destijds kwam er nog weleens wat fantastisch optreden daar, tegenwoordig treedt Kane daar opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zag Bruce in de Kuip in 1985.
Hij begon met 'on two three let's kick some ass'
Ik stond op het gras en 3 en half uur later was het pas afgelopen.
Ik voelde het stadion trillen.
quote:
Leuk, zo'n coverartiest! Doet 'tie ook feestjes en partijen?quote:
Dat was zo mooi tijdens zijn concert. Die covers als tribute gaven het iets extra'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Leuk, zo'n coverartiest! Doet 'tie ook feestjes en partijen?
Whehequote:
Vanaf wanneer is die actie?quote:
Hij is fijnquote:
quote:De gemeente Ermelo voert opnieuw een vloekverbod in. B en W hadden het uit de plaatselijke verordening geschrapt, maar de gemeenteraad wil het er weer in hebben, al was het alleen maar om de symbolische waarde. Putten en Staphorst hebben ook zo'n verbod. In de praktijk is er nog nooit iemand bekeurd.
J. Cash.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Breach het volgende:
Die breekbaarheid in zn stem. Ongeëvenaard. Eén van mooiste nummers ooit. En 1000x beter dan het origineel.
Ik ben ook gekapt met die stadionconcreten, heb Bruce een paar jaar geleden nog in Ahoy gezien, vanaf persplekken kun je hem bijna ruikenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
destijds kwam er nog weleens wat fantastisch optreden daar, tegenwoordig treedt Kane daar op
Je gaat over de grensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:17 schreef SCH het volgende:
In het kader van de slechte muziek waar je je niet voor hoeft te schamen heb ik net voor 6 euro de Grootste hits van Guus Meeuwis gekocht heb wel gezegd dat het een kadootje is
Oh nee hoor, die heb ik al duizenden keren overschreden. Ik heb ook seizoen 3 van Gooische Vrouwen gekocht, schrap je me nu van je lijstje?quote:
Ik kijk naar DR. Phil.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee hoor, die heb ik al duizenden keren overschreden. Ik heb ook seizoen 3 van Gooische Vrouwen gekocht, schrap je me nu van je lijstje?
Oh jee, moeten we nu iets samen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
We zijn trouwens ook 'high' op last.fm, SCH.
Niks verkeerds aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:17 schreef SCH het volgende:
In het kader van de slechte muziek waar je je niet voor hoeft te schamen heb ik net voor 6 euro de Grootste hits van Guus Meeuwis gekocht heb wel gezegd dat het een kadootje is
Als het kan iedere avond, vooral als ie aan het eind met zijn vrouw hand in hand het podium afloopt.quote:
Ik moest huilen bij de eind scene van an officer and a gentlemanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het kan iedere avond, vooral als ie aan het eind met zijn vrouw hand in hand het podium afloopt.
Ik kijk Project Runway. Nou?
OMG, ik ben Very Highquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |