quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
http://ogenblikje61.hyves.nl/
martien?
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef BVO het volgende:
Hij is dus officieel van de mannen nu.
oja, die aflevering kan ik me nog herinneren, al 25 jaar bij elkaar ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef peeet1 het volgende:
deze aflevering was aflevering 2
de link hier onder is aflevering 1
http://player.omroep.nl/?aflID=3621884
de winst??quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat er helemaal niet is nagedacht over oplossingen m.b.t. de werkdruk. Of lijkt dat maar zo? Die werkdruk was idd hoog voor zo'n gezin maar volgens mij vrij eenvoudig op te lossen. Als je je een klein jaar de pleuris werkt en echt iets goeds hebt neergezet, laat je dat niet zomaar achter. Hier spelen meer dingen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef KingSizePinda het volgende:
En wat gaan ze in Nederland doen ? Dat zien ze dan nog wel. Nou, welkom terug dan ..
Zakelijk gezien hebben ze et zeker goed aangepakt. Niks mis mee ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, zakelijk zijn het geen kneuzen. Succesvolle zaak verpatst -> chateau gekocht en goed verbouwd -> voor 1.1m (als ze de taxatiewaarde hebben gepakt) weggezet.
Dit zijn geen uitvreters hoor, waarschijnlijk hebben ze alweer een zaak.
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)quote:
weird, en dat pas na 25 jaar..HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)
"ENIG. Ik heb trouwens een hele leuke vent ontmoet, woont in Breda.Op dezelfde manier zoals jij falco gevonden hebt. ZO SPANNEND."
Dit is echt het klassieke geval van trouwen omdat het vroeger niet acceptabel was dat je homo bent... misschien is zij ook nog wel lesbisch... trouwen en kids voor het goed fatsoen en als de ouwetjes de pijp uit zijn en de kids oud genoeg geven ze toe aan hun ware gevoelensquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)
"ENIG. Ik heb trouwens een hele leuke vent ontmoet, woont in Breda.Op dezelfde manier zoals jij falco gevonden hebt. ZO SPANNEND."
onzin, dat telt voor 80 jaar geleden misschien, maar 15 jaar geleden echt niet, hoor..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is echt het klassieke geval van trouwen omdat het vroeger niet acceptabel was dat je homo bent... misschien is zij ook nog wel lesbisch... trouwen en kids voor het goed fatsoen en als de ouwetjes de pijp uit zijn en de kids oud genoeg geven ze toe aan hun ware gevoelens
Voor sommige mensen kan de druk van hun omgeving nog steeds een reden zijn om er niet voor uit te komen... ik ben zelf ook pas een jaar uit de kast dus kan het me ergens wel voorstellen dat je het verdringtquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Euridice het volgende:
[..]
onzin, dat telt voor 80 jaar geleden misschien, maar 15 jaar geleden echt niet, hoor..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef TheVulture het volgende:
kan het me ergens wel voorstellen dat je het verdringt
misschien deden ze dat al niet, en hadden ze een 'open' huwelijk, hij met vriendjes en zij met vriendinnen en was hun huwelijk een zakenrelatie, want erotische chemie zat er bij hun nu niet bepaald, maar ja, bij welk heterogeen huwelijk wel na 25 jaar.. die zijn er op een hand te tellen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor sommige mensen kan de druk van hun omgeving nog steeds een reden zijn om er niet voor uit te komen... ik ben zelf ook pas een jaar uit de kast dus kan het me ergens wel voorstellen dat je het verdringt
Net aflevering 1 gekeken, maar zonder twijfel... as gay as a two dollar billquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef peeet1 het volgende:
deze aflevering was aflevering 2
de link hier onder is aflevering 1
http://player.omroep.nl/?aflID=3621884
Zij is trouwens ook degene die auto rijdt, en toen ik die motorzaag zag wist ik dat zij m in handen moest hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:16 schreef Euridice het volgende:
en de moeder van Erica heette Renkema, en er werd genoemd het gezin Renkema, is dat ook iemand opgevallen misschien??
Naam van de moeder aannemen is niet zo gebruikelijk (understatement), dus hier was al langer sprake van een rolwisseling..LOL
ik ook, moest er wel om lachen, maar wat is er mis eigenlijk met zo'n duidelijke rolverdeling, zij (Erica) gaf ook heel duidelijk aan.. JIJ WILDE KOKEN, DAN GA JE KOKEN, MUTSquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Zij is trouwens ook degene die auto rijdt, en toen ik die motorzaag zag wist ik dat zij m in handen moest hebben
Er is nix mis met zo'n duidelijke rolverdeling, maar ga dan niet lopen ontkennen dat je man gay isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:41 schreef Euridice het volgende:
[..]
ik ook, moest er wel om lachen, maar wat is er mis eigenlijk met zo'n duidelijke rolverdeling, zij (Erica) gaf ook heel duidelijk aan.. JIJ WILDE KOKEN, DAN GA JE KOKEN, MUTS
wie zegt dat meneer eric renkema dat deed???quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:46 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Er is nix mis met zo'n duidelijke rolverdeling, maar ga dan niet lopen ontkennen dat je man gay is
Dat is waar... noch Erik, noch Martine heeft voor de camera geroepen dat ze nog regelmatig samen het behang van de muren vrijen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:48 schreef Euridice het volgende:
[..]
wie zegt dat meneer eric renkema dat deed???
exact, wat ze wel waren op tv was een uitstekend samenwerkend koppel, die een oud kasteel anex ruine kochten in Frankrijk, dat supermooi opknapten en het direct liep als een trein, een zeer goed zakenkoppel dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:52 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Dat is waar... noch Erik, noch Martine heeft voor de camera geroepen dat ze nog regelmatig samen het behang van de muren vrijen.
Klopt, en nog een stel mooie kinderen ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:55 schreef Euridice het volgende:
[..]
exact, wat ze wel waren op tv was een uitstekend samenwerkend koppel, die een oud kasteel anex ruine kochten in Frankrijk, dat supermooi opknapten en het direct liep als een trein, een zeer goed zakenkoppel dus.
Mwoah, ik vond het pandje en omgeving een stuk beter. Kweetniet hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zonde!! Het was zo'n leuk stel..
Ja, daar heb je het steeds over. Die meiden spraken redelijk Frans dacht ik zo. Dat geleuter over die kinderen, die waren heel wel in staat in Fr. de boel vlot op te pikken. Opoe en ma zijn de kwaaie pieren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:15 schreef Euridice het volgende:
kinderen
nee hoor, die twee wilden ook graag terug naar Nederland, jeetje, heb je het gevolgd? Ze gingen naar Frankrijk omdat pa dat graag wilde, ze kochten die flat in Nederland, omdat die cool was en vlakbij oma.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het steeds over. Die meiden spraken redelijk Frans dacht ik zo. Dat geleuter over die kinderen, die waren heel wel in staat in Fr. de boel vlot op te pikken. Opoe en ma zijn de kwaaie pieren.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:28 schreef Euridice het volgende:
jeetje, heb je het gevolgd?
Tja da's inderdaad wel weer zo...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ook van Martien?
Ik heb ook zo'n neef die het pas op z'n 40e 'wist'.
Zijn omgeving wist het al sinds zijn lagere schooltijd.
iedereen kijkt Wie is de Mol, en blijft daarna hangen bij Ik Vertrekquote:
Er zal vast wel meer spelen binnen dat gezin wat niet op tv verteld wordt. Daar gaat het programma immers niet over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag het gisteren voor het eerst, toevallig. En jezus wat heb ik me rotgelachen om die Martien.
Wist zij nu écht niet dat hij homoseksueel is?![]()
Ik moest even zoeken, maar u vraagt, wij draaien: http://player.omroep.nl/?aflID=5828825quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan nergens dit tweede deel terugvinden, om terug te kijken. Iemand een link?
Dat is het inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
iedereen kijkt Wie is de Mol, en blijft daarna hangen bij Ik Vertrek
Dynamisch duo was het zeker. Zomaar van het één opt ander de mazzel zeggen en vertrekken naar Kreta. De Griekse taal niet machtig, de nederlandse ook amper (sjampiejon), en niet kunnen koken. De goede ingredrienten om een florerend bedrijf op te starten. Volgens mij is het nog redelijk op z'n pootjes terecht gekomen later in het seizoen, maar slim was het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar u vraagt, wij draaien: http://player.omroep.nl/?aflID=5828825
De vervolgaflevering (uit 2007) van het dynamische Kretaduo is overigens ook te bekijken, zie http://player.omroep.nl/?aflID=4429451
Hoi Sigmund, dank je voor je linkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar u vraagt, wij draaien: http://player.omroep.nl/?aflID=5828825
De vervolgaflevering (uit 2007) van het dynamische Kretaduo is overigens ook te bekijken, zie http://player.omroep.nl/?aflID=4429451
quote:Jan en Walther zijn twee Bourgondische vijftigers uit Brabant. Jan heeft een eigen galerie annex interieurzaak en Walther werkt in de mode. Beide heren ontmoetten elkaar in het café en zijn sindsdien onafscheidelijk. De bekende kunstschilder Nico Vrielink is eigenaar van een magistraal kasteel in de Bourgogne. Hij heeft de Brabantse vrienden gevraagd om zijn chatêau met bed en breakfast te komen beheren. Zo gezegd, zo gedaan. In de praktijk blijkt echter dat het gezamenlijk runnen van een hotel wel iets heel anders is dan het drinken van een biertje in de kroeg.
Heb je wel kinderen? Geeft altijd wel een extra dimensie aan het programma, vind ik, die arme kids die dan ergens in een vreemd land in een klas worden gedumpt zonder dat ze de juf of hun klasgenootjes kunnen verstaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef KingSizePinda het volgende:
Ik ga naar Niguragua een bloemenwinkel openen. Kheb bijna geen geld, ik spreek de taal niet en kheb geen verstand van bloemen. Ik zoek nog wel een partner met geen verstand van zaken
Ho, niet zo snel!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef KingSizePinda het volgende:
Sjit nee ... die heb ik niet. Helaas, dan gaat et avontuur nie door.
quote:Herhalingen: Binnenkort gaan we een aantal uitzendingen herhalen. Op 19 maart 21.30 uur: De familie Boerkamp verruilt het gelderse Twello voor het vele malen romatischere Montefiore dell'Aso in Italië. Na een lange zoektocht vinden Alwin en Bionda hun droomhuis, tegen een berg aangeplakt, met uitzicht over de besneeuwde toppen van het Sibillini gebergte en in de verte de Adriatische kust.
Maar: na de koop begint het echte Italiaanse leven als hotelhouder pas. Kunnen hun zoontjes Mike (6), Robbie (4) en Jim (2) wel aarden op de Italiaanse school met uniform? En lukt het om het beloofde zwembad vol te krijgen als de eerste gasten op de stoep staan?
Iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef marcodej het volgende:
Hij moet alleen ophouden met dat zenuwachtige gegrinnik de hele tijd. Zeer irritant.
Zo te lezen breiden ze zelfs uit:quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:21 schreef Joenes het volgende:
Had deze familie de boel ook niet inmiddels verkocht?
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Paracelsus het volgende:
Voorbereidingen nul komma nul. Nog niks geregeld maar al wel een sjieke vila huren. :S
De enige met een beetje verstand leek die dochter te zijn.
Nou dat Frans van hem was toch niet echt super oid.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik verbaasde me er eigenlijk over dat die man van vorige week z'n talen zo goed sprak. Hij kwam niet al te snugger over.
Beetje tokkiefiguur die denkt dat 'ie het allemaal wel even gaat doen in Portugal.
Ja maar ik spreek helemaal geen Frans, dus ik was toch onder de indrukquote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou dat Frans van hem was toch niet echt super oid.
Dat kan ik ook met 3 jaar Frans op school.
in de vervolgaflevering kan ie na een paar maanden echter nog geen woord Portugees, terwijl zn kinderen dat al wel kunnen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik spreek helemaal geen Frans, dus ik was toch onder de indruk. En in aanmerking genomen dat echte tokkies hun talen helemaal niet spreken vond ik dit toch echt niet slecht hoor
.
Bedankt.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik sla iedere keer weer stijl achterover hoe onvoorbereid die mensen hun hele hebben en houwen opgeven en aan zo'n avontuur beginnen. Gewoon schokkend.
Ja maar dit dan? Die vergunningenshit en verbouwing had gewoon vanuit NL geregeld kunnen worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:23 schreef Stali het volgende:
Ik durfde het gewoon niet aan.
Ongelooflijk inderdaad, maar als ik zie hoeveel van die "domme sukkels" het toch prima weten te redden he, dan voel ik me nog een veel grotere sukkel want ik stel dezelfde vragen als jij en ik kan morgen weer naar dat klotekantoor. Dat vind ik dus zo ruk aan deze reeks ook en ik kijk het graag. Maar Frankrijk gaat het w.m.b. sowieso niet worden, ik wil nog wel eens serieus kijken in Duitsland voor alle seizoenen. Misschien durf ik het... ooit. Wrs. nooit ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja maar dit dan? Die vergunningenshit en verbouwing had gewoon vanuit NL geregeld kunnen worden.
Ze hadden twee contactpersonen/vertegenwoordigers daar en voor 8 tientjes vlieg je heen en weer naar Alicante. Haal je al die shit op je nek door, zonder Spaans te spreken, met vrouw en kind 6 maanden rond te gaan hangen. Maar goed, aan doorzettingsvermogen ontbrak het dus niet.
Ik had niet gedacht dat ze er nu nog zouden zitten.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Najah, ze bestaan nog.
http://www.otelli-icecream.com
Maar de voorbereiding was ouderwets tenenkrommend en ruk.
Ik wist trouwens niet dat dit begin 2006 is opgenomen dus voor de implodering van de Spaanse huizenmarkt. Dat vakantiehuis zullen ze dus wel net op tijd zijn kwijtgeraakt.
Wel een kudo voor het doorzettingsvermogen.
Idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:13 schreef Paracelsus het volgende:
Wat weer een kansloos verhaal gisteren. Lekker wonen in een vouwwagen.
"Toen ze met de verleden tijd begonnen ben ik afgehaakt."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
"We hebben drie cursussen Portugees gedaan, maar we moeten het toch daar leren.".
De verleden tijd is dan ook overbodig. Alleen het heden en de toekomst doen ertoequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
"Toen ze met de verleden tijd begonnen ben ik afgehaakt."
Ja, dat was echt zielig. Hij werd gewoon gepest en had het duidelijk niet naar zijn zin. En als je die boer moest geloven was het onderwijs daar ook niet je-van-het. Nu zullen het sowieso geen VWO-kinderen zijn, maar toch... Dat zou voor mij als ouder wel een reden zijn om me eens flink achter de oren te krabben...quote:En maar vol blijven houden dat ze het vooral deden voor de kinderen. Aan het eind ook weer: "Het is hier veel beter voor de kinderen." Roept dat jochie uit de grond van zijn hart: "Nou voor mij niet hoor, ik ben liever in Nederland."
Blijkbaar een B&B nu, en is het emigratiebureau op een tweede plan gekomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef lily het volgende:
Die aflevering van gisteren dateert uit 2006. Het leek best kansloos maar ze zitten er in ieder geval nog steeds:
http://www.tamancos.eu/
ja, inderdaad. Dat jochie vertelde dat hij werd geschopt, geslagen, geduwd, getreiterd..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dat moeder en oma het niet voor hem opnamen opnam toen hij gepest werd op school vond ik lullig.
quote:We volgen de familie Voets. Emigreren en het opstarten van een eigen bedrijf is een hele opgave. Als je dan ook nog eens twee autistische puberkinderen hebt waarvan er een niet mee wil, dan ga je wel een érg grote uitdaging aan. Toch vertrekken Harrie (47) en Karin (44) met hun twee kinderen Theun (18) en Anne (14) van het Brabantse Vlijmen naar het Oostenrijkse dorpje Kamering. Hier hoopt de familie 'het Brabant van de jaren vijftig' terug te vinden en een pension te openen. Voordat het zover is, moet er nog volop worden geklust. Bovendien zal Harrie een baan moeten vinden, want het woonhuis in Nederland is nog steeds niet verkocht. Allemaal behoorlijke opgaven voor de familie Voets. Maar: de grootste vraag is of Theun die het liefst de hele dag computert en zus Anne die haar Brabantse hartsvrienden moet missen, hun draai in het Oostenrijkse dorpje kunnen vinden.
Hee hoi, leuk dat jullie hier ook komen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef fespo het volgende:
Hallo , wij zijn familie Voets.
[ afbeelding ]
Afgaande op het gastenboek zitten ze er nog steedsquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Cyan het volgende:
http://www.hauskathan.com/dev1/index.php
Website bestaat nog met diezelfde naam voor het pension. Kan uit de website niet aflezen of het nog steeds gerund wordt door dezelfde familie.
Dat begreep ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Paracelsus het volgende:
Ik ben hartpatient en ga met mijn gezin emigreren. Ik ga daar wonen in een bouwval waar enorm veel aan moet gebeuren, ik ga er een bedrijf opzetten en bovendien wil ik ook nog gehandicapten rondleiden. Daarnaast natuurlijk mijn gezin ondersteunen want voor hun zal het ook enorm wennen zijn. Doel is om tot rust te komen.
Ja, sterker nog, de laatste maanden is het (bijna) elke donderdag op tv geweest, maar dan wel herhalingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:37 schreef Razor21 het volgende:
Het werd toch niet meer uitgezonden zoiets las ik op de website van ikvertrek athans ze hebben nog geen nieuwe programma's.
Is het gisteren dus op tv geweest?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:24 schreef TUFKAL het volgende:
Donderdag voor de zoveelste keer die hylarische aflevering van André en Henka.
Zie ook: Ik Vertrek (oude seizoen)
Ik kende de oorspronkelijke aflevering uiteraard al wel, alleen dat vervolgstuk was nieuw voor me. En die riep weer dezelfde kromme tenen opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef TUFKAL het volgende:
de reacties van de mensen die deze voor de eerste keer zien blijven leuk en hetzelfde
Maar uiteindelijk hadden ze het wel goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:25 schreef Paracelsus het volgende:
Lekker in je blote kont op de naturistencamping.
Ik denk dat het er bij naturisten om gaat dat je vrije keus hebt of je naakt loopt of niet. Dat het dus zeker niet verplicht is. De camping sprak me aan. Vond er een heel relaxed sfeertje hangen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk hadden ze het wel goed voor elkaar.
Wat ik me nou altijd afvraag bij naturisten is waarom ze de ene keer wel volledig naakt gaan, de andere keer niet en de volgende keer weer half. Vooral dat laatste vind ik raar. Zo liepen er een aantal in hun blote reet maar hadden ze wel een shirtje aan (of die oude campingbaas die in zn blote reet liep, maar wel een oud trainingsjackje aanhad, dat zag er zo zielig uit...)
Ja leuk hèquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Wupppie het volgende:
wat een bijzonder leuk stel was dat zeg!
en dat kindje, toen ze haar vriendje weer zag, zo schattig
Als je weer iets jaren gaat observeren, leer het dan ook spellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.door jaren van observatie betreffende horica ect heb ik geconstateerd
Volgens mij wel! Dit staat op de website van Ik Vertrekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Wonen ze nog altijd in Oostenrijk? leuke mensen, en dan die glijbaan vanaf dat bed
En de site van de familiequote:Wij wonen en werken nu 3 jaar in Bad Gastein in Oostenrijk. Het was een grote stap, maar zakelijk en privé hebben we bijna alles goed op de rit. Lotte gaat na de zomer naar de Volksschule en heeft in de afgelopen 3 jaar goed Duits geleerd op de Kindergarten. Tessa wordt in september al weer 3 jaar en mag dan beginnen op de Kindergarten.
Het is niet altijd even makkelijk om de bedden goed gevuld te hebben, maar we groeien tot nog toe met meer dan 30% per jaar. We zijn goed geïntegreerd en hebben een vriendenkring op kunnen bouwen. We hebben het de eerste 3 jaar heel erg druk gehad, maar dat was voor ons geen verrassing. Nu Tessa na de zomer ook naar de Kindergarten mag, krijgen wij iets meer tijd voor elkaar en daar willen we van gaan genieten.
We hebben vele aanbiedingen op onze website staan en we hopen dat er naar aanleiding van de uitzending weer veel boekingen komen. Tot ziens in Bad Gastein!
Die 2 afleveringen heb ik toevallig ook gezien ja. Die gast die niks had voorbereid liep alleen maar rond in zijn feyenoord shirt om nog vanalles te regelen enz. Om dat geloof ik marmer te gaan verkopen ofzo. Kansloze missie natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef Paracelsus het volgende:
Ik hoop dat het programma snel weer terug komt op de tv.
Ik heb de indruk dat veel van de mensen (dus niet alle, wel veel) die in het programma naar het buitenland gaan vooral op de vlucht zijn voor zichzelf. Hier in Nederland wilde het allemaal niet zo lukken, men had genoe van de sleur dus dan maar in het buitenland. Vaak hoor je iets van "In Nederland is het allemaal zo jachtig, je hebt nergens tijd meer voor", maar dan denk ik van: dat doe je toch zelf? Je kan het zo druk maken als je zelf wil.
De meest bizarre aflevering vond ik toch wel die dikke ex-politieman/ex-verzekeringsman die samen met zijn gezin naar portugal ging. Werkelijk helemaal niks was er voorbereid, pa had alleen een veel te dure villa geregeld om in te wonen. Het grootste succesverhaal vond ik die veertiger met z'n bruine kop en veel jongere vriendinnetje die ergens op een zonnig eiland lekker met z'n boot kon varen en daar geld mee kon verdienen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Oizno het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met Andre en Henka gaat? (die naar kreta, malia gingen).
Hier trouwens nog een prachtig stukje uit de laatste aflevering van Andre en Henka:
Wat ik als laatste heb gelezen (maar weet niet meer waar) zijn ze al een paar jaar uit elkaar en heeft Henka inmiddels al een kind van een ander.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Oizno het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met Andre en Henka gaat? (die naar kreta, malia gingen).
Hier trouwens nog een prachtig stukje uit de laatste aflevering van Andre en Henka:
En hier de website:quote:Nieuwe aflevering van Ik Vertrek, Ned. 1, 21.30 uur
In de eerste aflevering van een nieuw seizoen Ik Vertrek volgen we het verloop van de emigratie van Rob Wolsink en Anneke van den Berg. Elke keer als de vijftigers Rob en Anneke in Spanje op vakantie zijn, zien ze als een berg op tegen de terugkeer naar het natte, drukke Nederland.
Anneke trekt de stoute schoenen aan en neemt ontslag als manager in de zorg en ook Rob gooit na jaren trouwe dienst bij de Voedsel en Waren Autoriteit de handdoek in de ring. Met 25 kuikens, drie konijnen en hun complete inboedel vertrekken Rob en Anneke naar het plaatsje Hondón de las Nieves. Hier openen ze, na een grote verbouwing, hun eigen Bed en Breakfast: 'Casa Roanne'.
Ik heb er zin in.quote:
Die bekijk ik pas als ik het programma heb gezien.quote:
En dat je 1 badkamer moet delen met de gastheer en zijn familie is natuurlijk niet erg professioneel.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Hmmz. Dat mens loopt te klagen van waar zijn we aan begonnen enzo maar vooralsnog is er niets noemenswaardigs misgegaan.![]()
Nou ja, dat je gasten ontvangt terwijl er nog bergen puin op het terrein liggen, de boel half af is etc. komt kneuzig over. Bovendien lijkt het me handig dat als je zo'n tent in Spanje opent, dat je niet op dag 1 afwezig bent omdat de poten gelaserd moeten worden..
mee eensquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Anneke is de verpersoonlijking van al dat ik in Nederlandse vrouwen haat, afschuwelijk zo'n mens.
Ook mee eens. Die praatte niet, die tétterde. Er was ook geen woord Chinees bij. Volkomen on-vrouwelijk figuur. Manlief leek mij een figuur die de katjes in het donker knijpt. En inderdaad triest, haar ex-man. Overigens vreemd dat die eerste gasten genoegen namen met een onderkomen waarin verbouwd werd, de overige gasten 80+ waren en verwelkomd waren op het vliegveld door manlief in een ogenschijnlijk uiterst stoffige outfit.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Anneke is de verpersoonlijking van al dat ik in Nederlandse vrouwen haat, afschuwelijk zo'n mens.
Dat was me ook een stel...quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ook mee eens. Die praatte niet, die tétterde. Er was ook geen woord Chinees bij. Volkomen on-vrouwelijk figuur. Manlief leek mij een figuur die de katjes in het donker knijpt. En inderdaad triest, haar ex-man. Overigens vreemd dat die eerste gasten genoegen namen met een onderkomen waarin verbouwd werd, de overige gasten 80+ waren en verwelkomd waren op het vliegveld door manlief in een ogenschijnlijk uiterst stoffige outfit.
Irritant stel
D66 en nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zit nog met 2 vragen:
1) Op welke partij zouden deze mensen in Nederland stemmen?
2) Hoe integreren ze in Spanje?
Nou ja, je kan zeggen wat je wil maar al met al hadden ze het toch redelijk voor elkaar. Ik heb wel grotere rampgevallen gezien bij Ik vertrek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou er echt niemand in hun omgeving zijn die zegt: ´Doe dat nu niet, daar zijn jullie niet voor geschikt´
Ach als jij een been mist en je komt iemand tegen die er 2 mist ben je ook mobieler dan diegenequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Nou ja, je kan zeggen wat je wil maar al met al hadden ze het toch redelijk voor elkaar. Ik heb wel grotere rampgevallen gezien bij Ik vertrek.
Vanavond weer...quote:We volgen Saskia van Everdink (42) en Gerraint Edwards (40) uit Hellevoetsluis, die niet langer willen meedoen aan het vervuilen van de aarde. Daarom willen zij zelfvoorzienend gaan leven en een ecocamping beginnen in Slowakije, waar ze voor ? 18.000,- een boerderij met een groot stuk grond hebben gekocht. Met behulp van zonnepanelen, moestuin, kleine veestapel en ouderwetse ruilhandel met de nieuwe buren, hopen zij zichzelf te kunnen bedruipen in de nieuwe woonplaats Karlov. Westerse vanzelfsprekendheden als een warmwaterkraan, centrale verwarming, een dak zonder gaten of een toilet met bijbehorend riool, moeten zij hier echter wel voor opgeven. Voor Saskia en Ger een leuke uitdaging, maar voor de zeventienjarige zoon Damien, die wel mee móet, een regelrechte nachtmerrie. Veel tijd om zich hier druk over te maken, heeft de familie niet. Eenmaal in Slowakije wacht namelijk een nog groter probleem. Er is geen telefoon- of internetaansluiting, omdat de bekabeling vanwege het kostbare koper is gestolen. Je behoefte doen op een emmer lukt nog wel, maar een camping runnen zonder communicatiemiddelen, is zelfs voor Saskia en Ger een vrijwel onmogelijke opgave.
Sinds vorige weekquote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef Greetings het volgende:
Nieuwe seizoen begonnen? Sinds wanneer?
Als ik die jongen was zou ik heel gauw bij opa en oma of oom en tante gaan wonen geloof ik!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Goh, wat leuk voor die zoon! Die heeft er al helemaal zin in.Wat een egoisten toch eigenlijk.
Haha! You said it!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Als ik die jongen was zou ik heel gauw bij opa en oma of oom en tante gaan wonen geloof ik!
www.legekutplek.sk ??quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Euridice het volgende:
Website???
Waarvan? Een camping is het niet, een bouwval met een lapje grond.
Kansloos.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee: http://www.green-man.eu/Green-Man/Welkom.html
http://ecolonie.org/ niet altijd kansloos, in de vogezen runnen ze zo'n camping heel professioneel en succesvol.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Kansloos.
Een signaal uit Hongarije opvangen
foto's via "mijnalbum"quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Kansloos.
Een signaal uit Hongarije opvangen
quote:
En hoe weet je dit allemaal?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Berto het volgende:
Nou dat kun je vergeten. Ze zijn alweer terug in NL/GB. Ger heeft een baantje in Engeland als huismeester in een bejaardentehuis en zij is ook alweer thuis.
Ze zijn volgens mij ook nog opgelicht, want ze hebben hun NL huis een tijdje onder verhuurd en de huurder is zonder te betalen met de noorderzon vertrokken.
Staat op hun site bij blog-dingen of zoiets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
En hoe weet je dit allemaal?
Eens. Het jong liep met z'n ziel onder z'n arm. Je moet wel weten wat je doet als je een 17-jarige die zijn weg nog moet vinden, uit zijn vaste stek haalt om je eigen (zoveelste, naar wat ik begreep) droom na te jagen. Ik werd helemaal sip van die omgeving in Slowakijequote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Hun zoon voelt zich in de steek gelaten. Maar moeders is het daar niet mee eens, want het was zijn eigen besluit om niet in hun geweldige grafzooi te blijven![]()
Waarom zou je in godsnaam je zoon van 17 meenemen naar een tweede wereldland waar hij geen opleiding krijgt, geen vrienden kan maken en waar (nog het belangrijkste) geen internet is.
Ik had enorm veel medelijden met hem.
Bron? Hij is toch afgekeurd vanwege zijn arm en krijgt daarvoor maandelijks 900 euro?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Berto het volgende:
Nou dat kun je vergeten. Ze zijn alweer terug in NL/GB. Ger heeft een baantje in Engeland als huismeester in een bejaardentehuis en zij is ook alweer thuis.
Ze zijn volgens mij ook nog opgelicht, want ze hebben hun NL huis een tijdje onder verhuurd en de huurder is zonder te betalen met de noorderzon vertrokken.
Hier staat een stukjequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bron? Hij is toch afgekeurd vanwege zijn arm en krijgt daarvoor maandelijks 900 euro?
Dat gaat volgens mij over een andere familie.quote:
Een familie die niet eens lijkt op onze Slowaakse vrienden!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij over een andere familie.
Maar... dat moet je d'r nageven: ze blijft optimistisch!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Berto het volgende:
Yes,bedankt hoor ,ga gelijk kijken^O^quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:50 schreef Boca_Raton het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10086141&md5=1425820b5927af81d7c400a1f573d418
Hoop dat de link werkt, ik heb hem vanmorgen nog op de site teruggezien!
Dit gaat totaal ergens anders over.quote:
Met bedankt aan Wehkampquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:57 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Dit gaat totaal ergens anders over.
Hier is te lezen dat ze weer terug zijn: http://green-man.eu/blog/
Niet als je van dat geld een dak, zonnepanelen en een Internetpaal gericht op Hongarije moet kopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1500 euro in de maand is toch best ok als je ecologisch leeft?
quote:Na een paar weken echt afzien door de barre vrieskou (met zelfs de waterleiding en de porta potti binnen bevroren) zijn we sinds februari 2009 weer terug in NL, met 2 katten en 2 honden. Ondertussen werk ik in Rotterdam bij TOS Thuis op Straat en Ger werkt in Oxford als beheerder in een bejaardenhuis. We zien elkaar zo'n beetje om de 5 weken een paar dagen. Ik verhuis ook naar de UK als ons huis hier verkocht of in het minder gunstige geval, toch weer verhuurd is, maar hopelijk nog wel dit jaar.
In Slowakije is er ondertussen nog steeds geen telefoonkabel en die gaat er voorlopig ook niet komen. Ik ben in juni nog in Slowakije geweest en er is nog geen verandering op komst. Ondertussen proberen we ons huis daar toch maar te verkopen, met pijn in het hart. Het blijkt toch te moeilijk om bepaalde zaken te regelen of te vinden. We zijn altijd afhankelijk van anderen en dat willen we niet. De taal leren is natuurlijk een vereiste, maar ja, ondertussen gaat het leven wel gewoon door en heb je toch dingen nodig.
Met Damien gaat het gelukkig heel goed. Tot december heeft hij bij opa en oma gewoond en met de kerstvakantie is hij naar het Westland gegaan en daar blijven hangen bij een vriend. Hij woont nu op kamers, heeft een vriendin, hij werkt en heeft het helemaal naar zijn zin. Hij gaat veel stappen of lekker naar het strand met een groep vrienden en doet aan skateboarden. Hij maakt ook logo's voor t-shirts en elpeehoezen. Kortom hij heeft zijn draai gevonden.
Dromen voor de toekomst zijn toch oppakken waar we gebleven waren, verlost van alle huisperikelen in Slowakije en Nederland. Waar dat gaat gebeuren is nog niet bekend, maar zal toch bijna zeker in een Engels sprekend land zijn, zodat we onze eigen boontjes kunnen doppen en niet afhankelijk zijn.
We willen nog steeds zelfvoorzienend leven, met een stukje grond voor het verbouwen van gewassen en het houden van dieren, ons paardje terug bij ons, een simpel huisje, maar toch met een beetje meer luxe dan in Slowakije (een gewone badkamer, toilet en keuken zouden heel fijn zijn) en....... internet! En wie weet heel misschien toch nog een heel piepklein campinkje voor de lol…
Ik zie genoeg ingrediënten voor hilarische tv. Niet in de minste plaats dit:quote:Al twaalf jaar zijn Ton (52) en Ricky (38) van Beek de trotse eigenaren van een zeer exclusief restaurant in Sittard. Met Ricky als strenge ladychef en Ton als joviaal zingende gastheer, vormen zij een gouden duo. Voor Ton en Ricky is echter geen berg te hoog en dat is ook de reden dat zij hun geliefde plek achter zich laten en in Brazilië een nieuwe uitdaging aangaan.
Samen met goede vriend Rob (49) en diens 30 jaar jongere én hoogzwangere vriendin Patricia zullen zij daar pal aan het strand een superdeluxe resort met 10 villa’s, een zwembad en restaurant bouwen. De grond is al gekocht, het ontwerp is in 3D uitgevoerd en de eerste investeerders zijn gevonden. Eenmaal aangekomen in de nieuwe woonplaats Lagoinha blijkt echter dat de Braziliaanse autoriteiten niet zo gecharmeerd zijn van de grootse plannen van de Hollanders.
Sterker nog; er wordt een bouwstop afgekondigd nog voordat de bouw goed en wel begonnen is. En dan ervaren Ton en Ricky aan den lijve hoe ondoorgrondelijk de werkwijze van de Braziliaanse overheid eigenlijk is en hoe machteloos je positie als buitenlander hierin is. Na één jaar wachten, praten en actievoeren, zit er nog steeds geen schot in de zaak. Het spaarpotje is op, evenals het geduld van de investeerders. Tijd voor plan B.
Hij bijna 50 en zij 19 en zwanger. Op zich al een giller.quote:Rob (49) en diens 30 jaar jongere én hoogzwangere vriendin Patricia
en vriendin Patriciaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:34 schreef mcwops het volgende:
ben benieuwd naar plan B. iets van danseressen en bananen...
Doet me altijd een beetje denken aan "Hoe kom je terug uit Brazilie (of Thailand of waar dan ook) met 1 miljoen ?"quote:Op woensdag 23 september 2009 20:32 schreef Paracelsus het volgende:
Dit komt er deze donderdag aan bod:
[..]
Ik zie genoeg ingrediënten voor hilarische tv. Niet in de minste plaats dit:
[..]
Hij bijna 50 en zij 19 en zwanger. Op zich al een giller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey ! Take me drunk, i am home !
ik zag net een voorstukjequote:Op woensdag 23 september 2009 20:32 schreef Paracelsus het volgende:
Dit komt er deze donderdag aan bod:
[..]
Ik zie genoeg ingrediënten voor hilarische tv. Niet in de minste plaats dit:
[..]
Hij bijna 50 en zij 19 en zwanger. Op zich al een giller.
Zou hij daardoor zo'n raar accent hebben als hij in het Engels probeert te zingenquote:
Ik werd er triest van... Zowel zijn zangkunsten als dat haarquote:Op donderdag 24 september 2009 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou hij daardoor zo'n raar accent hebben als hij in het Engels probeert te zingen?
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:48 schreef MadGuy het volgende:
Ze zijn allebei vies. Tegen die moeder van Ricky: "Als je een jonge meid was geweest had ik je erbij genomen!"
Ik kom er na deze beelden toch weer op terugquote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
Z'n shirtje is nog viezer dan z'n haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |