Ok, met het risico om dom over te komen: Huh?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Tevens: geen enkel gerecht op de kaart, of buiten de kaart bestelbaar om, is not done.
Dat hoe raar het gerecht ook lijkt, als het op de kaart staat kan je het gewoon bestellen zonder je zorgen te hoeven maken over ethiekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, met het risico om dom over te komen: Huh?
Ahhh, niets is not done, had even een leeskronkel in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoe raar het gerecht ook lijkt, als het op de kaart staat kan je het gewoon bestellen zonder je zorgen te hoeven maken over ethiek.
Ik moest het ook ff 2 keer lezen hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahhh, niets is not done, had even een leeskronkel in mijn hoofd.
Ja, nee, ik denk dat ik geen moeite heb nu om je niet te snappen, maar echt helemaal zeker kan ik er ook weer niet van zijn als ik er nogmaals goed over nadenk....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Je moest eens weten hoe lastig het was om te schrijven. Dubbele ontkenningen maken het allemaal niet makkelijker.
GEFELICITEERD RIPLEY, OOK JIJ ZO VAN TOF EN ZELFS LEKKER ENZOquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
GEFELICITEERD SKAAI. JE BENT NATUURLIJK TOFFER DAN TOF!
Inderdaad. Het wordt echt hoog tijd om weer eens die kant op te komen.quote:
En we nemen onze tieten ook mee!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Godverju wat komen er veel vrouwen zeg.
Pssst, kerst is voorbij hoorquote:
quote:
Ik tel voor twee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bedoelt 3, R, ik heb me eigenlijk al afgemeld.
Zie jij mijn kerstavatar nog?quote:
Ja idd. Maakt ook niet zoveel uit hoor, maar viel me opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zie jij mijn kerstavatar nog?
Ik zie de gewone... Oh das natuurlijk dat gezeik met upload en webicons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |