quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ownee, ik zit nog x-factor te kijken, maar er is reklame, ik ga het nu doen, echt.
Gewoon lekker aanpassen naar eigen wens!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb je schema ook gedownload! Moet zeggen dat ik de meeste dingen wel minder vaak doe dan jij volgens je schema
Hij staat hier ergens boven op deze bladzijdeop de vorige pagina als download linkje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Greys, mag ik stiekem ook een PMtje?
Het lukt me op dit moment wel maar ik merk dat ik af en toe begin te slacken.
Maar wat zal je morgen blij zijn met al die schone borden en glazen die voorhanden zijn!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef maok het volgende:
Inmiddels zit er zelfs al een nieuwe afwas in de machine. Eigenlijk wel een beetje slecht gepland omdat ik nou voorlopig nog niet kan gaan slapen omdat ik in een studio woon en mijn afwasmachine dus in dezelfde ruimte staat als mijn bed en dat apparaat nogal een herrie maakt
Applaus voor jezelf ..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef maok het volgende:
Inmiddels zit er zelfs al een nieuwe afwas in de machine. Eigenlijk wel een beetje slecht gepland omdat ik nou voorlopig nog niet kan gaan slapen omdat ik in een studio woon en mijn afwasmachine dus in dezelfde ruimte staat als mijn bed en dat apparaat nogal een herrie maakt
Ik geniet niet van troepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:09 schreef DragonFire het volgende:
zo gaat dat gewoon als je alleen woont, geniet ervan!
Jij laat het zeker doen door je vrouw.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vind sommige mensen hier in dit topic te bizar voor woorden.
Je hebt toch gewoon de discipline in je reet om 2x per week te zuigen en ook 1x per week te dweilen?
Dan vraag ik me meteen af hoe vaak de personen die daar al moeite mee hebben de rest van het huishouden doen.
Afnemen, beddengoed verschonen etc...
Tis toch lekker als je toko fris is en op orde?!
Of zijn moeder...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Jij laat het zeker doen door je vrouw.
Behalve dan dat ik ECHT stop met roken morgen!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:26 schreef eleusis het volgende:
Ik zie een parallel met diëten en stoppen met roken, da's ook meestal "morgen"
Heel goedquote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik ECHT stop met roken morgen!
Ow dan is dat mijn probleem, mijn hele huis past in een gemiddelde woonkamerquote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef Pyjama het volgende:
Mijn huis is nu redelijk op orde, maar ik denk dat de meeste mensen het nog een troep zouden vinden![]()
Opruimen of schoonmaken doe ik als iets in de weg ligt of vies is, verder heb ik een ''systeem'' in mijn troep zitten. Ik ga ook gillen als iemand anders mijn huis op wil ruimen.
Mijn tip: neem een grote huiskamer, dan valt het minder op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |