K-Fed als in Kevin Federline, of zeg ik nu iets heeeeel stom?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef popolon het volgende:
Ben zelf naar alle concerten van K-Fed geweest. Da's pas een hardcore hiphoppert.
Jiju zag Public Enemy toch ook op Lowlands ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef popolon het volgende:
Ben zelf naar alle concerten van K-Fed geweest. Da's pas een hardcore hiphoppert.
waarom ga je tegenwoordig niet meer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens, vroeger ging ik altijd naar hardcore feesten
- Digitale overdose (Hellraiser)
- Thunderdome
- enz
Wat een herrie was dat (maar toen wel gaaf)
m'n eerste keerhttp://video.google.com/videoplay?docid=-2565635670820999026
Ja die, die kerel is goed man.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
K-Fed als in Kevin Federline, of zeg ik nu iets heeeeel stom?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben ik nu een barbaar als ik Roosbeef niet ken?
Zie mijn reactie eerder dit topic. Deze dus: [Hools] De VBL Kroeg #1843: Overuren maakt het bier!quote:
Te oudquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom ga je tegenwoordig niet meer?
oke zo ff luisterenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Zie mijn reactie eerder dit topic. Deze dus: [Hools] De VBL Kroeg #1843: Overuren maakt het bier!
Let vooral op de teksten. Muzikaal is het op de cd ook erg dik in orde, maar dan moet je maar even downloaden.quote:
Dat zei ik al.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef RayMania het volgende:
Dat verandert echt om de minuut hier. Er bestaat geen mooiste nummer ooit.
Geen punk!?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef tong80 het volgende:
Wat is voor jullie het mooiste nummer ooit ?
Dat veranderd bij mij om de haverklap maar na ik deze Youtube zag is dit nummer voor mij momenteel het mooiste nummer ooit :
Wat vind je van Born to Run Pfaf ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen punk!?
Wisselt bij mij ook dagelijks. 20 December was dit m'n top50: FOK! singles top 100 allertijden 2008 (deel 2)
Wel aardig, maar iets te groots voor mij. Ik heb het niet op stadionrock, veel galm, groots opgezette muziek. Zie mijn nummer één.quote:
Born to Run isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef tong80 het volgende:
Wat is voor jullie het mooiste nummer ooit ?
Dat veranderd bij mij om de haverklap maar na ik deze Youtube zag is dit nummer voor mij momenteel het mooiste nummer ooit :
Ik heb Iron Maiden afgelopen zomer live gezien, maar ben na 30 seconden weggelopen. Met tranen in de oren en bloed in de ogen. Of andersom.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Born to Run is
en wat Ray zegt er zijn zoveel goede nummers. Er is niet echt 1 uitgesproken favoriet.
Maar als ik 1 nummer moet noemen, noem ik Hallowed Be Thy Name van Iron Maiden.
dit live meemaken is (voor een Maiden fan) zo ongelofelijk prachtig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was een grote hit in NL. Ooit.quote:
Briljant.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Breach het volgende:
Vind dit een betere Bruce Springsteen Tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |