SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Ik heb er een inkoppertje van gemaaktquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef Grulez het volgende:
Ik had wel iets met zn dikke kop in de tt verwacht
Johan is alvast voorbereid op een nieuwe koudegolf. tevens tvpquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Whehe.quote:savantas0029 (4 days ago)
wat een zielige lul, die johan.
is zeker een keer gegrepen in het park>
Blijft idd kostelijk.quote:
eensquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou het programma willen veranderen in een soort Barend en van Dorp, over meer dan voetbal alleen. Johan die ook politici aanpakt.
1 gaat om de positie van technisch directeur, de ander om de rol van adje interim.. hij is te oud voor de lange termijn maar een half jaartje bijbeunen moet lukkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:47 schreef Zjakkie het volgende:
Beenhakker is te oud om Feyenoord nog te helpen
Leo Beenhakker zou een zegen voor Feyenoord zijn![]()
![]()
Hier bij quote ik mezelf even :quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
1 gaat om de positie van technisch directeur, de ander om de rol van adje interim.. hij is te oud voor de lange termijn maar een half jaartje bijbeunen moet lukken
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Dan kan je beter een assistent als interim kiezen denk ik
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef Wooldoor het volgende:
haha en het is ineens weer een varken.
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:34 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld had, maar Derksen zit nu bij DWDD.
Overheen gelezen dan.quote:
Ach anders zit hij ook maar thuis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef TC03 het volgende:
Johan had ook gewoon zijn 'Beste Johan' van vandaag naar DWDD kunnen sturen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Rikketik het volgende:
Johan is een x aantal kilo's aangekomen, om het in John's woorden te zeggen.
Wie is John?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Rikketik het volgende:
John van Beukering. Ook een kenner.quote:
haha dat vroeg ik me net ook afquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie in die filmpjes steeds dezelfde supporters die schreeuwen dat ze havenarbeiders zijn en 10 uur per dag in de haven werken, maar waarom staan ze dan altijd langs het trainingsveld
Goed kerst gevierdquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Rikketik het volgende:
Nee, John de Wolf. Was een verwijzing naar zijn taalgebruik bij DWDD.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
John van Beukering. Ook een kenner.
Niet te gelovenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Twerk het volgende:
Een jaar of 10 geleden was het helemaal genant:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Twerk het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onherkenbaar gewoon.
Die rookwalmen door het beeld waren altijd geniaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Twerk het volgende:
Zeker niet. Volgens mij heeft hij gewoon zijn hele stofwisseling naar de gallemiezen geholpen met dat jojogedrag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef buddyb het volgende:
Zo vaak afvallen en aankomen kan niet gezond zijn.
Dat vond ik met Sunday United altijd zo vet. Dan hield Ruud ter Weijden zijn verhaaltje terwijl Johan buiten beeld zat te dampen. Maar die rookwalmen zag je dan welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die rookwalmen door het beeld waren altijd geniaal![]()
En Hugo Camps pafte toen ook de ene sigaret na de andere weg. Altijd kostelijk om te zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat vond ik met Sunday United altijd zo vet. Dan hield Ruud ter Weijden zijn verhaaltje terwijl Johan buiten beeld zat te dampen. Maar die rookwalmen zag je dan wel
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die rookwalmen door het beeld waren altijd geniaal![]()
Klopt. Zo bezien is het tegenwoordige programma maar een flauw aftreksel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef DrDentz het volgende:
Hugo Camps zoop ook pure jenever. Hoe later in de uitzending hoe vager zijn uitspraken werden, en als de camera's uitgingen konden ze hem wegdragen.
Stelde niks voor (zie uitzendinggemist anders). Een herhaling van "Beste Johan" eerder die dag.quote:
Wat een achtergrondquote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef Rucebo het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)IsEenBeetjeFlauw.htm
Dit is beter dan die plee waar ie een tijdje terug stond.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat een achtergrond![]()
de kalender, sigarendoos etc.
Of die middelvingerquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is beter dan die plee waar ie een tijdje terug stond.
Vooral dat laatste volgens mij, hij heeft nog steeds een bolle toet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Rucebo het volgende:
Hij lijkt weer iets afgevallen trouwens, of ze hebben de camera bewust wat verder weg gezet.
Waarschijnlijk heeft ie nog een paar slagroomtaarten in de koelkast staan, en die moeten nu eenmaal ook op...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij haalt niet meer het optimale rendement uit zichzelf.
Hij is sowieso vrij matig qua namen. Jonge talenten ergens in Europa zijn al helemaal niet zijn ding.. Het is zijn taak ook niet, maar soms verbaas je je er weleens over idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Wel matig dat Johan Ben Sahar niet kende voordat hij naar De Graafschap kwam.
Derksen heeft het er over dat Ajax, Wielaert in termijnen wilde betalen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef Tommeke het volgende:
Over Elia, het is toch vrij normaal om in termijnen te betalen?
Ja, dat bedoel ik ook. Volgens mij is daar niet zo veel raars aan...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Derksen heeft het er over dat Ajax, Wielaert in termijnen wilde betalen.
Komt doordekken niet meer op de website van Eredivisielive.nl?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:18 schreef DrDentz het volgende:
Over 10 dagen wordt onze held al 60.
[ afbeelding ]
Hehe zou wel een mooie actie zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef TC03 het volgende:
We moeten namens Fok twee van die shirts sturen, eentje in XS en eentje in XXL.
Ik ben voor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef TC03 het volgende:
We moeten namens Fok twee van die shirts sturen, eentje in XS en eentje in XXL.
Bruins komt idd wel erg matig over.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef koningdavid het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)aatMistHijDeBoot.htm
Laten we dan uitgaan van ong. 30 euro totaal. Als we nou 15 fokkers vinden die elk 2 euri bij willen dragen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:40 schreef BB-boy het volgende:
11,50 zonder verzendskosten.
x2 natuurlijk...
Er staat al weer een nieuwe op:quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Derksen heeft het er over dat Ajax, Wielaert in termijnen wilde betalen.
Komt doordekken niet meer op de website van Eredivisielive.nl?
Gewoon één iemand bestelt het en betaalt dat bedrijf. Iedereen die meedoet maakt dan zijn 2 euri (of meer, we zien wel hoeveel er meedoen) over aan die persoon.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:47 schreef Rikketik het volgende:
Ik wil best mee doen.
Maar hoe wil je dat gaan regelen?
Dat is misschien wel een mooie taak voor jou als voorzitter van z'n fanclub.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik doe mee.
Bezorgen we het bij hem thuis in Oudewater?
Leuke afleveringquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil wel een paar euro neertellen voor iets moois voor onze Johan
[..]
Er staat al weer een nieuwe op:
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19992
Ja, neem het op met een camera, en leg ook uit waarom er 2 shirts zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een mooie taak voor jou als voorzitter van z'n fanclub.
Of ga de opnames van Doordekken verstoren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, neem het op met een camera, en leg ook uit waarom er 2 shirts zijn.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een mooie taak voor jou als voorzitter van z'n fanclub.
Dat is wel het meest geniale idee ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Of ga de opnames van Doordekken verstoren.
wat was je vraagquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:37 schreef Fizd het volgende:
Hooray!
De snor heeft m'n vraag beantwoord.
Olifant (zie interview @ fanclub).quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:58 schreef Omnifacer het volgende:
Zullen we er een sigaar bij doen? Matelieff rookt hij geloof ik het liefst
Klopt als een bus.quote:
"Overigens vind ik niet dat wat lokale notabelen daar over moeten oordelen hoor"quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:30 schreef DrDentz het volgende:
"De tijden dat ik me door een of andere provinciaal uit Friesland op de kast liet jagen zijn voorbij."
Samen met -J-D-?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, er zijn wel genoeg donateurs nu (nog 1 nodig eigenlijk, maar dat komt wel goed), dus we kunnen tot actie over gaan. Sowieso moeten de shirts nu wel besteld worden als we nog op tijd willen zijn voor Johan's verjaardag.
Wie gaat het overhandigen? Het lijkt me handig dat diegene ook de shirts besteld dan.
Schrijf mij er maar bij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, er zijn wel genoeg donateurs nu (nog 1 nodig eigenlijk, maar dat komt wel goed), dus we kunnen tot actie over gaan.
31 januariquote:
Ja, slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:24 schreef Zero2Nine het volgende:
Mooie verklaring van Johan over de korte duur van Beste Johan
Ja maar waarom zou het problemen geven, zo'n langer item? Als veel mensen hem gemaild hebben dat ze het te lang vonden duren ok, maar dan moet hij dat zeggen. 't maakt niet zo veel uit hoor maar vond zijn verklaring gewoon erg vaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:01 schreef dennisw het volgende:
Hoezo slaat het nergens op? Johan is altijd eerlijk geweest over de uitzendingen. Hij gaf bijvoorbeeld toe dat er meerdere afleveringen op 1 dag werden opgenomen.
Dat is misschien een betere verklaringquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:24 schreef Veerboot het volgende:
Hij had het over een technische reden toch? Waarschijnlijk kostte die langere filmpjes per dag gewoon te veel bandbreedte en dus geld.
Dat idee heb ik wel. Het is natuurlijk ook wel zwaar om elke dag weer je rol te moeten spelen. Hij zal zelf ook wel moe worden van het herhalen van zijn mening, er wordt hem elke keer hetzelfde gevraagd. Waarschijnlijk gaat er maandag weer iemand vragen of hij Mario Been een geschikte persoon voor Feyenoord vindt. Maarja dat is nu eenmaal zijn werkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef Twerk het volgende:
Allerlei wat gezochte verklaringen ten spijt maar ik me wat zorgen om onze grote vriend. Na zijn terugkomst uit Amerika maakte hij ook op Tv bij Voetbal International al een vrij matte indruk.. En nu weer een vrij onduidelijke verklaring hiervoor.. Misschien moet ie nog ff inkomen, of heeft hij er niet meer zoveel zin in.
Maar zelfs hem is niets menselijks hem vreemd.. Ik blijf erbij dat hij het een beetje gehad heeft.. Wat ik volkomen logisch zou vinden overigens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Zijn rol is eigenlijk ook om daar met tegenzin te gaan zitten, een Johan Derksen zou nooit mogen zeggen dat hij het leuk vindt om met zn kop op tv te komen. Dat is "alleen om de alimentatie te kunnen betalen". Alles moet met tegenzin gedaan worden.
Idd. Juist omdat het hem ook zo weinig uitmaakt wat anderen ervan vinden kan hij soms zo lekker cynisch zijn over zichzelf (zeker icm Wilfred).. Al neemt hij zijn VI wel bloedserieus.quote:Op zondag 25 januari 2009 08:40 schreef koningdavid het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)etRooskleurigUit.htm
Mooi die zelfspot weer aan het einde.
quote:Logisch als je zo vaak moet aftrappen.
quote:
dat was toch die blonde nicht, volgens die limburgse reporterquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
Honda is een aantrekkelijke jongen om te zien.
Idd over het vertrek van Stevens:quote:
quote:Johan Derksen reageert op het plotselinge vertrek van trainer Huub Stevens. Op site van PSV staat te lezen "dat er geen echte 'click' is tussen hem en de spelersgroep". Stevens werd vorig jaar nog binnengehaald als de man die PSV weer op de rails zou krijgen. Na het vertrek van Ronald Koeman rommelde het in Eindhoven. Dit seizoen presteerde PSV onder de maat. De club was kansloos in de Champions League, doet niet meer mee voor de nationale beker en staat vijftien punten achter koploper AZ
Waar de kut staat ie nou weer dan? Geweldig, je weet nooit wat er komt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef -J-D- het volgende:
'Honda kan een publiekslieveling worden in Eindhoven'
Met mooie vogeltjes op de achtergrond in een idyllische omgeving.
Volgens mij gewoon in z'n eigen tuin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waar de kut staat ie nou weer dan? Geweldig, je weet nooit wat er komt.
Kun je die Doordekken-afleveringen eigenlijk ergens terugkijken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef Veerboot het volgende:
Leuke uitzending van Doordekken gisteren. Dat verhaal over Jan Reker die in z'n broek poepte toen hij uit een vliegtuig moest springen
Tnx. Dat was het ja.. Maar hoewel ik normaal allerlei video's kan bekijken lukt dat op die site niet.. Deel van het scherm links blijft gewoon wit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:47 schreef -J-D- het volgende:
http://video.eredivisielive.nl/vod.php#
Specials --> Doordekken.
haha inderdaad, het buitenleven doet 'm duidelijk goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:12 schreef TC03 het volgende:
Wat is Johan vrolijk in die laatste Doordekken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:25 schreef MaxC het volgende:
"Trainers/<naam> denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden" komt ook wel vaak langs
"Dieter van Tornhout vind ik een louter modale voetballer."quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
"Nadat de eenheidsworsten gehersenspoeld zijn op de trainerscursus in Zeist"
"Idd een hele gemankeerde spits.. Puur 1 benig ook he.. En ondanks zijn lengte een hele matige kopper"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
"Dieter van Tornhout vind ik een louter modale voetballer."
"Ruud Gullit was meer te vinden in de P.C. Hooftstraat dan bij Feyenoord en heeft alleen maar miskopen gedaan. Maar verder wel een gezellige man hoor."quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:42 schreef Bklein het volgende:
"Andries Jonker neem ik niet serieus, ik vind het een Amsterdamse bijgoochem, een blaag. Verder heb ik niks tegen die jongen hoor"
quote:
quote:
Ik denk niet dat je het te serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:32 schreef Twerk het volgende:
Tenenkrommend in Doordekken ook hoe die Genee gebaart naar mensen die aan het werk zijn dat ze stil moeten zijn.. Ga dan ergens anders je pretentieuze lulkoek verkondigen dan in het centrum van Vianen
Die hele show rondom die filmpjes is toch juist mooi, ik denk niet dat je je daar aan moet ergeren, het is allemaal maar een soort van toneelstukje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:32 schreef Twerk het volgende:
Tenenkrommend in Doordekken ook hoe die Genee gebaart naar mensen die aan het werk zijn dat ze stil moeten zijn..
Verwacht hij nog echt dat mensen hun werkzaamheden stilleggen omdat hij daar de show wil stelen met een nauwelijks bekeken, derderangs programma wat alleen op een slechtlopende betaalzender te zien is..
Ga dan ergens anders je pretentieuze lulkoek verkondigen dan in het centrum van Vianen![]()
Het was dan ook meer een Derksen-imitatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die hele show rondom die filmpjes is toch juist mooi, ik denk niet dat je je daar aan moet ergeren, het is allemaal maar een soort van toneelstukje.
Geweldigquote:
Die is cool ja. Heb je hem ook al gezien in Who's Next?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:13 schreef TLC het volgende:
Ik zat nog ff te youtuben![]()
".... die meneer Rouvoet die zei ook al in de media dat we allemaal grotere gezinnen moesten nemen, ik betaal me nou al scheel aan de alimentatie, schei uit zeg"
![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:30 schreef DrDentz het volgende:
Johan is zoveel grappiger dan de meeste cabaretiers
Hilarischquote:In de media ligt Jonker geregeld onder vuur. Met name Johan Derksen richt zijn pijlen met enige regelmaat op de trainer annex technisch directeur. Derksen noemt Jonker een 'zelfingenomen blaag die ik niet serieus kan nemen'
Prachtig dat laatste gedeelte over die muziek:quote:Op zondag 1 februari 2009 02:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die is cool ja. Heb je hem ook al gezien in Who's Next?
"Oja vroeger werd er onderling ook wel wat gescholden hoor, dan informeerde je of zijn zus achter het raam zat onder een neonbuis" ..
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Keano het volgende:
Haha heb me echt kapot gelachen toen hij het ook gewoon serieus ging behandelen
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:46 schreef Zero2Nine het volgende:
Merken jullie trouwens ook dat je dankzij Johan Andries Jonker zelf ook totaal niet meer serieus kan nemen? Ik bedoel natuurlijk heeft hij gewoon een irritant accent e.d. maar ik denk dat ik er zonder de uitspraken Derksen er een stuk minder op had geletHoorde hem gister praten bij studio sport... moet dan altijd meteen aan Johan denken.
Wat een knappe kerl he?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wilde het al veel eerder zeggen, maar die avatar van jou is een geweldige hommmage aan Johan.
Dankzij Johan keek ook niemand meer naar Million Dollar wedding.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:46 schreef Zero2Nine het volgende:
Merken jullie trouwens ook dat je dankzij Johan Andries Jonker zelf ook totaal niet meer serieus kan nemen? Ik bedoel natuurlijk heeft hij gewoon een irritant accent e.d. maar ik denk dat ik er zonder de uitspraken Derksen er een stuk minder op had geletHoorde hem gister praten bij studio sport... moet dan altijd meteen aan Johan denken.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef groenen het volgende:
[..]
Dankzij Johan keek ook niemand meer naar Million Dollar wedding.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was ook mooi ja, is dat fragment nog ergens?
Maargoed het lijkt dus alsof Johan een persoon of een product kan maken of brekenIk denk dat iedere club nu ook wel drie keer nadenkt voor ze 'professor doctor Bosz' nog een rapport vol open deuren laten schrijven.
Het Buckler effectquote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was ook mooi ja, is dat fragment nog ergens?
Maargoed het lijkt dus alsof Johan een persoon of een product kan maken of brekenIk denk dat iedere club nu ook wel drie keer nadenkt voor ze 'professor doctor Bosz' nog een rapport vol open deuren laten schrijven.
Tja... dat wisten we al langer. Compleet ongeloofwaardig, die Johan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:02 schreef navigator het volgende:
Vuistdiep bij Jan Reker in zn hol gisteren.
Was erg leuk jaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij DWDD, de Jakhalzen.Samen met Genee z'n verjaardag vierend.
HIj had hem voor die vermeende panna dan een dwarslaesie geschopt zeker ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef TLC het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)tJeNogGeenLeider.htm
"......... dan was zijn carriere meteen afgelopen"
![]()
(Johan over Kees Kist)
Een Kokmeijertje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
HIj had hem voor die vermeende panna dan een dwarslaesie geschopt zeker ?
Waar om heb ik nou de hele dag of zonder beeld of zonder geluid?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Was erg leuk ja![]()
Voor diegene die het gemist hebben ;
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/jakhalzen.php?id=538&autostart=true
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef Vasilevski het volgende:
Bij VI ook lekker. Over die nieuwe pief bij Ajax, die vindt dat Ajax alleen maar kampioen wil worden: "Dat zijn de verwarde woorden van een hopman uit de padvinderij."
Ik lag dubbel, vooral vanwege het onverwachtse: hij had al een tijd geen echt memorabele uitspraken meer, maar dit is er eentje om in te lijsten.
Derksen geeft Van Basten aan het begin van het avontuur altijd wel het voordeel van de twijfel, al noemt hij ook het feit dat Van Basten als hoofdtrainer weinig ervaring heeft (wat gewoon zo is). Maar Marco heeft alleen zichzelf met z'n vage opstellingen, gekke wissels, raar gedrag, enz. Derksen houdt vol dat Marco een topcoach kán worden, dat vind ik al behoorlijk mild.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef versteegrob het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)opcoachOnwaardig.htm
'Gedrag van Van Basten is een topcoach onwaardig'
04/02/2009 14:25
Johan Derksen behandelt in de rubriek 'Beste Johan' vragen die het publiek hem stelt. Hij spreekt onder meer over Ajax-Heracles Almelo, FC Volendam en Marco van Basten.
Van Basten moet tegenwoordig alles slikken van Derksen
Neuh... is een beetje doodgebloed.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh... is een beetje doodgebloed.
Wel jammer dat ie 'm dan bij Doordekken herhaalt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik moest er ook meteen om lachen, hij schudde hem zo uit z'n mauw. Kan me niet voorstellen dat hij thuis geen lijstje heeft liggen met dit soort uitspraken.
Nog nooit 1 ingezondenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Hoevaak heeft Johan een vraag van julli beantwoord?
9 keer tot nu toe van mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Hoevaak heeft Johan een vraag van julli beantwoord?
Hij is dan ook al 60 he, dus onderhand mag zo'n jasje welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef venomsnake het volgende:
O god, hij heeft dat belachelijke gele opa jasje weer aan.
Ik 3 x . Een keer in VI met Genee . 1 x bij VI op rtl en nu 1 x bij Beste Johan. toch leukquote:
Wat?!?! Johan doodgebloed?!?! En niemand die probeerde het bloeden te stelpen?!? Wat sneu.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh... is een beetje doodgebloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |