Waarom weet je dat niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb je toch geen flikker aan als je niet weet dat je maar 100 mag...
tis ook de bedoeling dat je ter hoogte van die flitspalen afremt, daar zijn die dingen toch voor..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef _micro het volgende:
Ik ben 2x geflitst binnen 1,5 km en binnen 10 minuten op dezelfde weg. Zijn er regels dat je niet meerdere keren binnen een bepaalde tijd of binnen een bepaalde afstand geflitst mag worden?
Iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef veldmuis het volgende:
10 minuten, anderhalve kilometer, DAT IS VOLDOENDE JA!
300m.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
er is toch zoiets dat je binnen een bepaalde tijd niet voor het zelfde misdrijf gepakt kan worden? waar geldt dat voor
Het is lachwaardig, dit topique, maar hij hééft wel 'n punt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef _micro het volgende:
[..]
Dus de politie mag als ze willen wel 20 flitspalen binnen 100 meter zetten?
Hoe onstaan files...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:48 schreef trifko het volgende:
[..]
tis ook de bedoeling dat je ter hoogte van die flitspalen afremt, daar zijn die dingen toch voor..
Er is wettelijk vast gelegd dat er niet binnen 300m geflitst mag worden omdat je de gelegenheid moet hebben om te corrigeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:37 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het is lachwaardig, dit topique, maar hij hééft wel 'n punt.
Waar ligt de grens? Ik kan me voorstellen dat als je met 180km per uur van Amsterdam naar Enschede rijdt en je 1x bij Utrecht en 1x bij Apeldoorn wordt geflitst dat je 2x mag dokken. Maar wat als er 2 flitspalen op 10 meter staan? Of inderdaad: 20 flitspalen op 100 meter? Is dat 1 bekeuring? Wanneer worden het er 2?
Je bedoeld 301 meterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:47 schreef kraaksandaal het volgende:
De 1e flitspaal staat dan ook precies 310m verder.
Belachelijk eigenlijk. Je bent 2 x de pineut, er staat meer dan 300 meter tussen, dus je zou die 2e ook gewoon moeten krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey TS, ik heb laatst precies hetzelfde gehad op de A9. Ik vond de 100-borden écht niet duidelijk aangegeven en dacht bij de eerste keer dat ik geflitst was dat 't m'n buurman was (. Ik heb 'm nog uitgelachen). Bij mij gebeurde het ook tweemaal in 10 minuten. Gelukkig heb ik wél maar 1 boete binnengekregen (overigens uiteindelijk maar 9 km/u te hard). Dus ze houden er inderdaad rekening mee
.
Geef me ff een rij-agenda van je als je wil. Dan blijf ik binnen als jij gaat rijden... my god, hoe kun je godesnaam op de a9 NIET weten dat je maar 100 mag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
k vond de 100-borden écht niet duidelijk aangegeven
Het is dat jij het me nu verteld anders had ik het ook niet geweten...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geef me ff een rij-agenda van je als je wil. Dan blijf ik binnen als jij gaat rijden... my god, hoe kun je godesnaam op de a9 NIET weten dat je maar 100 mag.
Wat begrijpt een mens nou niet aan dit:
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet uit m'n hoofd bij alle wegen, maar daar hebben ze van die dingen voor uitgevonden. Borden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Het is dat jij het me nu verteld anders had ik het ook niet geweten...
Maar ik rijd dan ook nooit over de A9...
ik dacht ook al, WTF? dan staat mij nog een hoop te wachtenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef SunChaser het volgende:
er is helemaal geen trajectcontrole op de A9.
en elke 100 meter kom je dit dan tegen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:03 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik op weg rij waar ik nog nooit ben geweest ben ik waarschijnlijk meer bezig met de route omdat ik ergens naar toe moet dan dat ik op de snelheidsborden let... Maar dat kan ik wezen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet uit m'n hoofd bij alle wegen, maar daar hebben ze van die dingen voor uitgevonden. Borden.
Het is dom, dat snap ik zelf ook wel. Ik heb echter pas sinds kort mijn rijbewijs en was dus nog nooit eerder op de A9 geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geef me ff een rij-agenda van je als je wil. Dan blijf ik binnen als jij gaat rijden... my god, hoe kun je godesnaam op de a9 NIET weten dat je maar 100 mag.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |