Fijne terug reis en tot de volgende keerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef popolon het volgende:
3 kilo drop en 3 kilo kaas in de koffer. Ik ben er klaar voor.
Nu nog even 5 haringen wegwerken.
* appelsientje pakt youtube erbij en zet MJ aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jam vind ik persoonlijk het beste nummer van MJ
ja en toen las ik ineens de pagina waar dat op stondquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga toch weg, dat is met afstand Beat It.
De unplugged versie van Uninvitedquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is gewoon wetenschappelijk bewezen inderdaad
jepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben ik nu een barbaar als ik Roosbeef niet ken?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De unplugged versie van Uninvited,
.
Dat jij het met me eens bent mag een godswonder zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is gewoon wetenschappelijk bewezen inderdaad
Dire Straits en Fleetwod Macquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje muziek wat je in het genre Bon Jovi, U2, Live, Bruce Springsteen, Dire Straits, Keane, Queen, Michael Jackson, Fleedwood Mac en Aerosmith kan scharen.
Veel 80's-muziek, maar ik vind muziek van Robbie Williams, Alanis Morissette en Black Eyed Peas ook leuk.
Maar goed ik ken wel meer 'belangrijkere' dingen nietquote:
Ik las ooit dat Nirvana een platencontract had getekend bij Geffen. Ik dacht waarom dit bandje. Ik had hun eerste CD en was wel aardig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
G 'n R waren extreem tof destijds.Maar toen kwam Nirvana en dat heb ik nu al 17 jaar niet meer losgelaten.
Mooie lunchconclusie!
Brothers In Arms, Private Investigations, Sultans Of Swingquote:
Dan moet je hier eens naar luisteren. Pas geleden gestopt maar bestonden al 20 jaar voor the White stripes.quote:
Rayquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje muziek wat je in het genre Bon Jovi, U2, Live, Bruce Springsteen, Dire Straits, Keane, Queen, Michael Jackson, Fleedwood Mac en Aerosmith kan scharen.
Veel 80's-muziek, maar ik vind muziek van Robbie Williams, Alanis Morissette en Black Eyed Peas ook leuk.
Alsof jij geen slechte smaak hebt met PSV?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ray
Bon Jovi?![]()
van Robbie Williams vind ik vooral zijn eerste 2 CD's erg goed
Swing When You're Winning vond ik een geweldig albumquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof jij geen slechte smaak hebt met PSV?.
Robbie Williams heeft zeker goede nummers, vooral vanaf 1996 tot 2002. Angels blijft geweldig.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof jij geen slechte smaak hebt met PSV?.
Robbie Williams heeft zeker goede nummers, vooral vanaf 1996 tot 2002. Angels blijft geweldig.
De Mr. Bojangles-versie van Robbie vind ik ook geweldig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Swing When You're Winning vond ik een geweldig album
zeker, dat was zijn beste periode, Life Thru a Lens is een geweldig albumquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |