abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:11:57 #176
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65123377
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jawel hoor, rook vrije horeca
Dat is geen alternatief voor rook-horeca, want er word daar niet gerookt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:12:34 #177
pi_65123397
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat dacht je van rookvrije horeca. Het schijnt te bestaan...
Jij bent ook al zo dom
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:13:08 #178
pi_65123418
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat jij het liberalisme veel te ruim op vat is jouw probleem.
MHOEhahahahaha
pi_65123440
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Bolkesteijn het volgende:

Maar dat is toch heel iets anders. Voor het vooroorzaken van lichamelijke schade is het strafrecht in het leven geroepen, en daar sta ik natuurlijk wel volledig achter. Maar dat is op de persoon gericht en niet algemeen geldend, namelijk alleen in de gevallen dat er lichamelijke schade optreedt.
Economisch delict: check. Lichamelijke schade: check.

Ik begrijp je even niet...
quote:
Verder kan ik dan natuurlijk een claim indienen voor vergoeding van die schade. Het gaat er dan om dat ik schade ondervind, schade waarvan niet van te voren duidelijk was dat die zou ontstaan, bij het betreden van jouw terrein. In dat geval kan ik natuurlijk die schade claimen. Bij roken op de werkplek is dat anders, je weet dat er gerookt wordt, dat ruik je wel de sollicitatie en dus is het niet iets waarvan het van te voren duidelijk was.
Mijn auto hoor je aankomen, dat kan ik je echt vertellen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65123547
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ondertussen hebben militairen wel het recht om te kiezen voor een beroep waar je risico's loopt. Waarom mogen rokende horeca medewerkers dat dan niet?
Omdat legers die niet mogen vechten een beetje zinloos zijn en een café waar niet mag worden gerookt wel bestaansrecht heeft.

Echt, dit is een bijzonder zwakke vergelijking.
pi_65123630
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Als ik van maastricht naar groningen moet is de fiets nog steeds een alternatief voor de auto. Geen alternatief waar ik tevreden mee ben, maar iedereen tevreden is leuk als doel... realistisch is anders.

Jij hebt het kortste eind. Jammer voor je.
pi_65123655
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Jij bent ook al zo dom
Komende van jou is het een compliment, dus: dank.
pi_65123663
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er is geen alternatief voor loodhoudende benzine, want in loodvrije benzine zit geen lood.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65123715
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Er is geen alternatief voor loodhoudende benzine, want in loodvrije benzine zit geen lood.
Jij wil ook een compliment van PV is het niet?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:19:07 #185
pi_65123732
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat legers die niet mogen vechten een beetje zinloos zijn en een café waar niet mag worden gerookt wel bestaansrecht heeft.
Voor het verbod was er geen rook-vrije horeca volgens de anti-rook fascisten., Er was dus duidelijk GEEN bestaansrecht voor de niet-rook horeca.

De vergelijking staat als een huis. Iedereen heeft het recht op een veilige werkomgeving, maar als mensen daar van af willen zien mogen ze militair worden. Dezelfde "uitzondering" kunnen we maken voor horeca personeel.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:20:34 #186
pi_65123795
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat klopt! Goed zo!
pi_65123840
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Voor het verbod was er geen rook-vrije horeca volgens de anti-rook fascisten., Er was dus duidelijk GEEN bestaansrecht voor de niet-rook horeca.
Ze bestaan nu, dus is er een bestaansrecht.
quote:
De vergelijking staat als een huis. Iedereen heeft het recht op een veilige werkomgeving, maar als mensen daar van af willen zien mogen ze militair worden. Dezelfde "uitzondering" kunnen we maken voor horeca personeel.
Ik weet verdomd zeker dat legersworden afgeschaft als ze niet meer mogen vechten. Dat is nl. waar ze voor zijn. Core business.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:21:46 #188
pi_65123851
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat klopt! Goed zo!
Behalve dan dat een auto wel op loodvrije benzine loopt en de horeca zonder rook niet.
pi_65123909
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Behalve dan dat een auto wel op loodvrije benzine loopt en de horeca zonder rook niet.
Huh? Ik heb gedroomd dat al die andere mensen er waren? Huh? Echt? Huh?
pi_65123915
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ho, das vreemd, ik ben al in heel wat horeca gelegenheden geweest sinds het rookverbod, die liepen best aardig dacht ik zo
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:23:55 #191
pi_65123969
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ze bestaan nu, dus is er een bestaansrecht.
[..]
Zullen we dezelfde discussie eens voeren over topsalarissen?
quote:
Ik weet verdomd zeker dat legersworden afgeschaft als ze niet meer mogen vechten. Dat is nl. waar ze voor zijn. Core business.
Je gaat voorbij aan het punt dat mensen mogen af zien van hun rechten als ze het juiste beroep kiezen. Behalve als het over horeca en roken gaat, want daar hou je niet van.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:25:17 #192
pi_65124055
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Huh? Ik heb gedroomd dat al die andere mensen er waren? Huh? Echt? Huh?
We verbieden alle auto's behalve paarse met groene stippen. Hé, iedereen wil een paarse auto met groene stippen, wat een populaire kleur!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:27:18 #193
pi_65124155
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ho, das vreemd, ik ben al in heel wat horeca gelegenheden geweest sinds het rookverbod, die liepen best aardig dacht ik zo
We verbieden alle auto's behalve paarse met groene stippen. Hé, iedereen wil een paarse auto met groene stippen, wat een populaire kleur!
pi_65124272
Misschien kan de VvD beter pleiten voor het afschaffen van dit soort volstrekt debiele wetten. Dan doen ze hun predikaat 'liberaal' misschien ooit nog eens eer aan.
pi_65124276
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Zullen we dezelfde discussie eens voeren over topsalarissen?
Als jij mij aantoont dat deze salarissen derden raken ben ik bereid om na te denken over regels.
quote:
Je gaat voorbij aan het punt dat mensen mogen af zien van hun rechten als ze het juiste beroep kiezen. Behalve als het over horeca en roken gaat, want daar hou je niet van.
Er speelt ten eerste meer dan alleen die enkele werknemer en ten tweede geldt voor iedere werkplek dat deze rookvrij moet zijn. Je doet net alsof Horeca de uitzondering is, terwijl juist de uitzondering is opgeheven.
pi_65124327
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ik heb niet gezegd dat iedereen rookvrije horeca wil. Vind ik ook niet interessant, weet je nog?
pi_65124450
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Misschien kan de VvD beter pleiten voor het afschaffen van dit soort volstrekt debiele wetten. Dan doen ze hun predikaat 'liberaal' misschien ooit nog eens eer aan.
Dat willen ze eigenlijk ook wel volgens mij, maar ze gaan eerst maar eens pogen om keuzevrijheid voor de kleine horecaondernemer te regelen naar Deens en Spaans model aldus Zijlstra gisteren bij P&W. Op zich vind ik het wel getuigen van realiteitszin, want afschaffing gaat sowieso nooit een meerderheid in de kamer krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_65124493
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Precies, de vraag naar horeca blijft gewoon bestaan, je begint het al een beetje te begrijpen
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:35:23 #199
pi_65124570
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als jij mij aantoont dat deze salarissen derden raken ben ik bereid om na te denken over regels.
[..]
Inflatie, kredietcrisis, vriendjespolitiek, kosten producten, ben je de 84 topics met Echt gaaf vergeten?
quote:
Er speelt ten eerste meer dan alleen die enkele werknemer en ten tweede geldt voor iedere werkplek dat deze rookvrij moet zijn.
Dat is een stelling, geen feit. De werkplek van een militair is ook niet bommenvrij, die keuze mag wel gemaakt worden. Ik vind dat iedere werknemer dat soort keuzes moet kunnen maken. Ik wil van all dit soort totaalverboden af. Als werknemers daardoor in problemen komen moet daar maar een andere oplossing voor bedacht worden.
quote:
Je doet net alsof Horeca de uitzondering is, terwijl juist de uitzondering is opgeheven.
Daar ben ik blij om, maar het is de verkeerde kant opgeheven.
pi_65124589
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat willen ze eigenlijk ook wel volgens mij, maar ze gaan eerst maar eens pogen om keuzevrijheid voor de kleine horecaondernemer te regelen naar Deens en Spaans model aldus Zijlstra gisteren bij P&W. Op zich vind ik het wel getuigen van realiteitszin, want afschaffing gaat sowieso nooit een meerderheid in de kamer krijgen.
Nee, dan lijden ze pas echt gezichtsverlies, ze kunnen niet meer terugkrabbelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')