SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Ik heb er een inkoppertje van gemaaktquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef Grulez het volgende:
Ik had wel iets met zn dikke kop in de tt verwacht
Johan is alvast voorbereid op een nieuwe koudegolf. tevens tvpquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Whehe.quote:savantas0029 (4 days ago)
wat een zielige lul, die johan.
is zeker een keer gegrepen in het park>
Blijft idd kostelijk.quote:
eensquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou het programma willen veranderen in een soort Barend en van Dorp, over meer dan voetbal alleen. Johan die ook politici aanpakt.
1 gaat om de positie van technisch directeur, de ander om de rol van adje interim.. hij is te oud voor de lange termijn maar een half jaartje bijbeunen moet lukkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:47 schreef Zjakkie het volgende:
Beenhakker is te oud om Feyenoord nog te helpen
Leo Beenhakker zou een zegen voor Feyenoord zijn![]()
![]()
Hier bij quote ik mezelf even :quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
1 gaat om de positie van technisch directeur, de ander om de rol van adje interim.. hij is te oud voor de lange termijn maar een half jaartje bijbeunen moet lukken
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Dan kan je beter een assistent als interim kiezen denk ik
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef Wooldoor het volgende:
haha en het is ineens weer een varken.
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:34 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld had, maar Derksen zit nu bij DWDD.
Overheen gelezen dan.quote:
Ach anders zit hij ook maar thuis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef TC03 het volgende:
Johan had ook gewoon zijn 'Beste Johan' van vandaag naar DWDD kunnen sturen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Rikketik het volgende:
Johan is een x aantal kilo's aangekomen, om het in John's woorden te zeggen.
Wie is John?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Rikketik het volgende:
John van Beukering. Ook een kenner.quote:
haha dat vroeg ik me net ook afquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie in die filmpjes steeds dezelfde supporters die schreeuwen dat ze havenarbeiders zijn en 10 uur per dag in de haven werken, maar waarom staan ze dan altijd langs het trainingsveld
Goed kerst gevierdquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Rikketik het volgende:
Nee, John de Wolf. Was een verwijzing naar zijn taalgebruik bij DWDD.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
John van Beukering. Ook een kenner.
Niet te gelovenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Twerk het volgende:
Een jaar of 10 geleden was het helemaal genant:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Twerk het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onherkenbaar gewoon.
Die rookwalmen door het beeld waren altijd geniaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Twerk het volgende:
Zeker niet. Volgens mij heeft hij gewoon zijn hele stofwisseling naar de gallemiezen geholpen met dat jojogedrag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef buddyb het volgende:
Zo vaak afvallen en aankomen kan niet gezond zijn.
Dat vond ik met Sunday United altijd zo vet. Dan hield Ruud ter Weijden zijn verhaaltje terwijl Johan buiten beeld zat te dampen. Maar die rookwalmen zag je dan welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die rookwalmen door het beeld waren altijd geniaal![]()
En Hugo Camps pafte toen ook de ene sigaret na de andere weg. Altijd kostelijk om te zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat vond ik met Sunday United altijd zo vet. Dan hield Ruud ter Weijden zijn verhaaltje terwijl Johan buiten beeld zat te dampen. Maar die rookwalmen zag je dan wel
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die rookwalmen door het beeld waren altijd geniaal![]()
Klopt. Zo bezien is het tegenwoordige programma maar een flauw aftreksel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef DrDentz het volgende:
Hugo Camps zoop ook pure jenever. Hoe later in de uitzending hoe vager zijn uitspraken werden, en als de camera's uitgingen konden ze hem wegdragen.
Stelde niks voor (zie uitzendinggemist anders). Een herhaling van "Beste Johan" eerder die dag.quote:
Wat een achtergrondquote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef Rucebo het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)IsEenBeetjeFlauw.htm
Dit is beter dan die plee waar ie een tijdje terug stond.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat een achtergrond![]()
de kalender, sigarendoos etc.
Of die middelvingerquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is beter dan die plee waar ie een tijdje terug stond.
Vooral dat laatste volgens mij, hij heeft nog steeds een bolle toet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Rucebo het volgende:
Hij lijkt weer iets afgevallen trouwens, of ze hebben de camera bewust wat verder weg gezet.
Waarschijnlijk heeft ie nog een paar slagroomtaarten in de koelkast staan, en die moeten nu eenmaal ook op...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij haalt niet meer het optimale rendement uit zichzelf.
Hij is sowieso vrij matig qua namen. Jonge talenten ergens in Europa zijn al helemaal niet zijn ding.. Het is zijn taak ook niet, maar soms verbaas je je er weleens over idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Wel matig dat Johan Ben Sahar niet kende voordat hij naar De Graafschap kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |