, ik ga die vijf cent extra eeeeeecht niet betalen!!!!! " *gil*
Goed, dat is dus 4,50 voor de garnalen en het waren er 5 en ik heb er 3 gehad en jij 1 en HW 1, dus dat is 90 cent voor HW, 90 ct voor jou en 2,70 voor mijquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ik heb maar 1 garnalentapa gehad, en jij 3, dus jij moet meer betalen."
Ach ja, het is even rekenen, maar zo hou je het wel eerlijk voor iedereen he?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed, dat is dus 4,50 voor de garnalen en het waren er 5 en ik heb er 3 gehad en jij 1 en HW 1, dus dat is 90 cent voor HW, 90 ct voor jou en 2,70 voor mij
Met cognacroomsaus maak je een drol nog lekker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Toch zijn kikkerbilletjes in cognacroomsaus erg lekker.
Zelfs niet de gevulde kittens met chorizo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Tevens: geen enkel gerecht op de kaart, of buiten de kaart bestelbaar om, is not done.
Puppies a la planchaquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Zelfs niet de gevulde kittens met chorizo?
Nou ja, U drinkt op een avond alleen 2 sinas he. Dan is het wel wat lullig als ie de helft van mijn 36 kannen sangria moet betalenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is even rekenen, maar zo hou je het wel eerlijk voor iedereen he?
Flikker op, rekening/aantal eters, klaar.
Koeienham, interestingquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een plakkie?
Voor wat Ripley wegtikt kun je me dunkt een halve koe opeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, R. Ik zou niet durven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Is dat een chorizo zouder zout en met een coltrui ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:15 schreef Anosmie het volgende:
[..]
oe! Misschien hebben ze wel een Borsato special.
Ik had opeens een visual van mijn eigen kater Jip die op een bordje lag met plakjes chorizo in zijn kontquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En dat dan door de shredder, dan heb je Filet Americain.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:37 schreef Skaai het volgende:
Ik had opeens een visual van mijn eigen kater Jip die op een bordje lag met plakjes chorizo in zijn kont.
Ja lekker flossen met kattenharenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dat dan door de shredder, dan heb je Filet Americain..
Je hebt het nu tegen iemand die in zuidoost Azië heeft gewoond en gegeten wat hem werd voorgeschoteld. Ik durf niet met zekerheid te zeggen wat voor bereide dieren allemaal op mijn bordje hebben gelegen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef Anosmie het volgende:
Ok, met het risico om dom over te komen: Huh?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Tevens: geen enkel gerecht op de kaart, of buiten de kaart bestelbaar om, is not done.
Dat hoe raar het gerecht ook lijkt, als het op de kaart staat kan je het gewoon bestellen zonder je zorgen te hoeven maken over ethiekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, met het risico om dom over te komen: Huh?
Ahhh, niets is not done, had even een leeskronkel in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoe raar het gerecht ook lijkt, als het op de kaart staat kan je het gewoon bestellen zonder je zorgen te hoeven maken over ethiek.
Ik moest het ook ff 2 keer lezen hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahhh, niets is not done, had even een leeskronkel in mijn hoofd.
Ja, nee, ik denk dat ik geen moeite heb nu om je niet te snappen, maar echt helemaal zeker kan ik er ook weer niet van zijn als ik er nogmaals goed over nadenk....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Je moest eens weten hoe lastig het was om te schrijven. Dubbele ontkenningen maken het allemaal niet makkelijker.
GEFELICITEERD RIPLEY, OOK JIJ ZO VAN TOF EN ZELFS LEKKER ENZOquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
GEFELICITEERD SKAAI. JE BENT NATUURLIJK TOFFER DAN TOF!
Inderdaad. Het wordt echt hoog tijd om weer eens die kant op te komen.quote:
En we nemen onze tieten ook mee!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Godverju wat komen er veel vrouwen zeg.
Pssst, kerst is voorbij hoorquote:
quote:
Ik tel voor twee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bedoelt 3, R, ik heb me eigenlijk al afgemeld.
Zie jij mijn kerstavatar nog?quote:
Ja idd. Maakt ook niet zoveel uit hoor, maar viel me opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zie jij mijn kerstavatar nog?
Ik zie de gewone... Oh das natuurlijk dat gezeik met upload en webicons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |