quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
http://ogenblikje61.hyves.nl/
martien?
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef BVO het volgende:
Hij is dus officieel van de mannen nu.
oja, die aflevering kan ik me nog herinneren, al 25 jaar bij elkaar ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef peeet1 het volgende:
deze aflevering was aflevering 2
de link hier onder is aflevering 1
http://player.omroep.nl/?aflID=3621884
de winst??quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat er helemaal niet is nagedacht over oplossingen m.b.t. de werkdruk. Of lijkt dat maar zo? Die werkdruk was idd hoog voor zo'n gezin maar volgens mij vrij eenvoudig op te lossen. Als je je een klein jaar de pleuris werkt en echt iets goeds hebt neergezet, laat je dat niet zomaar achter. Hier spelen meer dingen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef KingSizePinda het volgende:
En wat gaan ze in Nederland doen ? Dat zien ze dan nog wel. Nou, welkom terug dan ..
Zakelijk gezien hebben ze et zeker goed aangepakt. Niks mis mee ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, zakelijk zijn het geen kneuzen. Succesvolle zaak verpatst -> chateau gekocht en goed verbouwd -> voor 1.1m (als ze de taxatiewaarde hebben gepakt) weggezet.
Dit zijn geen uitvreters hoor, waarschijnlijk hebben ze alweer een zaak.
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)quote:
weird, en dat pas na 25 jaar..HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)
"ENIG. Ik heb trouwens een hele leuke vent ontmoet, woont in Breda.Op dezelfde manier zoals jij falco gevonden hebt. ZO SPANNEND."
Dit is echt het klassieke geval van trouwen omdat het vroeger niet acceptabel was dat je homo bent... misschien is zij ook nog wel lesbisch... trouwen en kids voor het goed fatsoen en als de ouwetjes de pijp uit zijn en de kids oud genoeg geven ze toe aan hun ware gevoelensquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)
"ENIG. Ik heb trouwens een hele leuke vent ontmoet, woont in Breda.Op dezelfde manier zoals jij falco gevonden hebt. ZO SPANNEND."
onzin, dat telt voor 80 jaar geleden misschien, maar 15 jaar geleden echt niet, hoor..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is echt het klassieke geval van trouwen omdat het vroeger niet acceptabel was dat je homo bent... misschien is zij ook nog wel lesbisch... trouwen en kids voor het goed fatsoen en als de ouwetjes de pijp uit zijn en de kids oud genoeg geven ze toe aan hun ware gevoelens
Voor sommige mensen kan de druk van hun omgeving nog steeds een reden zijn om er niet voor uit te komen... ik ben zelf ook pas een jaar uit de kast dus kan het me ergens wel voorstellen dat je het verdringtquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Euridice het volgende:
[..]
onzin, dat telt voor 80 jaar geleden misschien, maar 15 jaar geleden echt niet, hoor..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef TheVulture het volgende:
kan het me ergens wel voorstellen dat je het verdringt
misschien deden ze dat al niet, en hadden ze een 'open' huwelijk, hij met vriendjes en zij met vriendinnen en was hun huwelijk een zakenrelatie, want erotische chemie zat er bij hun nu niet bepaald, maar ja, bij welk heterogeen huwelijk wel na 25 jaar.. die zijn er op een hand te tellen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor sommige mensen kan de druk van hun omgeving nog steeds een reden zijn om er niet voor uit te komen... ik ben zelf ook pas een jaar uit de kast dus kan het me ergens wel voorstellen dat je het verdringt
Net aflevering 1 gekeken, maar zonder twijfel... as gay as a two dollar billquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef peeet1 het volgende:
deze aflevering was aflevering 2
de link hier onder is aflevering 1
http://player.omroep.nl/?aflID=3621884
Zij is trouwens ook degene die auto rijdt, en toen ik die motorzaag zag wist ik dat zij m in handen moest hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:16 schreef Euridice het volgende:
en de moeder van Erica heette Renkema, en er werd genoemd het gezin Renkema, is dat ook iemand opgevallen misschien??
Naam van de moeder aannemen is niet zo gebruikelijk (understatement), dus hier was al langer sprake van een rolwisseling..LOL
ik ook, moest er wel om lachen, maar wat is er mis eigenlijk met zo'n duidelijke rolverdeling, zij (Erica) gaf ook heel duidelijk aan.. JIJ WILDE KOKEN, DAN GA JE KOKEN, MUTSquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Zij is trouwens ook degene die auto rijdt, en toen ik die motorzaag zag wist ik dat zij m in handen moest hebben
Er is nix mis met zo'n duidelijke rolverdeling, maar ga dan niet lopen ontkennen dat je man gay isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:41 schreef Euridice het volgende:
[..]
ik ook, moest er wel om lachen, maar wat is er mis eigenlijk met zo'n duidelijke rolverdeling, zij (Erica) gaf ook heel duidelijk aan.. JIJ WILDE KOKEN, DAN GA JE KOKEN, MUTS
wie zegt dat meneer eric renkema dat deed???quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:46 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Er is nix mis met zo'n duidelijke rolverdeling, maar ga dan niet lopen ontkennen dat je man gay is
Dat is waar... noch Erik, noch Martine heeft voor de camera geroepen dat ze nog regelmatig samen het behang van de muren vrijen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:48 schreef Euridice het volgende:
[..]
wie zegt dat meneer eric renkema dat deed???
exact, wat ze wel waren op tv was een uitstekend samenwerkend koppel, die een oud kasteel anex ruine kochten in Frankrijk, dat supermooi opknapten en het direct liep als een trein, een zeer goed zakenkoppel dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:52 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Dat is waar... noch Erik, noch Martine heeft voor de camera geroepen dat ze nog regelmatig samen het behang van de muren vrijen.
Klopt, en nog een stel mooie kinderen ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:55 schreef Euridice het volgende:
[..]
exact, wat ze wel waren op tv was een uitstekend samenwerkend koppel, die een oud kasteel anex ruine kochten in Frankrijk, dat supermooi opknapten en het direct liep als een trein, een zeer goed zakenkoppel dus.
Mwoah, ik vond het pandje en omgeving een stuk beter. Kweetniet hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zonde!! Het was zo'n leuk stel..
Ja, daar heb je het steeds over. Die meiden spraken redelijk Frans dacht ik zo. Dat geleuter over die kinderen, die waren heel wel in staat in Fr. de boel vlot op te pikken. Opoe en ma zijn de kwaaie pieren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:15 schreef Euridice het volgende:
kinderen
nee hoor, die twee wilden ook graag terug naar Nederland, jeetje, heb je het gevolgd? Ze gingen naar Frankrijk omdat pa dat graag wilde, ze kochten die flat in Nederland, omdat die cool was en vlakbij oma.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het steeds over. Die meiden spraken redelijk Frans dacht ik zo. Dat geleuter over die kinderen, die waren heel wel in staat in Fr. de boel vlot op te pikken. Opoe en ma zijn de kwaaie pieren.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:28 schreef Euridice het volgende:
jeetje, heb je het gevolgd?
Tja da's inderdaad wel weer zo...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ook van Martien?
Ik heb ook zo'n neef die het pas op z'n 40e 'wist'.
Zijn omgeving wist het al sinds zijn lagere schooltijd.
iedereen kijkt Wie is de Mol, en blijft daarna hangen bij Ik Vertrekquote:
Er zal vast wel meer spelen binnen dat gezin wat niet op tv verteld wordt. Daar gaat het programma immers niet over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag het gisteren voor het eerst, toevallig. En jezus wat heb ik me rotgelachen om die Martien.
Wist zij nu écht niet dat hij homoseksueel is?![]()
Ik moest even zoeken, maar u vraagt, wij draaien: http://player.omroep.nl/?aflID=5828825quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan nergens dit tweede deel terugvinden, om terug te kijken. Iemand een link?
Dat is het inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
iedereen kijkt Wie is de Mol, en blijft daarna hangen bij Ik Vertrek
Dynamisch duo was het zeker. Zomaar van het één opt ander de mazzel zeggen en vertrekken naar Kreta. De Griekse taal niet machtig, de nederlandse ook amper (sjampiejon), en niet kunnen koken. De goede ingredrienten om een florerend bedrijf op te starten. Volgens mij is het nog redelijk op z'n pootjes terecht gekomen later in het seizoen, maar slim was het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar u vraagt, wij draaien: http://player.omroep.nl/?aflID=5828825
De vervolgaflevering (uit 2007) van het dynamische Kretaduo is overigens ook te bekijken, zie http://player.omroep.nl/?aflID=4429451
Hoi Sigmund, dank je voor je linkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar u vraagt, wij draaien: http://player.omroep.nl/?aflID=5828825
De vervolgaflevering (uit 2007) van het dynamische Kretaduo is overigens ook te bekijken, zie http://player.omroep.nl/?aflID=4429451
quote:Jan en Walther zijn twee Bourgondische vijftigers uit Brabant. Jan heeft een eigen galerie annex interieurzaak en Walther werkt in de mode. Beide heren ontmoetten elkaar in het café en zijn sindsdien onafscheidelijk. De bekende kunstschilder Nico Vrielink is eigenaar van een magistraal kasteel in de Bourgogne. Hij heeft de Brabantse vrienden gevraagd om zijn chatêau met bed en breakfast te komen beheren. Zo gezegd, zo gedaan. In de praktijk blijkt echter dat het gezamenlijk runnen van een hotel wel iets heel anders is dan het drinken van een biertje in de kroeg.
Heb je wel kinderen? Geeft altijd wel een extra dimensie aan het programma, vind ik, die arme kids die dan ergens in een vreemd land in een klas worden gedumpt zonder dat ze de juf of hun klasgenootjes kunnen verstaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef KingSizePinda het volgende:
Ik ga naar Niguragua een bloemenwinkel openen. Kheb bijna geen geld, ik spreek de taal niet en kheb geen verstand van bloemen. Ik zoek nog wel een partner met geen verstand van zaken
Ho, niet zo snel!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef KingSizePinda het volgende:
Sjit nee ... die heb ik niet. Helaas, dan gaat et avontuur nie door.
quote:Herhalingen: Binnenkort gaan we een aantal uitzendingen herhalen. Op 19 maart 21.30 uur: De familie Boerkamp verruilt het gelderse Twello voor het vele malen romatischere Montefiore dell'Aso in Italië. Na een lange zoektocht vinden Alwin en Bionda hun droomhuis, tegen een berg aangeplakt, met uitzicht over de besneeuwde toppen van het Sibillini gebergte en in de verte de Adriatische kust.
Maar: na de koop begint het echte Italiaanse leven als hotelhouder pas. Kunnen hun zoontjes Mike (6), Robbie (4) en Jim (2) wel aarden op de Italiaanse school met uniform? En lukt het om het beloofde zwembad vol te krijgen als de eerste gasten op de stoep staan?
Iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef marcodej het volgende:
Hij moet alleen ophouden met dat zenuwachtige gegrinnik de hele tijd. Zeer irritant.
Zo te lezen breiden ze zelfs uit:quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:21 schreef Joenes het volgende:
Had deze familie de boel ook niet inmiddels verkocht?
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Paracelsus het volgende:
Voorbereidingen nul komma nul. Nog niks geregeld maar al wel een sjieke vila huren. :S
De enige met een beetje verstand leek die dochter te zijn.
Nou dat Frans van hem was toch niet echt super oid.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik verbaasde me er eigenlijk over dat die man van vorige week z'n talen zo goed sprak. Hij kwam niet al te snugger over.
Beetje tokkiefiguur die denkt dat 'ie het allemaal wel even gaat doen in Portugal.
Ja maar ik spreek helemaal geen Frans, dus ik was toch onder de indrukquote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou dat Frans van hem was toch niet echt super oid.
Dat kan ik ook met 3 jaar Frans op school.
in de vervolgaflevering kan ie na een paar maanden echter nog geen woord Portugees, terwijl zn kinderen dat al wel kunnen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik spreek helemaal geen Frans, dus ik was toch onder de indruk. En in aanmerking genomen dat echte tokkies hun talen helemaal niet spreken vond ik dit toch echt niet slecht hoor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |