Ik kende de oorspronkelijke aflevering uiteraard al wel, alleen dat vervolgstuk was nieuw voor me. En die riep weer dezelfde kromme tenen opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef TUFKAL het volgende:
de reacties van de mensen die deze voor de eerste keer zien blijven leuk en hetzelfde
Maar uiteindelijk hadden ze het wel goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:25 schreef Paracelsus het volgende:
Lekker in je blote kont op de naturistencamping.
Ik denk dat het er bij naturisten om gaat dat je vrije keus hebt of je naakt loopt of niet. Dat het dus zeker niet verplicht is. De camping sprak me aan. Vond er een heel relaxed sfeertje hangen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk hadden ze het wel goed voor elkaar.
Wat ik me nou altijd afvraag bij naturisten is waarom ze de ene keer wel volledig naakt gaan, de andere keer niet en de volgende keer weer half. Vooral dat laatste vind ik raar. Zo liepen er een aantal in hun blote reet maar hadden ze wel een shirtje aan (of die oude campingbaas die in zn blote reet liep, maar wel een oud trainingsjackje aanhad, dat zag er zo zielig uit...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |