Natuurlijk , die hebben dondersgoed door dat Israel stopt onder internationale druk, ik wil ze nog wel eens zien als die joden gewoon door zouden gaan en schijt aan iedereen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Kijk ik moet ze beide niet en waarom maakt de wereld zich er zo druk om? De Arabieren maken er geen punt van die zijn druk met andere dingen.
In de jaren '70 waren er ook jankende Palestijnen, maar de gatekeepers en cameravlooien vonden ze meestal niet nieuwswaardig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Teveel jankende Palestijnen op TV die zorgen ook voor scepsis.
Ik kan ze ook prima negeren in deze tijd hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
In de jaren '70 waren er ook jankende Palestijnen, maar de gatekeepers en cameravlooien vonden ze meestal niet nieuwswaardig.
Er is geen gelijkheid in de wereld,sommige bevolkingsgroepen hebben voordeel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Natuurlijk , die hebben dondersgoed door dat Israel stopt onder internationale druk, ik wil ze nog wel eens zien als die joden gewoon door zouden gaan en schijt aan iedereen hebben.
In 67 waren ze er al.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
In de jaren '70 waren er ook jankende Palestijnen, maar de gatekeepers en cameravlooien vonden ze meestal niet nieuwswaardig.
Ik ook; maar dit verklaart, samen met politieke belangen vanwege een niet te verwaarlozen moslimpopulatie in Europa, de gewijzigde houding van 'Europa' (Frankrijk, Nederland, Spanje en zelfs Duitsland) ten opzichte van Israël.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan ze ook prima negeren in deze tijd hoor
Dat is de beste manier om al het nieuws wat op je af komt te selecteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan ze ook prima negeren in deze tijd hoor
Waar vervolgens het grootste deel van die moslimpopulatie zonder enkel probleem deel uitmaakt van onze kapitalistische maatschappij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook; maar dit verklaart, samen met politieke belangen vanwege een niet te verwaarlozen moslimpopulatie in Europa, de gewijzigde houding van 'Europa' (Frankrijk, Nederland, Spanje en zelfs Duitsland) ten opzichte van Israël.
Ik mis Meki in deze discussiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waar vervolgens het grootste deel van die moslimpopulatie zonder enkel probleem deel uitmaakt van onze kapitalistische maatschappij.
Gelul,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:12 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn zeker 100 Israeliers omgekomen.
Maar de censuur in Israel is 100 % niemand mag daarover iets over zeggen.
Ga je nou echt serieus op Meki in?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:21 schreef rja het volgende:
[..]
Gelul,
Dat houden ze nooit geheim in Israël.
Hamas zijn een stelletje watjes, ze zijn vooral goed in zich verstoppen.
Israël heeft volgens mij zo´n 5000 soldaten in Gaza, volgens de berichten zijn er 15000 Hamas strijders,
voor die paar flut raketten heb je niet veel mensen voor nodig per dag, de rest verstopt zich ?
Ze doen weinig met hun overwicht in mensen !
.
Lul dan niet zo dom!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:40 schreef moussie het volgende:
[..]
ja dag, ik ga even die tig posts van jou doorzoeken naar die ene opmerking over de ondemocratische regimes in het MO die partijen uitsluiten van de verkiezingen
... net als in Israël.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waar vervolgens het grootste deel van die moslimpopulatie zonder enkel probleem deel uitmaakt van onze kapitalistische maatschappij.
Het gekke is dat die moslimpopulatie zich identificeert met de palestijnen en hun omstandigheden, het is een beetje de wereld op zijn kop.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook; maar dit verklaart, samen met politieke belangen vanwege een niet te verwaarlozen moslimpopulatie in Europa, de gewijzigde houding van 'Europa' (Frankrijk, Nederland, Spanje en zelfs Duitsland) ten opzichte van Israël.
quote:Treat Hamas like Japan in WWII: Israeli nationalist leader
2 days ago
JERUSALEM (AFP) — Israel should follow the example set by the United States when it brought Japan to its knees at the end of World War II, the head of an ultra-nationalist opposition party was quoted as saying Tuesday.
"We must continue to fight Hamas just like the United States did with the Japanese in World War II," Avigdor Lieberman said, according to the website of the Jerusalem Post newspaper.
Japan surrendered in 1945 after atomic bombs were dropped on the cities of Nagasaki and Hiroshima.
Lieberman, who quit Prime Minister Ehud Olmert's coalition government last year, said Israel needed to "break the will" of Hamas in Gaza where more than 900 Palestinians have been killed in a war that began on December 27.
"Israel won't be secure so long as Hamas is in power, and therefore we need to come to a decision that we will break the will of Hamas to keep fighting," he was quoted as saying during a speech at Bar-Ilan University, near Tel Aviv.
Lieberman's comments, which were widely broadcast on radio stations in Gaza and circulated on text messages, drew a withering response from senior Palestinians.
Mustafa Barghuthi, an independent lawmaker and former Palestinian information minister, said Lieberman's comments reflected the contempt felt by Israelis towards the Palestinians.
"This shows one more time that Israel never learn lessons from the past and rather invokes one of the bloodiest massacres in history to be the fate of the Gazans. They don't have respect for human life", he said.
Lieberman's right-wing Yisrael Beitenu party, which draws its core support from Israel's large Russian immigrant community, is tipped to emerge as the fourth largest party in elections due on February 10.
[disclaimer]Ik ben het absoluut niet eens met deze man![/disclaimer]quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:29 schreef teletubbies het volgende:
Een israelische politicus wil nieuwe Hiroshima in Gaza!!!!!
http://www.google.com/hos(...)xEsA6tc4jY_geH7HvqQw
Ik denk dat hij niet heeft geleerd van wat Hitler deed met joden. Hij wil namelijk hetzelfde doen met moslims...... het lijkt alsof hij eigenlijk profiteert van wat o.a zijn voorouders meemaakte.
[..]
© ANPquote:Israël ontkent ten stelligste de gevaarlijke stof te gebruiken.
Daar hebben de Moslims het dus van afgekeken. Aangezien beide hetzelfde soort geloof is en de Islam alleen later is bedacht maar dezelfde profeten heeft + Jezus en Mohammed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:50 schreef Plaza het volgende:
Volgens de Thora zijn niet-joden miinderwaardig, vandaar dat ze keer op keer bewust mensen uitmoorden en VN gebouwen treffen (immers in hun ogen zijn het ongelovigen)
Mooi dan schaffen dat gelijk af en houden we al wat minder geloven over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar hebben de Moslims het dus van afgekeken. Aangezien beide hetzelfde soort geloof is en de Islam alleen later is bedacht maar dezelfde profeten heeft + Jezus en Mohammed.
Wilde net zeggen. Dat minderwaardig achten van andere geloven dat ken ik ergens van.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar hebben de Moslims het dus van afgekeken. Aangezien beide hetzelfde soort geloof is en de Islam alleen later is bedacht maar dezelfde profeten heeft + Jezus en Mohammed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |