quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ownee, ik zit nog x-factor te kijken, maar er is reklame, ik ga het nu doen, echt.
Gewoon lekker aanpassen naar eigen wens!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb je schema ook gedownload! Moet zeggen dat ik de meeste dingen wel minder vaak doe dan jij volgens je schema
Hij staat hier ergens boven op deze bladzijdeop de vorige pagina als download linkje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Greys, mag ik stiekem ook een PMtje?
Het lukt me op dit moment wel maar ik merk dat ik af en toe begin te slacken.
Maar wat zal je morgen blij zijn met al die schone borden en glazen die voorhanden zijn!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef maok het volgende:
Inmiddels zit er zelfs al een nieuwe afwas in de machine. Eigenlijk wel een beetje slecht gepland omdat ik nou voorlopig nog niet kan gaan slapen omdat ik in een studio woon en mijn afwasmachine dus in dezelfde ruimte staat als mijn bed en dat apparaat nogal een herrie maakt
Applaus voor jezelf ..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef maok het volgende:
Inmiddels zit er zelfs al een nieuwe afwas in de machine. Eigenlijk wel een beetje slecht gepland omdat ik nou voorlopig nog niet kan gaan slapen omdat ik in een studio woon en mijn afwasmachine dus in dezelfde ruimte staat als mijn bed en dat apparaat nogal een herrie maakt
Ik geniet niet van troepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:09 schreef DragonFire het volgende:
zo gaat dat gewoon als je alleen woont, geniet ervan!
Jij laat het zeker doen door je vrouw.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vind sommige mensen hier in dit topic te bizar voor woorden.
Je hebt toch gewoon de discipline in je reet om 2x per week te zuigen en ook 1x per week te dweilen?
Dan vraag ik me meteen af hoe vaak de personen die daar al moeite mee hebben de rest van het huishouden doen.
Afnemen, beddengoed verschonen etc...
Tis toch lekker als je toko fris is en op orde?!
Of zijn moeder...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Jij laat het zeker doen door je vrouw.
Behalve dan dat ik ECHT stop met roken morgen!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:26 schreef eleusis het volgende:
Ik zie een parallel met diëten en stoppen met roken, da's ook meestal "morgen"
Heel goedquote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik ECHT stop met roken morgen!
Ow dan is dat mijn probleem, mijn hele huis past in een gemiddelde woonkamerquote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef Pyjama het volgende:
Mijn huis is nu redelijk op orde, maar ik denk dat de meeste mensen het nog een troep zouden vinden![]()
Opruimen of schoonmaken doe ik als iets in de weg ligt of vies is, verder heb ik een ''systeem'' in mijn troep zitten. Ik ga ook gillen als iemand anders mijn huis op wil ruimen.
Mijn tip: neem een grote huiskamer, dan valt het minder op
Dus jij stofzuigt 2x per week en dweilt 1x per week? Looser!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Je hebt toch gewoon de discipline in je reet om 2x per week te zuigen en ook 1x per week te dweilen?
Dan vraag ik me meteen af hoe vaak de personen die daar al moeite mee hebben de rest van het huishouden doen.
Die weggooi-acties zijn wel herkenbaarquote:Op zondag 18 januari 2009 20:15 schreef maok het volgende:
[..]
Ow dan is dat mijn probleem, mijn hele huis past in een gemiddelde woonkamer(huis incl binnenwanden, badkamer en halletje = 35m2) Maar dat scheelt ook weer oppervlakte schoonmaken.
Maar ik denk dat als ik een groter huis had ik ook meer troep had gehad, ik heb net een tijdje terug een grote weggooi actie gehad omdat het gewoon niet meer paste.
Heb zojuist een keurig schema gemaakt en alvast de dingen van maandag gedaan,quote:Op zondag 18 januari 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Hoe gaat het met de Peggies?
Allemaal weer een zootje van gemaakt in het weekend?
2x maar?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef fuckbuddy het volgende:
ons ritme opstelten zettenquote:
waarom een looser?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dus jij stofzuigt 2x per week en dweilt 1x per week? Looser!
Heb je ook het Peggy Bundy schema gedownload?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef Popples het volgende:
[..]
ons ritme opstelten zettenwel in de goede zin hoor
![]()
ik moet in eens lijstjes gaan maken om structuur en de planning te gaan gebruiken.
wat mij niet lukt na 10 jaar samen zijn en bijna 7 jaar huwelijk laten jullie nu gebeuren![]()
nee even zonder grappen ik ben benieuwd hoelang we het vol gaan houden
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
Huh, drie keer per dag stofzuigen kan wel maar ramen lappen niet? Dat snap ik niet
ik heb het altijd met plezier gedaan deed het als bijbaantje maar helaas door een ongeluk zit ik met een whiplash en de hele meuk en kan ik nauwelijk zelf nog wat. ik doe altijd wat ik kan en de rest is voor manlief.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Zelfs zonder handicap vind ik boven je hoofd ramen lappen al een pittig klusje!
Schreef ik hier nog dat ik vreselijk achterliep met de administratie... Dit weekend hebben we alles opgeborgen en zit alles in de juiste map achter het juiste tabbladquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gelukkig 1x in de twee weken een schoonmaakster, anders was het hier ook een chaos.
Mijn "probleemzones" zijn de kasten. Mijn kasten zijn zo verschrikkelijk rommelig. Allemaal.
En als ik eens een kast heb opgeruimd, is hij binnen een week ofzo wéér rommelig.
En verder loop ik vreselijk achter met het opbergen van de administratie. Alles wordt wel betaald en ik maak alle poststukken open, maar daarna mik ik het in een kast of op een alsmaar groeiende stapel papieren die boven ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |