Dat is geen alternatief voor rook-horeca, want er word daar niet gerookt.quote:
Jij bent ook al zo domquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat dacht je van rookvrije horeca. Het schijnt te bestaan...
MHOEhahahahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat jij het liberalisme veel te ruim op vat is jouw probleem.
Economisch delict: check. Lichamelijke schade: check.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar dat is toch heel iets anders. Voor het vooroorzaken van lichamelijke schade is het strafrecht in het leven geroepen, en daar sta ik natuurlijk wel volledig achter. Maar dat is op de persoon gericht en niet algemeen geldend, namelijk alleen in de gevallen dat er lichamelijke schade optreedt.
Mijn auto hoor je aankomen, dat kan ik je echt vertellen...quote:Verder kan ik dan natuurlijk een claim indienen voor vergoeding van die schade. Het gaat er dan om dat ik schade ondervind, schade waarvan niet van te voren duidelijk was dat die zou ontstaan, bij het betreden van jouw terrein. In dat geval kan ik natuurlijk die schade claimen. Bij roken op de werkplek is dat anders, je weet dat er gerookt wordt, dat ruik je wel de sollicitatie en dus is het niet iets waarvan het van te voren duidelijk was.
Omdat legers die niet mogen vechten een beetje zinloos zijn en een café waar niet mag worden gerookt wel bestaansrecht heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen hebben militairen wel het recht om te kiezen voor een beroep waar je risico's loopt. Waarom mogen rokende horeca medewerkers dat dan niet?
Als ik van maastricht naar groningen moet is de fiets nog steeds een alternatief voor de auto. Geen alternatief waar ik tevreden mee ben, maar iedereen tevreden is leuk als doel... realistisch is anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is geen alternatief voor rook-horeca, want er word daar niet gerookt.
Komende van jou is het een compliment, dus: dank.quote:
Er is geen alternatief voor loodhoudende benzine, want in loodvrije benzine zit geen lood.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen alternatief voor rook-horeca, want er word daar niet gerookt.
Jij wil ook een compliment van PV is het niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is geen alternatief voor loodhoudende benzine, want in loodvrije benzine zit geen lood.
Voor het verbod was er geen rook-vrije horeca volgens de anti-rook fascisten., Er was dus duidelijk GEEN bestaansrecht voor de niet-rook horeca.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat legers die niet mogen vechten een beetje zinloos zijn en een café waar niet mag worden gerookt wel bestaansrecht heeft.
Dat klopt! Goed zo!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is geen alternatief voor loodhoudende benzine, want in loodvrije benzine zit geen lood.
Ze bestaan nu, dus is er een bestaansrecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor het verbod was er geen rook-vrije horeca volgens de anti-rook fascisten., Er was dus duidelijk GEEN bestaansrecht voor de niet-rook horeca.
Ik weet verdomd zeker dat legersworden afgeschaft als ze niet meer mogen vechten. Dat is nl. waar ze voor zijn. Core business.quote:De vergelijking staat als een huis. Iedereen heeft het recht op een veilige werkomgeving, maar als mensen daar van af willen zien mogen ze militair worden. Dezelfde "uitzondering" kunnen we maken voor horeca personeel.
Behalve dan dat een auto wel op loodvrije benzine loopt en de horeca zonder rook niet.quote:
Huh? Ik heb gedroomd dat al die andere mensen er waren? Huh? Echt? Huh?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Behalve dan dat een auto wel op loodvrije benzine loopt en de horeca zonder rook niet.
Ho, das vreemd, ik ben al in heel wat horeca gelegenheden geweest sinds het rookverbod, die liepen best aardig dacht ik zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Behalve dan dat een auto wel op loodvrije benzine loopt en de horeca zonder rook niet.
Zullen we dezelfde discussie eens voeren over topsalarissen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze bestaan nu, dus is er een bestaansrecht.
[..]
Je gaat voorbij aan het punt dat mensen mogen af zien van hun rechten als ze het juiste beroep kiezen. Behalve als het over horeca en roken gaat, want daar hou je niet van.quote:Ik weet verdomd zeker dat legersworden afgeschaft als ze niet meer mogen vechten. Dat is nl. waar ze voor zijn. Core business.
We verbieden alle auto's behalve paarse met groene stippen. Hé, iedereen wil een paarse auto met groene stippen, wat een populaire kleur!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Huh? Ik heb gedroomd dat al die andere mensen er waren? Huh? Echt? Huh?
We verbieden alle auto's behalve paarse met groene stippen. Hé, iedereen wil een paarse auto met groene stippen, wat een populaire kleur!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho, das vreemd, ik ben al in heel wat horeca gelegenheden geweest sinds het rookverbod, die liepen best aardig dacht ik zo
Als jij mij aantoont dat deze salarissen derden raken ben ik bereid om na te denken over regels.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zullen we dezelfde discussie eens voeren over topsalarissen?![]()
Er speelt ten eerste meer dan alleen die enkele werknemer en ten tweede geldt voor iedere werkplek dat deze rookvrij moet zijn. Je doet net alsof Horeca de uitzondering is, terwijl juist de uitzondering is opgeheven.quote:Je gaat voorbij aan het punt dat mensen mogen af zien van hun rechten als ze het juiste beroep kiezen. Behalve als het over horeca en roken gaat, want daar hou je niet van.
Ik heb niet gezegd dat iedereen rookvrije horeca wil. Vind ik ook niet interessant, weet je nog?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We verbieden alle auto's behalve paarse met groene stippen. Hé, iedereen wil een paarse auto met groene stippen, wat een populaire kleur!
Dat willen ze eigenlijk ook wel volgens mij, maar ze gaan eerst maar eens pogen om keuzevrijheid voor de kleine horecaondernemer te regelen naar Deens en Spaans model aldus Zijlstra gisteren bij P&W. Op zich vind ik het wel getuigen van realiteitszin, want afschaffing gaat sowieso nooit een meerderheid in de kamer krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Misschien kan de VvD beter pleiten voor het afschaffen van dit soort volstrekt debiele wetten. Dan doen ze hun predikaat 'liberaal' misschien ooit nog eens eer aan.
Precies, de vraag naar horeca blijft gewoon bestaan, je begint het al een beetje te begrijpenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We verbieden alle auto's behalve paarse met groene stippen. Hé, iedereen wil een paarse auto met groene stippen, wat een populaire kleur!
Inflatie, kredietcrisis, vriendjespolitiek, kosten producten, ben je de 84 topics met Echt gaaf vergeten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als jij mij aantoont dat deze salarissen derden raken ben ik bereid om na te denken over regels.
[..]
Dat is een stelling, geen feit. De werkplek van een militair is ook niet bommenvrij, die keuze mag wel gemaakt worden. Ik vind dat iedere werknemer dat soort keuzes moet kunnen maken. Ik wil van all dit soort totaalverboden af. Als werknemers daardoor in problemen komen moet daar maar een andere oplossing voor bedacht worden.quote:Er speelt ten eerste meer dan alleen die enkele werknemer en ten tweede geldt voor iedere werkplek dat deze rookvrij moet zijn.
Daar ben ik blij om, maar het is de verkeerde kant opgeheven.quote:Je doet net alsof Horeca de uitzondering is, terwijl juist de uitzondering is opgeheven.
Nee, dan lijden ze pas echt gezichtsverlies, ze kunnen niet meer terugkrabbelen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat willen ze eigenlijk ook wel volgens mij, maar ze gaan eerst maar eens pogen om keuzevrijheid voor de kleine horecaondernemer te regelen naar Deens en Spaans model aldus Zijlstra gisteren bij P&W. Op zich vind ik het wel getuigen van realiteitszin, want afschaffing gaat sowieso nooit een meerderheid in de kamer krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |