Het was duendequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef Aventura het volgende:
Omg, dit wordt de grootste geheime tapasmeet ooit! Hoeveelste meet is dit eigenlijk? En passen we wel allemaal in de Paso Doble/Duende (een van de twee wegstrepen, ik haal die tenten altijd door elkaar).
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:32 schreef Skaai het volgende:
Ja wat veel aanmeldingen al. Nu moet ik bijna wel komen
Nee, die zat aan het Sarphatipark. Die is sws. veel te klein voor deze groep.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Euh, even voor mijn beeld, we gaan niet naar dezelfde tent als waar ik toen ook bij was? (die tent waarbij de tafel met Uio_ams en ik al megavol zat en de rest nog moest wachtne op hun eten.
Sal gordaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef Jumparound het volgende:
ik weet er nog wel een aan de Van Breestraat, die is ook goed...
je kan er zelfs de bediening niet verstaan
pata negra in 3de looiers dwarsstraat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sal gordaDie's ook van de paso doble en pata negra
Nee, utrechtse straat en paso doble in de westerstraat. En in Oost zit ook nog een dependance geloof ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
pata negra in 3de looiers dwarsstraat?
Das de vaste Tapastent van mijn werk, vaak genoeg helemaal losgegaan met de CC van de zaakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sal gordaDie's ook van de paso doble en pata negra
Okay, da's dan ook weer opgelost!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de CC van de zaak.
Best goeie tent.
Doe mij die maar. Ik slaap nl aan het Westerdok, kan vast niet ver weg zijn dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef Ripley het volgende:
paso doble in de westerstraat.
Kan me geen tapasmeet met jou herinneren, al helemaal niet aan het Sarphatipark. Sorry.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Euh, even voor mijn beeld, we gaan niet naar dezelfde tent als waar ik toen ook bij was? (die tent waarbij de tafel met Uio_ams en ik al megavol zat en de rest nog moest wachtne op hun eten.
Dat wordt Dos. Ken geen enkele andere tapasbar die een groep van 15+ aan kan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:58 schreef HeatWave het volgende:
We zullen naar de tapasgigant moeten, of de tapasknaller, de tapasoutletstore, de tapascashandcarry!
2 jaar geleden in mei, op de 'kerk' trouwdag van Troelquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kan me geen tapasmeet met jou herinneren, al helemaal niet aan het Sarphatipark. Sorry.
Er zit nog een redelijke (jaja) vlakbij het Leidseplein, weet alleen niet hoe dit heet, ergens in de leidsekruisstraat, volgens mij kan je daar ook wel met 15 man terecht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wordt Dos. Ken geen enkele andere tapasbar die een groep van 15+ aan kan.
Er staat nog niets vastquote:
Granada. Daar hoor ik altijd slechte verhalen over. Heb er zelf overigens nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef HeatWave het volgende:
Er zit nog een redelijke (jaja) vlakbij het Leidseplein, weet alleen niet hoe dit heet, ergens in de leidsekruisstraat, volgens mij kan je daar ook wel met 15 man terecht.
Dan raken we weer erg uit de buurt. Voor degenen die met de trein komen tenminste.quote:Anders misschien Bar Ca, die is wel redelijk prijzig, maar met reserveren moet 15 kunnen.
Ik ben er 2 keer geweest, 1 keer met een groep 1 keer met 2 mensen. Wel al weer een tijd terug. Vond het wel ok wat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Granada. Daar hoor ik altijd slechte verhalen over. Heb er zelf overigens nog nooit gegeten.
[..]
Dan raken we weer erg uit de buurt. Voor degenen die met de trein komen tenminste.
Soms ben je best praktisch met dit soort dingenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef Anosmie het volgende:
Kijk gewoon waar ze het beste bier hebben. En de lekkerste sangria..
Dat geneuzel over eten.
In dat geval heb ik helemaal niets zinnigs bij te dragen aan de keuze voor een restaurant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef Anosmie het volgende:
Kijk gewoon waar ze het beste bier hebben. En de lekkerste sangria..
Dat geneuzel over eten.
Of gewoon een Ierse Pubquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Kenne we net zo goed naar een kroeg gaan die wat tapas op de snackkaart hebben.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef Ripley het volgende:
kssst, ik wil tapas! Met veel knoflook!
Hoe kun je nou niet van tapas houden? Er is toch voor elke smaakpapil wel een tapasgerecht te vinden?quote:
Mja dat is waar.. Ik zal ff checken of er toch wat is waar ik blij van word..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet van tapas houden? Er is toch voor elke smaakpapil wel een tapasgerecht te vinden?
Billetjes bestellen klinkt al zo gekquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef Anosmie het volgende:
Ohja: kikkerbilletjes bestellen is echt not done.
Keizielig om een heel beest dood te maken om je holle kies te vullen.
*gil* "Neeeeee, ik heb een gewone cola gehad en geen cola light, ik ga die vijf cent extra eeeeeecht niet betalen!!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je nu ook nog even meldt dat iedereen moet betalen wat hij / zij gegeten en gedronken heeft, is het feest compleet.
Ik geef jou gewoon geld en dan hoor ik het welquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je nu ook nog even meldt dat iedereen moet betalen wat hij / zij gegeten en gedronken heeft, is het feest compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |